Pazartesi gecesi
"Fish!"
Korkuyla koltuktan kalktım ve koşarak Calum'un odasına gittim. "Ne oldu? Kimi öldüreceğim?"
Calum yatakta oturur poziyona geldi ve gülümsedi. "Ailemle tanışma yemeğine gel."
"Sana hayır dedim!"
Gözlerimi devirerek odasından çıktım.
Salı gecesi
Calum ile oturmuş her zamanki sıkıcı aktivitelerimizden birini yapıyorduk. O koltuğun diğer tarafından oturmuş bacaklarını benim dizime koymuştu. Bende bacaklarımı masaya uzatmış ve televizyondan film seyrediyordum.
"Fish,"
"Hı?"
Tanrım bu filmi en az 15 defa izlemiştim. Kate'in yazdığı şiiri okumaya başladığında gözlerim doldu ve bende tekrar ettim. "Benimle konuşmandan nefret ediyorum."
"Fish sonra boşanırız."
"Tanrım Calum hiç vazgeçmiyorsun!"
"Sen de evet demiyorsun!"
Bacaklarını ittirdiğim anda koltuktan yuvarlandı ve bağırdım. "Çünkü hayatı mahvolan sen değilsin Calum!"
"Fish, tamam kimse ile evlenmezsen evli kalabiliriz. Ben zaten evlenmeyecektim ama senin için istisna yapabilirim."
Kafasını kopartıp, ocakta beynini pişirmek istiyordum. Sinirle odama gittim. "Filmimi bok ettin!"
Çarşamba gecesi
Saat 3.45 ve Calum ile uykudan kalkıp buluşma noktamıza geldik: Mutfak. Saçlarımı topladım ve masanın üzerine koyduğu aburcuburlara baktım. "Waffle yapsana Cal."
Calum pijamasının üstünden bacağını kaşıdı ve üstsüz bedenini bana doğru çevirdi. "Yapıyorum zaten."
Onun yanına gittim. Tezgaha oturdum ve ağzındaki fıstık ezmesi kaşığını alıp kendi ağzıma soktum. Calum bana baktı. "Zaten evli gibiyiz Fish."
Derin bir nefes verdim. "Hayır."
Perşembe akşamı
Duştan çıkmak üzereyken Calum birden kapıyı açtı. Korkuyla geriye gittim ve kayarak küvetin içine düştüm. Kafamı mermere çarptığım gibi küfür ettim. "Seni sikeyim!"
"Ne olur benimle gel!"
"Hayır!"
Küveti kapatan perde olduğu için şanslıydım çünkü Calum beni çıplak görseydi kesin şöyle derdi. 'Seni çıplak gördüm artık evlenmemiz gerek.'
Cuma sabahı
Alarmım şiddetli bir şekilde çalmaya başladığında gözümdeki bandı çıkartıp sağa doğru döndüm. Kolumu komidine attım ve kolumun altında bir beden hissettim. Çığlık atarak geriye gidecekken yataktan yuvarlanıp yeri öptüm. Sinirle ayağa kalktım. "Sadece olaylar geçene kadar, aileme inana kadar!"
Sinirle bağırdım. "Hayır! Hayır!"
Cumartesi gecesi
Telefondan mankenlerin mükemmel instagram profillerine baktıktan sonra telefonumu sarja takıp, kafamı yastığa koydum. Derin bir nefes alıp uyuyacaktım ki Calum odama sertçe giriş yaptı.
"Hamileyim, benimle evlen."
Yastığı alıp kapıya doğru fırlattım. "Defol!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flatmate
Fanfic"Yarısı benim, yarısı senin." Ellerini kaldırdı. "Bir sorum olacak, eğer evin sana ait olan tarafına geçersem ne olur?" "Kafanı klozete sokar ve evi ateşe veririm." @lineofsight her şey senin için