Finale son bir bölüm...
Kitabın sonundaki paragrafı lütfen okuyun.Kitapla ilgili...
KEYİFLİ OKUMALAR...
Kahvaltı yaptıktan sonra Arda'yı evde bırakıp Hilal ile buluşacağımız mağazaya taksiyle gidiyordum.Yolları izleye izleye gelmiştim.Mağazanın kapısının önünde biraz durduktan sonra bir taksi geldi ve Hilal indi.Birbirimizi öptükten sonra içeri geçtik.
Nasılsın canım?
İyiyim sen?
İyiyim bende.Heyecanlı mısın?
Biraz...
Hilal güldükten sonra hemen kollarımdan çekiştirip beni bir mağazaya sürükledi.Hilal ben robot gibi durmama rağmen kaç tane elbiseyi üstümde tuttu hatırlamıyorum.En sonunda pudra rengi bir elbiseyi denemem için elime tutuşturdu.Ben paytak adımlarla kabine giderken Hilal aceleyle arkamdan geldi ve beni sırtımdan tutup hızlıca sürükledi.
Kabinden çıktığımda Hilal bana baktı daha sonra hemen koşup çanta reyonuna gidip bir çantayla geri döndü.Çanta altın sarısı rengindeydi ama ortası siyahtı.Hoştu ama Hilal bu kadar heyecan ve tedirgin olmamalıydı.Onu da elbise ile kolumun arasına sıkıştırdıktan sonra biraz uzaklaşıp bana baktı.Daha sonra dalgalı olan saçlarıma doğru ilerledi ve hafif bir topuz yaptı.Aynı zamanda saçıma aynadan da bakıyordu.Sonra cıkladı ve hemen bir ayakkabı getirdi.Siyah renkliydi.Güzel kombin oluşturmuştu.Daha sonra yine uzaklaştı ve bağırdı.
Harika!
Etrafıma baktım ve herkes bize baktığını görünce Hilal'i uyarıcı ses tonumla uyardım.
Hilal az sessiz olsan?Herkes bize bakıyor.
Of Hayat.Sanki buradaki insanları bir daha göreceğiz.
Gülüp sustum.
Hadi git değiştir.Sonra biraz takı bakacağız.Sonra ben kendime alacağım bir şeyler.Hemen kabine gidip değiştirdim üstümü.Çıktığımda Hilal kasadaydı.Elbiseleri kasadan geçirmiş ve ben yanına gittiğimde cüzdanımı çıkardım.Tam parayı verecekken Hilal bana baktı ve sinirlice baktı.
Ne?
Ben ödeyeceğim!
Hilal saçmalama benim elbisem.
Benden hediye olsun!
Fazla bir şey söylemedim.Mağazadan çıktığımızda Hilal başka bir mağazaya girdi ve kendine elbise bakmaya başladı.Eline aldığı ilk elbiseye bakarak ıslık çaldı ve hemen üstüne tuttu.Siyah uzun bir elbiseydi.Arkadan gelen bir kadın hemen onun elinden elbiseyi çekti ve Hilal sinirle cırladı.
Ne yapıyorsun be!
İlk ben beğendim bunu.
Allah Allah! Başlatma beğenmene ben aldım!
Hilal tamam gel.
Kolundan tuttuğumda bana sinirle baktı ve bende hemen bıraktım elini.Daha sonra bu kadının üstüne üstüne yürüdü kadın da geriye geriye yürümeye başladı.Elbiseyi arkasına sakladı ve Hilal kadının saçından tuttuğu gibi elbiseyi kaptı.Mağaza çalışanları ayırmaya çalışırken genç ve erkek mağaza çalışanına sinirden tokadı yapıştırdı.Ben ağzımı kapatmış onu izlerken hemen siyah elbiseyi alıp kasaya uçtu.Parasını ödedi ve kadına ezikleyici bir bakış attı.Ağzım açık ona bakarken yanıma geldi ve başka mağazaya ayakkabı bakmak için sürükledi.
Kızım ne yaptın sen kadına öyle?
Ne yapacağım be ben o sürtüğe?
Girdiğimiz mağazada hemen bir koltuğa oturdu ve krem bir ayakkabı aldı.Numarasını isteyip denedikten sonra kasaya gitti ve genç bir kız onun ayakkabısına bakarken cırladı.
Ne bakıyorsun be!
Kız hemen kasada işlemini halledip mağazadan çıktı.O cüzdanı ödemiş ayakkabıyı pakete koymalarını beklerken ben konuştum.
Erkek satıcıya da ayıp oldu ama...
Hiçte bilene...
Birkaç dakika sonra ayakkabıyı paketleyen erkek satıcıya baktı ve sonra bana döndü.Konuştu ve beni şaşırtacak bir şey yaptı.
Alt tarafı şöyle yaptım!
Buradaki erkek satıcıya tokat attı!Evet bildiğiniz adama bir okkalık geçirdi!Ben Hilal'e bakarken adam ise yanağını ovuşturuyordu.Olay çıkmamasını temenni ederek mağazadan çıktım.
Kızım sen manyak mısın?
Yok neden sordun?
Önüme döndüm ve takıcıya girdik.Hilal'in sadist (başkalarına fiziksel ya da ruhsal acı çektirmekten zevk alan kimse ) olabileceğini düşünmeye başladım.Hilal beni çağırınca yüzüklerin yanına gittik.Bana altın sarısı bir yüzük uzattığında parmağıma taktım ve elimi uzaklaştırıp baktım daha sonra kasaya gidip parasını ödedim ve çıktık.
Gel bir şeyler yiyelim.
Yok ben gideyim.Çok yoruldum.
Peki görüşürüz.
Görüşürüz.
Ret etmemin sebebi başkalarına tokat atarken görmek istememdi sanırım.Ama yorulmuştum da.Bende hemen bir taksi çevirip evin yolunu tuttum.
BÖLÜM SONU...
Arkadaşlar kitap hakkında yeni bir karar verdim.Diğer bölüm final olacağı için eğer bu kitap Aralık ayının ortalarına kadar fazla okuyucu elde etmez ise kitabın diğer serileri gelmeyecektir.Her bölümü kusura bakmayın ama 3 vote için yazmak çok anlamsız...
SÖZLER AşkSerisi isimli kitabın ikinci serisi çıktı.SÖZLER DuyguSerisi profilimde yer almaktadır.Okursanız sevinirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
FanficKİTABIN HERHANGİ BİR KESİMİNİN ÇALINMASI DURUMUNDA YASAL İŞLEM BAŞLATILIR. TELİF HAKKI SAKLIDIR ----------------------------------- Hayat,moda tasarımı okuyan birisidir.Çizimleriyle meşhur olmuştu okulunda.Fakat anne ve babası bir gün hastanelik olu...