10

8.9K 614 216
                                    

"Sanırım 10 yaşlarındaydım. Sınıf öğretmenime aşık olmuştum. İşin kötü tarafı evliydi."

Pizzamdan bir dilim aldım. O ise konuşmaya devam etti. "10 yaşında ce bir metre olarak kocasını dövmeye gitmiştim."

Kahkaha attım. "Ciddi misin?"

Calum güldü. "Ciddiyim. Hayatımın her yerinde gereksiz bir cesaretim var. Kavga edilecek bir şey yok ama dayak yiyeceğimi bilerek ilk yumruğu atıyorum. Ya da beni döveceklerini bildiğim halde çağırdıkları yere tek kişi gidiyorum."

Kahkaha attım. "Lise de hayat tarzın bu muydu? Dayak yemeden öğrenilmez falan."

Kafasını salladı. "Gittiğim okul berbattı. Hapishaneye girmiş olanlar dahi vardı. Bu da biraz beni savundurtuyordu."

Kafamı salladım. "Benim en büyük kavgam, kafamın altından kayan yastığım ile oldu."

Calum gülümsedi. "Senin gibi kızlar çok tehlikeli (!)"

Güldüm. "Biliyor musun Calum, seninle kafamı çok iyi dağıtabiliyorum."

Calum gülerek pizzasını ısırdı. "Hayır, Fish seninle yatmayacağım."

"Senden bunu istemede-"

"Şşş, ikimizde gerçekleri biliyoruz."

"Hayır ben bunu demek isteme-"

"Tamam aramızda kalacak Fish."

"Calum ben-"

Pizzasını tabağına sertçe bıraktı. "Aa Fish. Yeter istemiyorum, düş yakamadan!"

Orospu çocuğu.

&

Ve bir sarışın daha tüm hayal kırıklığı ile evdem çıktı. Kahvemden bir yudum alırken gülümsedim. "Altı."

İçeriden gürültülü bir ses duyduğumda Calum'un kalktığını anladım. Kapı sesini duydum ve koltukta uzunca yatarak onun geleceği yere baktım. Calum siyah boxerı ile geldi. Vücudundaki çoğu dövmeyi şu an çok iyi bir şekilde görebiliyordum. Tam ortada durdu ve saçlarını karıştırdı. "Fish,"

"O küçük yatakta altı kız ile nasıl seviştin?"

Calum gülümsedi. "Altı kız mı vardı? Vay canına!"

Gözlerimi devirdim. "Sonuncusu ağlayarak çıktı."

Calum gözlerini açtı ve benim yanıma sokuldu. Üzerimdeki örtüyü alıp kendi üzerini örttü. Ellerimin arasındaki fincanı alıp kahvemi içmeye başladı. "Evet, evet. Bana kahvaltı yapalım mı, diye sordu. Ben de nazikçe tersledim."

"Çok nazik ki, kız ağladı."

Omuz silkti. "Tanrım altı kız varmış sence ciddi ilişki arayan biri gibi mi duruyorum."

Kafamı sallayarak zigonun üzerinde duran kağıdı aldım. "Sadece sen değil. Esmer olan da ciddi düşünmüyormuş ki bana telefon numarasını verdi."

Calum güldü. "Sevişmenin cinsiyeti olmaz."

Kahvemi içerken ona döndüm. "Ya da,"

Gülmeye başladı. "Hayır bu imkansız."

Gülmeye başladım. "Ya da o kadar kötü sevişiyordun ki, kız bir de ben de şansını denemek istedi."

FlatmateHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin