Först var det en neccesär, tandborste och tandkräm och sånt, sen var det en Victoria's secret påse och den ställer jag i badrummet och sen kollar jag vad hon köpt och det är 4 olika flaskor i, tänk vad tjejer köper! Det var en rosa flaska, en lila, en vit blå och en vit orange men det är något rosa kvar längst ner i påsen och när jag tar upp det då börjar jag le lite, för det jag håller i är ett par skrikrosa stringtrosor.
-----------------------------------------------------------------
Omars pov
Vad ska man göra när man precis sett något som en kille inte ska se? jag är en sån kille som inte direkt liksom ja gillar allt med vad tjejer har på sig kan man väll säga med bättre ord. Jag har inget emot att tjejer har underkläder på sig asså, skulle vara pinsamt om man möte någon på stan och ja ni fattar... Jag behöver inte förklara mer.
Allafall så jag har inte pratat med Josefin om vad jag såg i hennes lilla påse, jag tror nog att Josefin tar det. Inte direkt mitt område att prata om sånt.
Bzzz Bzzz ( sms )
--
Från: Felix
Tja mannen, hur e det? har Josefin fått damp eller?
Hör av dig när hon får det! haha men jag är inte hemma om hon vill mig något.
--
Vad menade Felix? Skulle Josefin få damp eller vad? jag fattar inget av detta.
- Omar! kom! jag hör en ropandes Josefin från sovrummet
- Va är det, babe? svarar jag
- Jag når inte min mobil som ligger på bordet ända där borta! Josefin fakear en ledsen min med läpparna och jag kan inte motstå att hon är den snyggaste när hon gör så! haha hon är het.
- Omme, Älskling orkar du inte gå 3 meter? frågar jag sen
- Nej, jag har ont i benet, men nu när du hämtat den kan jag få den?
- Nepp, svarar jag sen
- Va? Omar snälla kan jag få den?
- Nepp, du måste kyssa mig 10 gånger innan du får den! sen skrattar jag
- Kan jag väll, hon ler ett sånt busigt leende.
Jag hoppar upp i sängen och hon trycker mig bak så jag hamnar på rygg sen så sätter hon sig över mig och kittlar mig lite i sidorna.
- Ey, det sa jag inte något om att du skulle få kittla mig! KYSS KYSS KYSS!
- Ha tålamod! haha du är ju som en hyena som vill typ käka upp mig!
- Jag vill äta dig! nom nom!
Sen så "biter" jag lätt i hennes arm sen får jag en klapp på kinden.
- Lugn, lille oroväckande tafsande Omar som Felix sa när vi var på sjukhuset.
Vi börjar skratta och sen så får jag en, två, tre och fyra kyssar och jag bara är asså den lyckligaste kille som finns! Inget är bättre än Josefins kyssar!
Sen får jag en till, två till och tre till.
- Men det var bara nio! en till, babe ber jag
- Den får du vänta på lite.
- Omme, jag som vill ha den nuuu.
- Gullet jag vill ju inte bar age iväg mina kyssar till ingenting.
- Jag är en anledning svarar jag .
- Jaja bara för att du är såå gullig och snäll så får du min sista för dom här 3 minutrarna, sen måste jag ladda upp fler så du har några sen till kvällen. Sen skrattar Josefin och böjer sig fram och den sista kyssen är underbar. Den slutar med hångel, sen så ligger vi där i den stora sängen och hånglar tills Josefins mobil vibrerar.
- Åhh varför ska det alltid hända något när jag äntligen får dig? sen suckar jag sarkastiskt
- Du får vänta till i kväll men bara för att det avbröt oss så får du en puss extra
Jag får en lätt puss på munnen sen kollar hon mobilen och det är ett sms
Josefin pov
Jagg Omar hånglade i sängen tills min mobil vibrerade och det kom ett sms, jag kollade och det var för mamma.
--
Till: Josefin
Från: Mammut
Hej älskling! JAg ville bara veta om ni kommit fram och bara höra av dig!
PS. Hoppas Omar tar hand om dig nu som han lova! annars får man med mig och Conrad och göra
--
Jag fnissa lite lätt åt det sista sen skrev jag ihop ett litet svar och Omar hade gått till Badrummet för att duscha, så jag gick dit för att skrämmas lite.
Jag går mot badrummet och kikar in i springan som är när dörren står lite öppen, där står Omar framför spegeln och spänner sig, haha min lilla Omar!
Han har bara kallsonger på sig och då ser han mig, fan jag är påkommen.
- Spionerar du på mig också? vad tycker du då? är jag snygg eller vad? sen skrattar han och jag känner mig väll lite ja det är pinsamt
- Nej jag spionerade inte, jag skulle bara kolla om du var här inne och det var du för jag skulle bara hämta min Victora's secret påse med det jag köpte på flygplatsen.
- Här, sen får jag påsen och så ger jag Omar en kyss och sen går han in och duschar.
Jag går ut och sätter mig på sängen och tar upp första Body misten, Love spell, jag öppnar den och luktar, asså gud vad gott! sen tar jag nästa och gör samma sak med sen så tar jag påsen och häller ut allt och då se jag vad den jävla Felix har lagt i! Fan jag hatar han! och det är inte det värsta, Omar har ju packat upp och han ställde ju den på hyllan i badrummet! han måste ju tro att jag bara är ute efter sex. Fan ta dig Felix.
----------------------------------------
Såå :D hoppas ni gillar kapitlet, för det gjorde inte jag allafall, jag var precis hos tandläkarn och blää hatar det stället, aja så orkar jag egentligen inte skriva idag men sen så kom jag på att jag inte uppdaterat sen torsdagen tror jag så men jag kan lova att det blir bättre lite längre fram :D
YOU ARE READING
My heart is brooken
FanfictionJag heter Josefin och är 15 år och bor i Stockholm med min mamma Stina och min storebror Conrad. När jag var 3 år så dog min pappa i en bilolycka och sen dess har min mamma fått ta hand om mig och Conrad helt själv. Mitt liv är som vanligt, jag går...