6.

1K 16 2
                                    

senast i förra kapitlet

- Varnade jag inte dig lilla Josefin för Omars oroväckande tafsande händer förut, stygga lille Omar! sen börjar alla tre gapskratta och sen kommer Doktorn in och gör en koll och säger, " Josefin, du skrivs ut idag och kan gå om 2 minuter när alla sladdar och sånt är urkopplat från dig. JIPPIE! skriker jag till i rummet och Omar och Felix bara kollar på varandra innan dom skrattar igen.

------------------------------------------------------------------

Omars pov

Nu har Josefin fått gå och nu packar hon ihop sina saker och sen så tar hon sin väska och jacka och frågar

- Ska vi gå eller? jag orkar inte vara i detta rum mer! det är så tråkigt och jag har ju inte varit ute i luften på 8 dagar! nästan skriker Josefin ut när jag och Felix retas med att slänga oss på soffan som fanns inne i rummet. 

- Det är klart vi ska, jag och Felix ska bara sova i få se 8 timmar så kommer vi sen! retas jag och jag ser hur Josefin är på väg att sprängas av längtan att få komma ut men först så måste jag få retas lite med henne allafall eftersom jag inte haft Josefin hos mig på 8 dagar! inte en ända minut fören för 10 minuter sedan när Josefins bror ringde mig och sen hämtade mig när jag fick veta att Josefin rört sig. Så nu tänkte jag jävlas lite med henne men bara på ett bra sätt.

Jag och Felix hade en överaskning där nere uatnför sjukhuset där flera hundra foooers stog och väntade för oss med Josefin att komma ut! Men detta vet inte såklart Josefin om, ännu hoppas hon blir glad sen ska jag och killarna sjunga Build a Girl och sen ska jag berätta inför alla hur jag känner för Josefin och jag tycker inte vi går för fort fram eller kanske lite men jag vill detta och jag vet att Josefin också vill det, varför skulle hon annars kyssa mig? 

Vi tog hissen ner och nu har hon sätt allt folk.

- Oj! killar jag tror jag har gjort lite skada för er för ni har säkert 500 personer där utanför! förlåt mig sen kollar hon ner på sina skor, hon är så söt när hon gör så!

- Josefin, dom är här för att vi sa till dom att komma, skrattar jag och jag ser på Josefin att hon är chockad.

- Men, men är det ända Josefin får fram innan vi går ut till folkmassan och dom skriker så mycket att man kan inte prata med någon utan att behöva skrika.

THE FOOO!! THE FOOO!! THE FOOO!! skriker alla fans

Josefins pov

Sen så leder Omar mig till en vakt som står där så jag inte ska liksom falla ihop eftersom jag låg i koma för typ 1 dag sedan så jag står där ifall något händer.

Sen så helt plötsligt så hoppar killarna fram och börjar sjunga på Build a Girl som dom inte hann klart förra gången.

---

Flaschback

- Jack, snälla låt mig vara, jag ber dig gråter jag

- Men lilla Josefin jag vill ju ha dig, nära skrattar Jack

Han lutar sig fram och tvingar mig att kyssa honom.

Jack, snälla sluta skriker jag 

Flaschback slut

---

fortfarande Josefins pov

Killarna har sjungit färdigt och Omar kommer fram till mig och drar med mig dit dom andra står och han säger till ALLA foooers att jag är hans stora kärlek och att han vill vara med mig oavsätt vad som händer och att han älskar mig. såklart börjartårarna rinna och jag kastar mig i Omars famn och sen så viskar jag till omar, jag älskar dig! 

Alla foooers börjar skrika mitt namn! sen så känner jag hur min mobil vibrerar och jag tar upp den.

239 nya följare på Instagram

190 nya följare på Twitter

400 nya vänförfrågningar på Facebook

WOW! jag visar Omar och han skrattar och viskar sedan, du är känd nu.

Jag skrattar ooch sen säger killarna hej då till sina fans och vi åker hem till mig där bara Omar varit en gång men ingen av dom andra och jag har ju inte varit hemma på 7 dagar! tänk om det inte är städat eller något typ att ett par trosor ligger framme eller något! när vi kommer till dörren så viskar jag till Omar att jag måste upp och kolla mitt rum så det inte ligger typ underkläder framme eller något och då skrattar han och viker sig dubbel och dom andra fattar ingenting och då säger Omar såhär " Josefin är rädd att hennes BH:ar ska vara framme! alla killar skrattar och jag börjar ju rodna och det ser Omar och då säger han att det är lugnt och att jag kan vara lugn. sen kysser han mig och vi går in.

- Jag måste allvarligt se om det finns underkläder framme, säger Felix när han springer uppför trappan till mitt rum

- Nej Felix! stanna! jag har inte varit i mitt rum sen lång tid så jag vet inte om det är det framme ropar jag från trappan jag med

När jag kommer upp så har Felix inte hittat någon pinsamt så han sitter på sängen med utputad underläpp och säger, "du hade inga trosor jag kunde sätta på huvudet" 

Nu är alla i mitt rum och vi har inget att göra så då tar Omar upp sin mobil och går in på Instagram så då vet jag vad jag ska göra! jag går in på min med och tar ett kort på Omar och sen skriver jag under " You are the Best Guy in the World! <3 sen taggar jag Omar och jag kollar lite på Omar för att se om han har sätt det ännu men det har han inte, sen vibrerar min mobil 

" Du har en ny kommentar på Instagram och 305 likes" 

jag kollar kommentaren och ser att Felix kommenterat: Men ja då? sen en sån där skrattande/ledsen smily och jag små skrattar lite och sen ser ja gatt Omar är inne på den bilden och då böjer han sig fram till mig och kysser mig på munnen och då ser jag att Felix tar kort!

- Ey! Felix det var inte snällt, ta bort nu! säger jag till Felix som verkligen inte lyssnar, sen hoppar jag på honom och då är det redan försent! han har lagt ut den på Instagram!

- Oh la la säger Oscar från sin mobil och visar upp bilden och den var väll söt men jaja men jag blir faktist ledsen när jag läser kommentarerna... 

"Bitch!"

"Vem tror du att du är!"

"Jävla hora"

"Låt bli Omar!"

"Du är så ful att jag kan spy på dig!"

"Fula ankungen!"

Jag tror att killarna såg att jag blev ledsen för sen så hoppar Omar på mig och kittlar mig i sidorna och jag är såå kittlig! sen kommer Felix som bomben och kittlar mig sen kommer Oscar och Ogge också och alla är på mig! sen kommer Conrad upp och går in och så frågar han, Josefin, jag har instagram och såg bilden! så gulligt jag tror jag visar mamma nu sen springer han i väg, inte han med! Omar håller fast mig och Felix tar massor av Egopixs på min mobil och "Instarape:ar" mig och tar kort på sig och sen kommer jag loss från Omars grepp och springer ner till köket där Conrad ska vara och då är det försent! han har visat mamma bilden på när jag och Omar kysstes!! Fatta vad  pinsamt!!!

--------------------------------------------------------

Hoppas ni gillar det här kapitelt och jag vill bara säga det också att detta är INTE del 1 och del 2! alltså INTE INTE ! 

men jag ska försöka uppdatera varje dag och kanske till och med fler kapitel varje dag :D

My heart is brookenWhere stories live. Discover now