27,5

6.7K 535 104
                                    

Evlenme olayının başladığı o sarhoşluk sonrası sabah.

Aphrodite ve Vince merdivenlerden inerken, Vince derin bir nefes aldı. "Peki aklındaki ne?"

"Bu iş eğer Calum ve Felisha'ya kalırsa, öleceğiz."

Vince gülümsedi ve ortağı Aphrodite'e döndü. "Yani olaya el atmamız gerektiğini mi söylüyorsun?"

"Evet ben Hood'u tanıyorum. Ne zaman bir kadınından etkilense ayakları yere basmaz. Felisha bu tanıma uyuyor. Felisha sonuçta. Onunla içmeye git, partiye git, dansetmeye git, sevişmeye gi-"

"Aphrodite!"

"Tamam, sustum."

Merdivenlerden ikisi beraber inerken Joy ikinci kahvesini içiyor ve gazete başlıklarına bakıyordu. "Günaydın Joy."

"Ah Aphrodite! Dünki partin nasıldı tatlım?"

Sahte gülücükler atan Aphrodite, Vince'ın kolunu sıkıca tuttu. "Küçük kalbi yumuşak olan erkeğimiz Vince benim için o kadar tatlı bir yer hazırlamış ki, anlatamam Joy."

Vince kolunu kurtardı. "Anlatma o zaman Aph."

Aphrodite ile oturdukları yere oturdular ve Aphrodite gözlerini devirerek Vince'ın karşısına oturdu. "Çok eğlendim Joy."

"Ah tatlım sen en güzellerine layıksın."

Aphrodite gülümseyerek Vince'e bakış attı. Vince oralı bile olmadan Joy'un bıraktığı gazeteyi aldı. "Nişanlı çiftlerimiz Felisha ve Calum bile çok eğlendi."

Joy birden ellerini kaldırdı. "Ah! Tanrıya şükür ki Molrie ve Choun gibi birbirlerini yemiyorlar. Bu kafa bir tane daha kavgalı çift çekemezdi."

Aphrodite kafasını salladı. "Değil mi?"

Joy birden Vince'e döndü. "Mali'de haftaya bir erkek getirecek. Tanışmaya."

Vince birden Mali'ye döndü. "Senin görüştüğün biri mi var?"

Mali nefes aldı. "Evet."

"Calum'un haberi var mı?"

"Hayır."

Vince kaşlarını çattı. "Eğer izin verirsen Joy, Calum ile çocuğun nasıl biri olduğunu bilmek isteriz. Mali'yi üzecek biriyse kafasını kopartmaktan çekinmem."

Aphrodite, sahte hareketleriyle ellerini kalbine koydu. "Ailenin gurur duyduğu o erkek!"

Mali birden gülmeye başlayınca Vince daha da bozuldu. "Aphrodite çek gözlerini benden, uzaklaştır cümlelerini benim ismimden."

Aphrodite gülümsedi. "Çok sever beni, sağolsun."

Joy derin nefes aldı. "Vince, Mali erkek tanıştırmaya getiriyor. Choun nişanlı, Calum nişanlı bir sen evde kaldın. Anlamıyorum ki potansiyelin de var neden gelin yok?"

Vince derin nefes aldı. "Joy kendimi özel birine saklıyorum."

Joy Aphrodite'e baktı. "Sen ne zaman evleniyorsun?"

Vince gülerek konuştu. "O beni bekliyor. Evlendiğim zaman ümitlerini kesecek benden sonra evlenecek."

Aphrodite güldü. "Ah, seni mi bekleyeceğim! Daha neler?"

"Merak etme Aphrodite, seni hiçbir erkek istemezse ben isterim."

Aphrodite gözlerini sevirdi. "Erkekler seçmez, seçilir Vince."

Vince ellerini yelpaze olarak kullandı. "Ah bu gurur seni bana düşürürse çok gülerim."

"Duaların kabul olmayacak."

Joy kahvesinden yudum aldı. "Çok büyük konuşuyor. Evleneceği kızı merakla bekliyorum bu yüzden."

Aphrodite birden atıldı. "Biz de dün bunun hakkında konuştuk Joy."

Joy dikkatini Aphrodite'e verdi. "Nasıl yani?"

"Calum ve Felisha ne zaman evlenecekler? Felisha buraya alışmaya çalışıyor, Calum babasının şirketini toparlamaya çalışıyor. İkisinin de yeterli zamanı yok acaba düğün tarihini bu yüzden sürekli erteliyor olabilirler mi?"

Joy birden Aphrodite'e döndü. "Haklısın güzelim! Aphrodite sence ben onlar için düğün işini üstlenmeli miyim?"

Aphrodite heyecanla baktı. "Evet! Bence kesinlikle çok sevinecektir. Hatta bunu sürpriz yapalım."

Joy kafasını salladı. "Haklısın! Ben daha ne kadar yaşayacağım Choun ve Molrie'den ümit yok. Mali daha yolun başında. Vince yalnız ölecek, tek torun görme ümidim Calum ve Felisha."

Vince gözlerini yumdu. "Teşekkürler Joy, bu sabahta kalbimi okşadın."

Joy gülerek Aphrodite'e döndü. "Hemen en iyi düğün organize şirketleri ile konuşmalıyım! Ah gelmiş geçmiş en iyi düğün olacak!"

Joy masadan heyecanla kalkarken Vince ve Aphrodite bakıştılar. Vince iç çekti. "Senden korkulur."

"Neden korktuğunu hiç hissedemiyorum?"

Aphrodite derin nefes alarak Felisha'ya mesaj attı.

'ADSYAŞKG'

"Biz Felisha'yı evden uzaklaştıracağız Vince."




Bu bonus olsun ajsjdkdkkf en azından nerden nasıl çıktığınu öğrenin bu evlilik meselesi

Bölümü 27,5 yaptım amk akdlfldl çok komik değil mi akskdldldl allahıaösdkdlflşf

FlatmateHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin