47. Bölüm '' Olay ''

552 26 0
                                    

( Şarkıyı söylenen yerde Açınız )

KEYİFLİ OKUMALAR...

Bende Arda gibi mikrofona iki yada üç kez üç parmağımla vurduktan sonra arkadan enstrüman sesleri geliyordu.

( Şarkıyı Burada Açınız)

Isınmadı da ardından buralar soğuk
Yangına girmeden iyileşemem bir daha
Çok ağlamadım aslında yüreğim buruk
Sen gibi zalim sevmeyecek bir daha

Uzun olsun bu gidişin

Bana dokunmasın gülüşün

Bıraktığın bir haneden

Saray olmaz bir daha anla


Sen beni bir kere anlamadın
Bitmedi bitmez kaygıların

Sen beni bir kere anlamadın
Uzaktan uzağa yargıladın

Ben de bu yolda devam edemem
Kendi hayatımı mahvedemem
Sevgimi uğruna sarf edemem
Kendi hayatına git, bu defa son

Çok ağlamadım aslında yüreğim buruk
Sen gibi zalim sevmeyecek bir daha

Sonu gelsin kara kışın
Bana dokunmasın bakışın
Bıraktığın bir haneden
Saray olmaz bir daha anla

( Demet Akalın - Bu Defa Son )

Şarkı bitince Arda beni alkışlamış ve arkadan bravo sesleri yükseliyordu.Daha sonra alkışlar ve bravo sesleri bitince arkadan bir erkek sesi konuştu.

Abi yenge de senin gibiymiş.

Ben Arda'ya gözlerimi büyülterek baktığımda o da cevap verdi arkadaki adama.

Evet...Öyledir...

Ben bu sözünden memnun olmuş gibi bakarken of kimi kandırıyorum beğendim işte.Aşkım benim.Sus kız çenen düştü gene.Daha sonra Arda sahneye çıktı ve bir kaç şarkı porvası yapmaya başladı.

***

Saat akşam 10 gibiydi.Biraz kalabalık olmuş ve şuan Arda yanımdan ayrılıp sahneye gitmişti.Disko lambası yanmasına rağmen Arda şarkısını söylerken gözlerini üstümden ayırmıyordu.Bende keyifle onu dinliyordum.Sarışın bir kız yanıma gelip oturdu.Daha sonra bana bakmaya başladı.İşkillendiğimden dolayı bende bakıp ne anlamında göz kırptım.

Sevgilin mi?

Kim?

Arda?

Sana ne?

Söylesene!?

Sebep?

Eski sevgilim de ondan!

Şimdi gözümde canlanıyordu Arda'yı sahilde gördüğüm an.Sarışın bir kızdan ayrıldığı gün...

Evet sevgilim!

Çok çapkındır.

Bundan sana ne?!

Bil diye söyledim.

Uzak dur ondan!

Sebep?

Benim taklidimi yapmıştı.Sinirlendim ve gözlerimi kapatıp üç kez derin nefes aldım.Gözümü açtığımda pişkin pişkin gülüyordu.Sinirlendim ve saçından tuttuğum gibi masaya kafasını çaktım.Kanamamıştı iyi ki yoksa bayılıp bu dövüşün tadına varamayacaktım.Kızın kafasını gözlerimin önüne getirdim ve konuştum.

Uzak duracak mısın? Durmayacak mısın?

Cevap vermedi ve ben bir kez daha kafasını masaya çaktıktan sonra beni ayrımak isteyenler oldu.Şarkı bölündü ve anladım ki Arda geliyor.Kıza tekrar sordum.

Uzak duracak mısın? Durmayacak mısın?

Cevap vermeyince tekrar konuştum.

Bak kızım beynini dağıtırım burada cevap ver!

T-tamam...

Saçlarından elimi çektiğimde Arda gelip beni uzaklaştırdı ben ise sinirden haal bağırıyordum.

Boya saçlı.

Çirkin.

Küçük o**spu

Arda elini de ağzıma koyup kapattığında beni dışarı çıkarmış ve bana öylece bakıyordu?

Ne!?

Ne yaptın sen?

Ne yapmışım?

Kızın kafası kanadı.!

Ne?! Ben niye bayılmadım?

Şoktan şoka giriyordum.Artık alışmış mıydım kana?Ben bu sorularıma cevap ararken Arda tekrar sesini yükseltip konuştu.

Neden yaptın dedim sana?!

Eski sevgilinmiş!

Evet! Senin ki de Deniz!

S-sen Deniz'i nereden tanıyorsun?

Arda hatalı bir şey söylemiş gibi davranıyordu ve konuyu değiştirmeye çalıştı.

Neden yaptın?

Ben ona anlamsızca bakarken bara geri girdim.Hırkamı ve çantamı alıp çıktım.Arda ise sadece arkamdan bakakaldı.

***

Yine uzun zamandır uğramadığım sahillerdeyim.Akşam olmasına rağmen korkmuyorum.Önümden geçen insanlar denizi izlememe engel olsa da denize odaklanmam değişmemiş ve olanları düşünmüyordum.Arda Deniz'i nereden biliyordu?Benim neden bundan haberim yoktu?O kızı neden savunuyordu?Hala onu seviyor muydu?Benimle gönül mü eğlendiriyordu?

Saat 22.34 olduğunu görünce kalktım ve yolda yavaş yavaş yürüyordum.Taşları ayağımla ileriye göndere göndere...Bir an duraksadım ve sağıma soluma baktım.Barın önündeydim.Kapıdan içeri baktığımda Arda hareketli bir şarkı söylüyordu.Melodi çaldığında ise dans ediyordu.Mutlu olması ilk kez canımı yakmıştı...


BÖLÜM SONU...

Unutmadan söyleyeyim.Arkadaşlar gerçekten güzel bir yazar ve güzel bir kitap okumanızı tavsiye ediyorum.

Yazar = @rohepss

Kitabın İsmi = ŞÖHRET'İN BEDELİ


İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin