- Men babe, jag visste det redan, för när jag packade upp så såg jag dom och jag vet att det var Felix för han ringde och frågade om du fått damp på honom ännu.
- Va bra, skrattar jag och sen börjar Omar skratta åt saken och vi går in i duschen.
-------------------------------------------------------------------------
Här kommer en alla hjärtans dag special för alla som inte har någon att dela den med så får ni lite romantik att läsa :) sad but true, och sen så har Josefin fått ett smeknamn, Jossa.
Josefins pov
Idag skulle jag och Omar åka hem från London, vi har haft det hur bra som helst men jag längtar hem, till två saker. Min mamma och min bror och sen att få döda Felix för vad han gjorde eller ska jag säga la ner i min påse! Jag måste tänka ut en bra plan att göra så han får igen! något otroligt pinsamt för honom! Han sa ju att han träffat en tjej, så han ska allt få torska åt det han gjorde!
Jag och Omar ska packa ihop det sista och sen åka till flygplatsen,
- Ey Jossa, kan du hämta min mobil? ropar Omar från badrummet
- A visst! ropar jag tillbaka
Jag går fram till hans mobil och då ser jag att Oscar ringer, så jag svarar.
- hej det är Jossa på Omars mobil!
- Tja Jossa! de e Enis! vad gör ni då?
- Heej! Omar är och packar ihop allt i badrummet och jag i sovrummet, du då?
- Inget särskilt, längtar efter er.
- Haha, jo vi komer hem med flyget kl. 18 i kväll så jag hoppas jag ser dig där? frågar jag med en leende min
- Ja det är klart jag är där! och du får lova att jag får första kramen!
- Jag lovar! klart jag ska ge dig sen första kramen! du e ju min teddybjörn som jag vet alltid vill ha kramar! skrattar jag
- Jo sen ville jag säga det också att jag har träffat någon! jag hör att han blir glad över att säga det för det hör man när han pratar
- VA!! vad glad jag blir! vad heter hon?
- haha, hon heter Matilda och hon har precis flyttat hit och det bästa är att du och hon bor typ 100 m från varandra! hon bor i ett gult hus vid kanten av den stora stenen.
- Jaha, då är det ju inte alls långt ifrån mig! ska bli kul att träffa henne
- Aa, du jag måste gå nu, häsla Omar från mig!
- klart jag gör! hej då
- Hejdå.
Vi la på och jag gick till badrummet till Omar.
- Vad lång tid det tog! är du en sengångare eller? frågar Omar med ett skratt
- Jo men Oscar ringde så jag svarade och han har träffat en tjej! hon bor typ granne med mig också så jag hoppas att vi blir bra kompis eftersom jag och Felicia kommit ifrån varandra.
- Hon kommer gilla dig, du är ju det bästa som finns! snygg som satan också skrattar Omar
Vi är klara med packningen, eller ja Omar fick springa till köpcentrumet och köpa en till resväska för jag har shoppat en del, Omar blev väll ja lite irriterad att jag var tvungen att köpa dom där tröjorna på Hollister, men dom var på REA och jag ville ha dom! men nu är det han som har på sig dom så ja, han skulle allafall köpa en till för allt vi handlat, eller ja det vill säga att ungefär 9 % av det nya var Omars och resten mitt, han köpte bara en keps, en tröja och en klocka, det var jag som sa att han skulle köpa klockan för att han alltid är sen.
YOU ARE READING
My heart is brooken
FanfictionJag heter Josefin och är 15 år och bor i Stockholm med min mamma Stina och min storebror Conrad. När jag var 3 år så dog min pappa i en bilolycka och sen dess har min mamma fått ta hand om mig och Conrad helt själv. Mitt liv är som vanligt, jag går...