Dudaklarımı yaladım ve gözlerimi ona çevirdim. Gözlerini telefon ekranına gömmüştü. Sağ elinde tuttuğu kahveyi kenara bıraktı ve maillerine iyice odaklandı.
Bir kadının en güzel özelliği. Ona bakmadığını bildiği halde, onun baktığını hisseder gibi gülümsemesi.
Calum bana bunu yapıyordu. Üzerimdeki gölgesini hayatımın spot ışığı yapmak bu olsa gerek.
Kahvemden bir yudum alıp masaya koydum. Ona doğru yaklaştığımda, hızlıca elini omzuma attı. Joy ve Vince kahkahalar atarak gülerken, Calum'a yaklaştım.
"Bugün bir şeyler yapalım."
Kafasını mailden kaldırmadı. "Olur. Planı bana mesaj at ben de ona göre ayarlarım kendimi."
Nefes verdim. "Ben dans etmek istiyorum."
Calum yine kafasını kaldırmadı. "Tamam bara gideriz."
Kafamı hafifçe arkaya savurdum. Benimle ilgilenmeyecekti. "Üzüntüden birkaç kilo vermişken etek giyeceğim."
Calum kafasını salladı. "Ee tabii zamanı iyi değirlendirmek lazım Fish."
Bana resmen bir daha zayıf olamayacaksın etiketi yapıştırdı. Dudağımı dişledim. O mailden daha önemliydim. Hem de şu an ilgiye muhtaç köpek gibi salya akıtırken, CALUM'U İSTİYORDUM.
Kulağına yaklaştım. "Biliyor musun?"
Dudağımı kulağına sürttüm ve fısıldadım. "Dün gece çok güzeldi Calum."
Gözlerini anında mailden çekti ve bana döndü. "Ne istiyorsun?"
Dudaklarımı kulağından çektim ve yüzüne baktım. "Seni."
Elini omzumdan belime doğru indirdi. "Fish, tanrım sen nasıl bir kadınsın?"
Beni sertçe kendine çektiğinde kıkırdadım. "Calum, dün gece seni her yerimde hissettim."
Kesik nefes aldı. "Bence bugün ofisimde buluşalım. Ofisimdeki masayı görmeni istiyorum. Çok görkemli."
Diğer elini saçlarımın arasına geçirdi. Burnunu bana doğru sürttü ve dudaklarıma yavaşça eğildi. Gözlerimi kapattım. Resmen kendimi ona bırakmıştım.
"Tanrım!"
"Vücudumun her yerinden an itibari ile öldüm."
"Kusacağım galiba!"
Calum ile gülerek dudaklarımızı ayırdığımızda onlara baktık. Joy kafasını salladı. "Karışmayın! Onlar evlenecekler!"
Vince gülümsedi. "Aphrodite, evlenmemiz lazım."
Aphrodite büyük bir kahkaha attı. "Everest'te teklif et 'Evet' derim."
Vince gözlerini devirdi. "Aphrodite vazgeç. Gelmeyeceğim."
Aphrodite sinirle konuştu. "O zaman tek giderim!"
Vince ona küçük bir bakış attı. "Büyük düşün ki büyük olsun."
Aphrodite ona doğru yaklaştı. "Yapamayacağımı düşünüyorsun ama yaparım Vince."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flatmate
Fanfiction"Yarısı benim, yarısı senin." Ellerini kaldırdı. "Bir sorum olacak, eğer evin sana ait olan tarafına geçersem ne olur?" "Kafanı klozete sokar ve evi ateşe veririm." @lineofsight her şey senin için