"O benim erkeğim! Seni küçük sürtük!"
Calum beni belimden tutup çekmeye çalıştı. Aphrodite'i Vince arabaya sokmaya çalışırken bağırdı. "Benim geldiğim yerde sana ne yaparlar biliyor musun? "
Vince bağırdı. "Tanrım sen İngilizsin!"
Aphrodite sinirle bağırdı. "O bilmiyordu!"
Kız bize bağırdı. Yanında iki kız arkadaşı vardı. "Onu bu iticiliğin ile kaç gün elinde tutabilirsin? Kızım haydi ama! Onu daha iyileri hak ediyor."
Calum birden belimi bıraktı. "Sen kaşındın."
Koşarak yüzüne tokat indirdim. Vince Aphrodite'ın önünden çekildi. "Tamam git döv."
Kızın saçlarını tutup aşağıya doğru indirirken Aphrodite diğer kızı dövüyordu. Gnas zaten bir tanesini dövüyordu. Bu olaydan sonra kıza yumruk atmaya başladı.
Calum Vince'e yaklaştı. "İlişkimizdeki erkek Fish gibi."
Vince Calum'a döndü. "Aphrodite kolumu ısırdı. Kızı dövmek için. Beni ısırdı!"
&
Ellerimi göğüsümde birleştirdim. "Evet, Aphrodite senin ne kadar sert bir kız olduğunu gördüm."
Aphrodite kafasını sallayıp çayından bir yudum aldı. "Bu artık 'Vince'in etrafında dolaşmayacağım' demenin başka bir yolu mu?"
Gnas kafasını salladı. "Kesinlikle. Önünde engel olmaktan vazgeçeceğim."
Dudaklarımı birbirine kapadım. Aphrodite gülümsedi. "Teşekkür ederim Gnas. Yoksa bu rekabeti nasıl kaldırırdım bilmiyorum. Özellikle evlenecek olmamıza rağmen."
Gnas kafasını salladı. "Biliyorum. Vince'in suçluluk çekerek sana 'evet' demesini istemiyorum."
Aphrodite kafasını salladı. "Teşekkürler Gnas."
Gnas ayağa kalktığı anda Aphrodite bana döndü. "Aman tanrım! Aynı parelel evren içerisinde miyiz?"
2 AY SONRA
Elimde çiçek ile bekledim. Uzun buz mavisi çapraz askılı ve sağda uzun bir yırtmacı olan nedime elbisesini giydim. "Bence kısa olduğum için elbise tek başına yürüyormuş gibi."
Aphrodite giyindiği odanın arkasından bağırdı. "Sana verdiğim topuklu ayakkabıları giyer misin?"
"Onları giyersem, asıl kişiliğime veda edecekmiş gibi hissederim."
Aphrodite cırladı. "Giy şu lanet ayakkabıyı!"
İnanılmaz topuğu olan gümüş bantlı ayakkabıyı giydim. "Aman tanrım 1.70 olmak ne güzel."
Arkadan bağırdı. "Dünyama hoş geldin birazdan 1.80'e boy vereceğim."
Ayaklarımı yere vurdum. "Aphrodite yine kısa kaldım!"
"Acı gerçek Felisha! Alış!"
İçeriye birden Joy girdi. Mürdüm rengi elbisesi ile çok sevimliydi. "Ah yetiştim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flatmate
Fanfiction"Yarısı benim, yarısı senin." Ellerini kaldırdı. "Bir sorum olacak, eğer evin sana ait olan tarafına geçersem ne olur?" "Kafanı klozete sokar ve evi ateşe veririm." @lineofsight her şey senin için