Förra kapitlet:
- Jag älskar dig, säger jag och fortsätter kyssa henne
- Jag älskar dig också min prins! säger hon
Mitt i allt stannar Jossa och drar sig ifrån
- Är något fel? frågar jag försiktigt
- Asså, jag måste ta av mig den här fula pyjamasen för den är ju kokhet! säger Jossa med ett skratt och sen ställer hon sig upp och tar av sig.
Jag kan ju inte säga att jag inte kollar in henne för hon är ju så himla snygg men jag vet ju att jag kommer få smäll om jag stirrar för länge.
------------------------------------------------------------------------------------
Jossas pov
Både jag och Omar somnade ganska fort igår, vi låg och kysstes ganska länge och sen så bev det väl inte som vi tänkte, eller ja som jag tänkt. Men vem kan stoppa kärleken? ingen. Jag älskar Omar väldigt mycket och jag vet inte vad jag skulle gjort om något hände han. Det måste varit jobbigt för han med alla sjukhus besök som jag har varit på, gud jag får sluta med sånt nu.
Jag är vaken medan Omar sover tungt bredvid mig med armen om mig, han är alltid varm och jag alltid kall så det är en bra kombination.
Jag vet inte riktigt hur vi tänkte med att inte ta på oss något efter för detta är ju inte ens våran säng! Tänk om hennes storasyster kommer hem och ser oss här liggandes i hennes säng helt neck...
Bara för att inte behöva tänka på den synen så drar jag upp täcket som åkt ner lite när Omar haft sin arm runt min midja.
Omar grymtar till lite, vilket är ett tecken på att han ogillar det jag gör. Men det får han stå ut med, han väljer nog att ha täcke på sig istället för att ha någon okänd stirra på hans six pack eller ännu värre...
Jag sträcker mig efter mobilen och ser att jag har 5 olästa sms, va konstigt vem skulle sms mig så här tidigt? När jag kollar lite så är det 5 bilder från inga mindre än, Felix, Oscar, Ogge, Vanessa och Alma!
Vad.Har.Dom.Nu.Gjort.!!
Jag kollar vad dom skickat och det är lite naket, lite söta bilder och till sist är det jag som sover med munnen öppen i nån konstig ställning nere vid Omars mage. Hur har dom kunnat ta dom här? jag sover inte alls lika tungt som Omar, han skulle man kunna spela trummor i samma rum och han skulle bara sova vidare som om inget hänt, men om jag skulle röra mig då är han skit snabb med att hålla fast mig. Sån är han ja.
Jag kollar extra på bilderna och dom är ju faktist lite söta, men för mycket hud, på den bilden Felix skickade så såg man en del av Omars rumpa! så klart att han tog den, det förvånar mig inte om han drog upp täcket lite också. Jag hade tur att dom inte drog i täcket på min sida för tänk om dom sett mig i ingenting! gud vad pinsamt och jag skulle blivit retad av iallaffall Felix i typ 5 år till för att han sett just det. Det räcker med det som hände när jag och Omar var i London! sjukt att han ens vågade, men vad ska jag göra för att ge tillbaks? det får jag tänka på lite mer.
Jag putar lite lätt på Omar som snarkar, han har alltid gjort det och när jag säger det till han så får jag alltid samma svar, nä det gör jag inte säker att det inte är du? säger han och man bah jo men jag hör mig själv så logiskt.
När han äntligen öppnar ögonen och kisar mot mig med värsta morgonruffset i håret så visar jag han den värsta bilden med hans rumpa synlig och då får han klotögon och hoppar högt i sängen så hela sängen smäller till i vägen.
YOU ARE READING
My heart is brooken
FanfictionJag heter Josefin och är 15 år och bor i Stockholm med min mamma Stina och min storebror Conrad. När jag var 3 år så dog min pappa i en bilolycka och sen dess har min mamma fått ta hand om mig och Conrad helt själv. Mitt liv är som vanligt, jag går...