Senaste kapitlet
Jag blir ståendes kvar med många fans men jag tar upp mobilen och skickar " Du var underbar och ni ser verkligen snygga ut nä ni dansar :) kram Josefin, Ps jag väntar vid parkeringen där din moppe står, när är du klar? <3 " när jag trycker på skicka så funderar jag på om det var för mycket att skriva hjärta och så men när jag sen får tillbaka ett sms så står det " Tack, om du inte listat ut det så är du den tjej som är perfekt som vi sjöng i låten, jag kommer om 3 minuter, kan inte sluta längta efter dig, Puss din lille snygga Omar "
--------------------------------------------------------------------------
Omars pov
Det går inte! jag klarar inte av mer att vara utan Josefin! Vi har tränat i 15 minuter och jag skrev till henne att jag skulle vara där ute på 2 minuter och nu är det undefär 1 minut sen jag skrev det så jag vill heller inte göra henne besviken.
-Eyy Omar! har du tankar på en tjej eller frågar Daff och såklart börjar dom andra killarna tok skratta och viker sig dubbla.
-För det första så är hon en snäll tjej som jag vill vara kompis med och för det andra så kan jag lätt få vilken tjej jag vill som vissa här inne har stora problem med
-Omar, vi ser ju på dig att du inte vill bara vara kompis med henne! skrattar Oscar
-Oh la la Omar är kääär, sjunger Felix och Ogge i kör
- Amen skärp er! fräser jag tillbaka och sen så ser jag på klockan och träningen är slut så jag tar mina saker och drar där ifrån med trekillar efter mig som sjunger på "Love is in the Air " och gör hjärtan av deras händer, jag bryr mig inte för jag vet vad jag och Josefin har, en väldigt bra vänskap, som kanske leder till något mer men det får gå som det går, jag vet allafall vad jag känner för henne.
Josefins pov
Jag tar upp mobilen igen efter att ha stått och hängt lite vid Omars moppe och går in på Instagram, jag kollar dom senaste bilderna och där kommer en upp från Felix Sandman och den bilden är på Omar som ser ut att vara borta i tankarna där han sitter emot en vägg och på bilden har Felix lagt till hjärtan och pussmunnar och sen har han skrivit under bilden " Love is in the air " Omar, håll händerna i styr! annars blir J sur.
Jag vet vad han menade med J, det var ju jag Josefin, men vad menade han med det? är Omar kär i mig eller vad? jag vill inte gåför fort fram för jag är allvarligt rädd för att gå in i ett förhållande igen... det gamla blev kaos och nu har jag minnen kvar, även på min kropp. Han heter Jack och jag trodde han var den rätte för mig men han var en jävla tönt! han har gjort minnen på mig som jag kommer ihåg just den kvällen hela tiden när jag ska ta av mig byxorna eller när jag ska sätta på mig byxor, det är därför jag aldrig har en kjol som är kortare än 10 cm ovanför knänen. Ingen vet detta för jag döljer att jag igentligen inte mår bra för jag vill inte ha Jack på mig igen...
-----------------------------------------------------------------------------------
Förlåt för en kort del men detta är ju bara en del 1 sen kommer en del 2 också för jag kunde inte göra längre nu för det är ju ändå nyårsafton och jag har en familj att vara med och massor av saker att göra! GOTT NYTT ÅR!!! here I come 2014!!
YOU ARE READING
My heart is brooken
FanfictionJag heter Josefin och är 15 år och bor i Stockholm med min mamma Stina och min storebror Conrad. När jag var 3 år så dog min pappa i en bilolycka och sen dess har min mamma fått ta hand om mig och Conrad helt själv. Mitt liv är som vanligt, jag går...