11. Bölüm '' Boya ''

1.4K 65 5
                                    


Bu bölüm de hasta hasta kitabımı okuyan zeki arkadaşım Berivan'a gelsin ödfhjgfdh

Keyifli Okumalar...

Bugün erken kalktım.Sonuçta annem hasta ona iş yaptırmayacağım.Kahvaltıyı hazırladım.Hafiften atıştırdım bir şeyler. Hilalle buluşup öyle üniversiteye geçecektim.Hastanede olduğum için 2 tane çizim yapmam gerekiyordu.Sabahtan başladım şimdi yani 21.33 de bitti.Her zaman ki gibi güzel olduğunu düşünüyorum.

Her zaman ki gibi güzel olduğunu düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama bence en güzeli 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama bence en güzeli 2. idi. Alarmı kurdum ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

***

Sabah yağmurlu bir güne gözlerimi açtım.Kalktım kahvaltıyı hazırladım.Daha sonra giyinmeye gittim.Havalar soğuk olduğu için bir lacivert kazak siyah dar paça pantolon ve üstüme de deri ceket ve siyah bot giyindim. Annemi ve babamı öpüp evden çıktım.

Bordo şemsiyemi açıp Hilallere doğru ilerledim. Evleri pek uzak sayılmaz. Yürüyünce 20 dakikalık bir yol.Dökülen sarı yaprakların üstüne basa basa kurumuş yaprakların rüzgarla buluştuğu o ıssız sesi dinleye dinleye evin önüne ulaşmıştım.

Kapıyı çaldım Perihan teyze açtı.

Ay kızım hoş geldin geç geç Hilal daha uyanmadı.

Hoş buldum Perihan teyze.

İçeri girdim.Perihan teyze başladı suallere...

Ee kızım annenler babanlar nasıllar?

İyiler işte dinleniyorlar.

Dün mü çıktınız hastaneden?

Evet Perihan teyze.

Sen kahvaltı yaptın mı gel otur bende Hilal'i uyandırayım.

Yok yok ben kahvaltı yaptım.Ben Hilal'i uyandırırım.

Peki kızım.

Ahşap merdivenden yukarı sessizce elimdeki 1 bardak su ile çıkmaya başladım.Oda kapısını sessizce açtım.Uykucu uyuyordu.Hemen yavaş yavaş ilerledim.Yatağının tam karşısına geçtim.

Hilaaal.

Ya anne ya 5 dakika daha.

Hiiiilaaaal.

Anne yaaaaa!

Gözünü yavaş yavaş araladı ve yüzüne döktüğüm bir bardak su ile neye uğradığını şaşıran Hilal üstüne bakarken hemen kaçtım odadan.Malum bu Hilal'di. İntikam için kaynar su bile dökebilirdi.Ama Perihan Teyze varken hiçbir şey yapamazdı.Hemen merdivenleri indim koşa koşa.

Hilal'de arkamdan geldi.Kahvaltısını yaptı.Çıktık.

***

Üniversitenin önündeydik.Derse az kalmıştı hemen sınıfa hızlı adımlarla geçtik.Biz girdik zaten 3 dk sonra hoca da girmişti.

Evet arkadaşlar resimlerinizi çıkartıp masanın üstüne koyabilirsiniz.

Hoca sıra sıra dolaşıyordu.Sıra tam bizimkine gelmişti hoca durdu ve konuşmaya başladı.

Hayat...

Efendim Hocam?

Bu gerçekten çok güzel olmuş kızım.Sen gerçek bir modacı olacaksın.

Teşekkürler hocam.

Hoca Hilal'e de yorum yaptıktan sonra masadan ayrıldı.Tüm herkesin çizim kontrolü bitince tahtanın önünde konuşmaya başladı.

Evet arkadaşlar gerçekten herkes çok iyiydi.Gelecek çiziminiz şu.

Dört gözle ne çizeceğimizi bekliyorduk ki cevap gecikmedi.

Gelecek çiziminiz '' Hayalindeki Gelinlik - Damatlık ''. Kızlar gelinlik baylar ise damatlık çizecek.Hadi bakalım şaşırtın beni.

Bu sözden sonra hoca sınıftan çıktı.Sınıfta herkes arkadaşıyla konu hakkında konuşuyordu.Hilal'le konuşurken kapının önünde Deniz belirdi.Tüm kızlar ağzı açık bakıyorlardı.Şaşkın değil keşke benim olsan Deniz bakışlarıydı bu.Tüm kızlara tahtann önünden yürürken bir bakış fırlattım hepsi önüne döndü.Herkes yerini bilecek!

Kapının önüne geldiğim konuşmalarımda tripli olacaktım tabii ki.

Oo Deniz Bey sizi hangi rüzgar buraya attı?

Hayaat.

Gerçekten nerelerdeydin?

Katili araştırıyordum.

Biraz durdu devam etti.

Bak tamam yanında olamadım.Senden bir şey isteyeceğim.

Neymiş o?

Evimin odasını boyayacağım.Bana yardım eder misin?

Bu muydu?

Evet.

Tamam.Ama sonra bir yerlere gideceğiz?

Kabul dedi mutlulukla.

Tamam çıkışta birlikte gidelim.

Tamam.

***

Çıkışta Deniz'le buluşup evine gittik.Tabii anneme görünmemeye çalışarak...

İçeri girdiğimde eşyaların üstü örtülmüş , Boyalar ağzı kapalı yerlere konulmuş yerde de iki tane boya fırçası...

Hadi bakalım...

Güldüm.İşe başladık.Tabii ki iş için değil eğlenmek için kabul ettim.Tabii eğlenceyi başlattığım gibi karşılık verdi...

Tabii eğlenceyi başlattığım gibi karşılık verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Saat akşam 6'ya geliyordu.Yüzümü yıkadım zaten elbiseme bir şey olmamıştı.Sözünü başka zaman tutacaktı çünkü zamanımız yoktu.

Evden çıktım.Bizim bahçe kapısını tam kapatacakken birini görmemle benim elimdeki çantanın elimden düşmesi bir oldu.Korkuyordum.Hemde epeyce korkuyordum.Dizim titriyordu.



BÖLÜM SONU...

Acaba kimi gördü Fikirler yoruma...


İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin