41

5.7K 461 119
                                    

Vince

Calum ve Felisha yukarı çıktığı anda boğazımı temizledim. Mali ve Choun stresli bir şekilde Joy'u yerden kaldırmaya çalışıyorlardı.

"Evet hazır Joy bayılmışken bence de kaçın. Ölümden ancak böyle kurtulabilirsiniz."

Diye bağırdığında Aphrodite, Felisha merdivenin başında orta parmağını gösterdi. Odalarının kapısı kapandığı anda elimdeki çatal bıçağı bıraktım. "Joy, gittiler."

Joy hızlıca ayağa kalktı. Mali göz yaşları ile kızmaya başladı. "Anne sana inanmıyorum."

Choun şaşkınlıkla konuştu. "Boş zamanlarını oyunculuk dersi ile mi geçiriyorsun?"

Joy bana baktı. "Aphrodite ve Vince çalışma odasına."

Aphrodite boğazlı taba bol kazağını düzelttip altına giydiği jeani çekiştirdi. Dizlerinin üstüne kadar gelen siyah çizmelerini biraz daha yukarı kaldırdı. Gömleğimi düzeltip yemek masasından kalktım. Merdivenin altında olan çalışma odasına doğru yürüdük. Aphrodite biraz önden gidiyordu. Sol bacağına vurup savrulur gibi olduğu an belinden tuttum.

"Bana kızgın mısın?"

Aphrodite kafasını salladı. Boğazımı temizledim. "Dövme randevusu aldım."

Aphrodite bir an bana döndü. Konuşmak üzereyken, Joy bize sertçe baktı. Hiç bekletmeden içeri girdik ve kapıyı kapattık. Kapının önünde durup kollarımı göğüsümde bağladım.

"Evet Joy?"

Aphrodite, kalçasını kitaplığa dayadı ve ellerini kenara koydu. Kafamı yavaşça Joy'a çevirdim. Ona bakıp bakmadığımı öğrenmek istiyordu. Ah! Bakmayacağım.

"Böyle bir şey nasıl olabilir? Şirket yönetimine kim geçecek?"

"Choun var. Mali ve ben de buradayız."

Kafasını hayır anlamında salladı. "Her şeyi kenara atmak ne?"

Derin nefes aldım. "Çocukları fazla sıkıştırıyorsun Joy. Felisha'nın Calum'dan önceki hayatı zaten böyle bir şey değil. Bu hayatı sevmeyeceğini sen de biliyordun. Sanıyor muydun ki sen Felisha evde oturup Calum'un işten gelmesini bekleyecek bir kadın olacağını? Açıkçası ben böyle düşünmüyordum."

Joy bana sinirli bir şekilde baktı. "Saçmalık. Calum'un sorumluluğu var."

"Calum tek çocuk değildi Joy. Mali'de var. Ayrıca o bizim amcamız. Zaten bu bir aile şirketi değil mi?"

Joy elini masaya koydu. "Ben istemiyorum oğlumun uzak da olmasını."

Aphrodite sakince konuştu. "Onların da hayatı var. Onlara yeterli bir zaman vermedin ki tanısınlar birbirlerini, birbirleri ile vakit geçirsinler."

Joy sertçe konuştu. "Ama ben onlardan uzak kalmak istemiyorum."

Boğazımı temizledim. "Joy her şeye karışamazsın."

Joy ellerini masaya koydu. "Ya onlara bir şey olursa?"

Aphrodite ellerini göğüsünde birleştirdi."Joy eğer sen böyle yaparsan Calum senden daha çok uzaklaşacaktır. Zaten Calum'un istediği bu değil. Genç yaşta evlenmek ve şirketin başına geçmek değil."

FlatmateHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin