Eskisi gibi giyinmeye başladım. Calum banyodan çıktığı anda kapıya koştum ve kendimi odanın dışına attım. Vince ile karşı karşıya geldim.
"Felisha odamdan çıktıktan sonra mükemmel bir tasarım geldi aklıma. Eski gemiyi atmak zorunda kalmayacağız. Borca girmeyeceğiz."
Vince'e baktım. "Bu harika bir haber Vince. Git bunu Calum'a da söyle."
Vince kafasını salladı ve odaya girdi. "Patron!"
Merdivenlerden stresli bir şekilde aşağıya inerken Choun bana baktı. "Nasılsın Felisha?"
"İyi sen?"
"Harika."
Choun gülerek kahvaltı masasına otururken Joy bana baktı. "Felisha birkaç dakika seninle konuşabilir miyiz?"
Tanrım!
"Elbette."
Hızlı adımlarla salona doğru giden Joy'u takip ettim. "Ihm, otur Felisha."
Onun oturduğu koltuğun karşısındakine oturdum. Ona baktım. Joy derin nefes alıp ellerini dizlerinin üzerinde birleştirdi. "Sana kötü davrandığımın farkındayım."
Ne kadar kafamı sallamak istesem de bunu yapmadım. "Dün ne kadar yanlış bir yolda olduğumu anladım. Calum ile para için birlikte olduğunu falan sanıyordum. Ama gerçekten böyle bir niyetin yokmuş. Sen onu gerçekten seviyorsun."
Ah Joy bana bunu kabul ettirme. "Evet efendim."
Joy elini salladı. "Lütfen bana 'anne' de."
Kaşlarımı çattım. "Anne mi?"
"Evet. Sonuçta evleneceksiniz ve ben senin annen olacağım. Oh,"
Birden Joy karşımda ağlamaya başladı. "Dün bahçede sizi gördüm. Calum birkaç gindür kötü durumdaydı. Ben anneyim ve oğlumun nasıl durumda olduğunu anlarım. Sonra sen yanına gittin ve birbirinize sarılarak gülmeye başladınız. Bunu zaten sürekli yapıyorsunuz. Birbirinize sarılıyor ve sürekli gülğmsüyorsunuz ama sanırım dün ilk defa bunu gördüm. Çok güzeldi. Hayatımın aşkı olan adamı, sadece benim güldürebiliyor olma gücü çok farklı bir şeydi."
Joy birden gözlerini başka tarafa çevirdi. "Ben Calum'un etrafında çok fazla güzel kadın gördüm ama hiç böylesini görmedim. Gerçek biri gibisin. Sahte davranmayan kendi olan insanlar. Ah, Felisha sana gerçekten eve geldiğinden beri burnundan getirdiğim için çok üzgünüm."
Gülümsedim. "Gerçekten önemli değil."
Joy ağlamaya başladığında kalbim dağıldı. Tanrım! "Size bakarken gerçekten onu özlüyorum."
Ölen kocasından bahsettiğini biliyordum. Ayağa kalktım ve Joy'un elini tuttum. Joy saçlarımı okşadı. "Birbirinizi üzmeyin tamam mı? Hayat hataları geri alabilmek için uzun olmuyor maalesef."
Mali birden bağırdı. "Tanrım, bu çok tatlıydı."
Joy birden durdu. "Tüm duygularımı sömüren çocuklarım geldi."
Choun arkadan bağırdı. "Joy! Utandırma."
Gülerek onlara baktım. Mali ise pollyanna gibiydi. "Ailemiz artık tamamen mutlu!"
Evet kesinlikle öyleydi. Choun konuştu. "Bazen yanımıza uyuşturucu kullanıp mı geldiğini merak ediyorum."
Mali omuz silkti. "Sanırım bunu asla bilemeyeceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flatmate
Fanfiction"Yarısı benim, yarısı senin." Ellerini kaldırdı. "Bir sorum olacak, eğer evin sana ait olan tarafına geçersem ne olur?" "Kafanı klozete sokar ve evi ateşe veririm." @lineofsight her şey senin için