Gnas ile elimizde kırmızı bantlar ie geldik. Michael ve Calum aynı anda bize döndüler. "Bunlar ne?"
"Senin sınırın."
"Sınırları aşan biriyim."
Gülümsedim. "Hayatını sikerim Calum."
Gnas kalçama şaplak attı. "İşte benim kızım!"
Salona doğru yürüdük ve onları koltuktan kaldırdık. Koltuğun ortasından başlayak kırmızı şeridi yapıştırdık ardından masanın üzerine de. "Salondaki sol taraf senin sağ taraf benim."
Mutfağa gittik ve musluğun kapağından başlıyarak, masayı da alıp ikiye böldüm. "Sol senin sağ benim. Tabii buz dolabı için yanıma gelebilirsin ama bu kadar Calum."
Hole ve tuvalete çizgi çekmedim. Onun odasının önüne kırmızı şeridi yapıştırdım. Birde kendi odamın önüne kırmızı şeridi koydum."İşte bitti! Yarısı senin yarısı benim."
Calum elini kaldırdı ve bağırdı. "Eğer evin sana ait olan kısmına girersem be olur?"
Ona sertçe baktım. "Kafanı klozete sokar ve evi ateşe veririm."
Michael güldü. "Bence yeterince netti."
Calum gülümsedi. "Farkındayım."
Gnas'e döndüm. "Sence bu işe yarar değil mi?"
Gnas beni çekiştirip odaya soktu. "Felisha, yapman gereken tek şey burnundan getirtmek. Bağır çağır sınırı geçtin de. Sinirini boz ve o dayanamayıp evden taşınacak."
Sinsice gülümsedim. "Sence bu işe yarar mı?"
"Yaramazsa emin ol B planım hazır."
Calum
Michael ile koltuğa oturduk. Michael televizyonun yanındaki bas gitarıma bakıyordu. "Dostum o senin mi?"
Kafamı salladım. Michael bana baktı. "Çalıyor musun?"
Ayağa kalktım ve bas gitarımı elime aldım. Birkaç nota çaldım bir şeyler mırıldandım. Michael hayran bir şekilde bana bakıyordu. Bas gitarımı tekrar aynı yere koyarken konuştum. "Bunlardan anlıyor musun?"
Michael gülümsedi. "Evet. Küçük bir grubumuz var. Yeni bir kişi arıyorduk, grupta çalmıyorsun değil mi?"
Güldüm. "Çalıyordum. Bad Brains'lerde."
Michael bana baktı. "Oradaki Calum sen misin? Tanrım Sidney sizi konuşuyor. Neden ayrıldın?"
Omuz silktim. "Sanırım biraz piçim."
Michael güldü. Boğazını temizledi. "Dostum eğer bizimle çalmak istersen beni ara."
Gülümsedim. "Teşekkürler."
Michael gülümsedi. Ellerini ceplerine sıkıştırdı. Kızların odasına baktı ve bana döndü. "Dostum benden duymuş olma ama kızlar seni evden atmaya çalışıyor."
Kaşlarımı çattım. "Ne?"
Michael gülümsedi. "Gnas ile çocukluktan beri arkadaşız ve onu oldukça iyi tanıyorum. Onun planı seni evden atmak. Bu çizgileri çektiler ne yaptıklarını sanıyorsun? Elbette huysuz kadın karakterine bürünecekler."
Onun gözlerine baktım. "Lanet olsun! Benden önce hamle yaptı."
Michael bana doğru yaklaştı. "Onun görmek istediği çıldırmış bir Calum. Anlayışlı davran. Onu deli et!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flatmate
أدب الهواة"Yarısı benim, yarısı senin." Ellerini kaldırdı. "Bir sorum olacak, eğer evin sana ait olan tarafına geçersem ne olur?" "Kafanı klozete sokar ve evi ateşe veririm." @lineofsight her şey senin için