Bab 43

131 4 0
                                    

From: 011-xxxxxxxx

Kalau kau bagitahu ni pasal Azrif, KAU SIAP!
*********************************

"AAAAARRGHH!" Nisa terus mencampakkan IPhone 6snya di atas lantai dan menyebabkan IPhone 6s miliknya hancur berkecai. Dia geram apabila 'orang' itu dapat tahu situasi Nisa sekarang.

"Ke..kenapa ni adik" kata Azrif yang terkejut apabila mendengar suara jeritan Nisa.

"Hiks..hiks..adik takut" Nisa mula menangis. Perasaannya menyelubungi rasa takut pada 'orang' itu. Azrif sayu memandang Nisa yang menyelubungi rasa takut.

*********

Situasi Ahmad...

"Bos! Tadi saya tengok Nisa mula rasa takut dengan ugutan dari bos" ujar orang suruhan Ahmad, Jay.

Jay, orang yang selalu memerhati pergerakan Nisa walau di mana Nisa berada. Dia jugalah yang melihat adegan Azrif dan Nisa di luar rumah Nisa sebentar tadi.

Ahmad tersenyum sinis.

"Bagus! Kau boleh keluar sekarang" Jay mula melangkah meninggalkan bilik pejabat Ahmad (it means dekat rumah Ahmad). Ahmad hanya duduk pada kerusi pejabat (?) sambil mendongak dagu dengan tangan kanannya.

"Sekarang tiba lah masanya Nisa" Ahmad tergelak sinis.

"Baby! I really miss you" pintu pejabat Ahmad tiba-tiba diterjah oleh seorang gadis dengan pemakaian yang agak menjolok mata. Ahmad menelan air liurnya. Nafsunya meninggi!.

"I miss you too and I also miss your body" tanpa menunggu jawapan dari gadis itu, Ahmad terus mengangkat gadis itu secara bridal style dan meletakkan gadis itu di atas sofa empuknya. Lalu, Ahmad memuaskan nafsunya pada gadis itu.

*********

"Assalamualaikum warramatullah!" Nisa meraup kepalanya dari belakang ke hadapan muka selepas dia memberi salam. Lalu Nisa berzikir semahu-mahunya untuk menenangkan fikiran dan hatinya.

Tok! Tok! Tok!

"Haaissh! Siapa pula yang datang ni! Aku baru nak berdoa" Nisa cuba bangkit dari tempat solatnya dengan malas dan melangkah ke pintu hadapan rumah dengan berpakaian bertelekung.

Sampai sahaja di hadapan pintu, Nisa memusingkan tombol pintu itu dan menariknya.

"NISA!!"

Nisa melihat gerangan orang yang menjerit namanya. Dan terpancarlah dua sahabatnya, Rifa dan Syukrina.

"Rifa! Syuk!" Nisa terus memeluk dua sahabatnya dalam keadaan bertelekung. Rifa dan Syuk membalas pelukan Nisa.

"Korang pergi mana hah! Tahu tak aku rindukan korang" kata Nisa dengan nada merajuk ↓﹏↓.

"Sorry lah Nisa. Kau tahukan kitorang ni kerja apa. Alalala Nisa tomey buchu.. Buchu" balas Rifa ala-ala buat nada seperti memujuk seorang bayi. Nisa membuat gaya orang muntah pelangi.

"Masuklah dulu. Aku buatkan korang air" pelawa Nisa kepada dua sahabatnya. Rifa dan Syukrina akur lalu mula memasuki rumah Nisa.

[C] N I S A Where stories live. Discover now