14.

926 12 0
                                    

- Tack mamma! jag tror jag måste till Josefins hus nu och berätta allt innan Amanda säger fel sanning och allt blir fel.

- Du, jag startar bilen och så packar du det sista inför resan imorgon så åker vi dit och du sover över där.

- Okej, jag är ändå klar med packningen så jag ska bara ta med mobilen så åker vi.

-------------------------------------------------------------------------

Josefins pov

Jag sitter i min säng, helt otänkande så sitter jag bara och stirrar ut i ingenting, jag vet inte om jag är arg, ledsen eller om jag är glad. Det ända jag vet är att jag vill inte se eller prata med någon, just nu.

Mitt liv har ju varit upp och ner, Omar räddade mig från att drunkna i mitt egna fucking liv, han är min livs kärlek, han är mitt allt men ändå så gör han så här.

Jag kan inte bara sitta här, jag måste göra nått! Men vad, ne det har jag ingen jävla aning om.

Jag är en stark tjej som klarar av ganska mycket men jag har aldrig kännt mig så här iför en kille förut, jag tror jag är sjuk eller något, vad är det för fel på mig, jo just de ja, jag är kär.

DING DONG

Jag orkar inte gå ner för att kolla om det var mamma eller om det var Conrad eller vem fan det nu är jag är så arg på något men vad kan jag inte komma på.

DING DONG

Kan inte den personen som står där nere utanför dörren bara dra! 

Jag orkar inte mer! Personen kan väll ha något att tänka med eller?

DING DONG, DING DONG, DING DONG

Vem fan ringer på 5 gånger om man inte öppnar på första? 

Jag går ner för trappan och där står ingen mindre än självaste Odjuret, Lille Omar som kommer för att be om förlåtelse, Pff det kan han glömma.

- Josefin, är du där? , det är Omar som ropar.

- Nej, den dumma lilla tjejen är inte här som var helt borta i tankarna så hon inte ens såg vilke idiot du var! skrek jag innanför dörren, det blev tyst

- Snälla, Josefin låt mig förklara! 

- Så vad har du för ursäkt denna gång då ha? att det inte var en tjej i ditt rum för att det var en jävla Haj i ditt rum som lät som en tjej eller? , då kunde varken jag eller Omar hålla oss för skratt men så lät ger jag mig inte.

- Nej, det var inte Haj i mitt rum, det var en tjej som heter Amanda och jag hjälpte henne med att hon fick sova över hos mig för att hon kom hem till mig smutsig och det regnade och hennes pappa var hemma och han var Alkolist och han slog henne och hon ville bara att jag skulle hålla det tyst för hon ville inte skämmas på sin skola, din skola. 

Jag öppnade dörren sakta och där stog min livs kärlek, helt blöt och jag såg hur hans ögon var rödsprängda av gråt och jag kunde bara inte förstå hur jag tänkte när jag inte förstod att Omar aldrig skulle göra något sånt här mot mig! han var bara snäll och hjälpte den här Amanda.

- Åå, förlåt mig Omar! jag är så ledsen! jag, jag visste inte vad jag skulle göra när jag hörde tjejen i ditt rum och. Omar la sitt finger över min mun och tystade mig. 

- Josefin, du vet att jag aldrig skulle göra något sånt mot dig! kom så går vi och sover istället.

Vi gjorde som han sa, jag och Omar gick upp och jag gick in och borstade tänderna och gjorde mig i ordning för att gå och lägga mig. 

Omar hade lagt sig när jag kom in, jag la mig brevid honom i sängen.

- Godnatt älskling, sen la jag mig ner och försökte somna för imorgon ska vi till London!

- Godnatt älsklingen, sen så drog han mig närmare och kysste mig och sen så somnade vi båda två.

-DAGEN EFER- 

Omars pov

Jag vaknade av att någon gick runt i rummet, det var Josefin

- Godmorgon min tjej som står i underkläder och ser hur sngg ut som helst.

- Godmorgon min snuskpelle, fick jag som svar, vi båda började skratta

- Hungrig? frågade hon.

Jag kollade klockan, 12:15

- OJJ jävlar! Flyget går 14:00!! Vi måste dra, vi får äta där på flygplatsen

- Oj shit! jag tar på mig kläder och du med och sen så ringer du din mamma som kör oss så ringer jag Felix så han är där på flygplatsen.

- Okej, bra plan min lilla tidern rinner iväg tjej.

- Skärp dig, jag måste göra mig i ordning!

- Okej okej! skrattar jag åt hennes min när hon står och plattar håret och försöker sminka sig samtidigt

- Ska jag ta fram kläder åt dig? frågar jag snällt

- Okej, men var seriös nu! jag får en bläng-min tillbaka

- Jag är väll alltid seriös? 

Jag tar fram ett par tighta jeans och ett Obey linne.

- Blir det bra min prinsessa? frågar jag medans ja ghåller upp kläderna

- Aa visst.

Nu står vi båda nere i hallen klara och går ut och packar in sakerna i bilen och är påväg till flygplatsen.

När vi kommer dit står alla killar och väntar, Felix ser lite nervös ut

- Asså tja mannen och tjejen! ropar Ogge över hela flygplatsen

- Eyyo! svarar jag tillbaka.

Josefins pov

- Det är bara 40 minuter kvar tills flyget går och jag vill jätte jätte gärna gå in på Victoria's secret affären, men vill inte går själv, någon som vill följa med? frågar jag 

- Asså gumman du vet hur otålig jag blir i tjejaffärer får jag som svar från Omar, och jag vet hur han blir också, ingen vacker syn.

- Jag följer med! nästan skriker Felix ut.

- Visst, kom! svarar jag och vi börjar gå mot den rosa stora affären, Victoria's secret! 

- Okej jag ska köpa två Body mists och två Body lotion! jag har ingen ide vilka så du hjälper mig. 

- Okej, jag ska bara gå dit bort, jag kommer snart, får jag som svar från en Felix som står och stirrar på något.

- Jaja, gå du bara.

Jag blir kvar ensam och kan inte välja! Pure Daydream, true escape, aqua kiss, coconut passion eller Love spell? jag vet verkligen inte! 

-------------------------------------------------------------------

såå nästa kapitel kommer fortsätta i Victoria's secret affären och ja i denna story har ju Felix lite svårt att hålla sig borta från "tjejgrejerna" som många vet så är inte bara Victora's secret en parfymbutik... ja ni vet.

My heart is brookenWhere stories live. Discover now