Senast i förra kapitlet
- Omar! det är klart jag vill! svarar Josefin sen kastar Josefin sig i min famn och sen kysstes vi, länge och det var så herligt sen ser vi killarna där inne stå och banka på rutan att vi skulle komma in igen.
---------------------------------------------------------------------------------
Josefins pov
- Killar, lyssna! Jag och Josefin vill säga något till er, ropar Omar när vi sedan går in igen.
- Vi vet redan! skrattar Felix
- Men va? hur visste ni?
- Josefin är på smällen eller hur! skrattar Felix ännu mer
- VAAAA!!! vad pratar ni om! skrattar jag och Omar tillsammans
- Jaha, åå jag som ville bli Gudfarsa till ungen, svarar Felix och så ska han såklart göra något kul och putar ut med underläppen
- Felix, vi är 15 år! jag är alldeles för ung och det är Omar också för den delen
- Aja vad ville ni dåååå! nästan skriker Oscar av förväntan
- Vi e ett par! skriker Omar tillbaka och sen kysser han mig på munnen och då säger dom andra killarna AWWWW!
- Vi måste säga detta till alla Foooers! skriker Ogge när han hoppar på stället av HÖG förväntan vad alla fans kommer säga
- Men... tänk så gillar dom inte mig och jag vet inte om jag kan ta hat kommentarer... sen kollar jag ner i golvet och jag får världens finaste gruppkram av killarna och så viskar Omar att är det någon dum tjej som skriver något sånt ska den absolut inte kalla sig för Foooer! det gör så jag skrattar.
17:00
- Vi måste till Studion nu killar! sms av Daff som verkar lite arg för vi har missat 18 sms och han har ringt 12 gånger... sen får alla skrattanfall och sen frågar Omar om jag vill följa med och jag har ju inget annat för mig men sen frågar jag om Felicia får följa med så jag har någon att prata med, och det får hon.
- Jag ska bara ringa henne så kommer jag! killarna står och väntar i hallen tills jag kommer tillbaka och säger att hon är på väg in dit nu så vi måste åka.
Jag sitter bak på Omars moppe och dom andra har varsin moppe och det tog den här gången ungefär 7 minuter in så när vi är där så ser vi Felicia stå där och vänta för hon bor typ 4 minuter från stan så det går fort för henne.
- HEEEJ!! Jag har inte sätt dig på en vecka och det känns som en evighet! och om du undrar så kunde jag inte komma till sjukhuset för jag har varit i Norge med min familj och jag fick inte åka hit till dig! GUD vad jag saknat dig! men vem är detta? OMG DET ÄR THE FOOO!! skriker hon tills jag sätter handen för hennes mun.
- Ja just de jag har inte pratat om dom ne, men detta är Omar, min pojkvän... svarar jag
- Hej, ja jag är Omar, detta är Felix, Oscar och Ogge.
- Jag vet, haha svarar Felicia tillbaka, jag är ett stort fan men jag lovar att jag inte ska vara stalker!
- Haha, bra! skrattar Omar
Vi går in och sen så frågar Omar om vi kan vara i denna sal för han måste konsentrera sig på träningen för om jag är där inne så kan han inte slita blicken från den snygga Josefin säger han tillbaka! ÅÅÅ han är såå söt! så jag kysser honom och jag känner hur an ler igenom den
- Hrm, det är Felix som står i dörröppningen, han skrattar
- Omar, du får henne igen om 15 minuter men vi måste ha dig sen får du henne! eller ja i allafall 5 minuter för det är rast då, kom nu! sen kommer Felix fram och drar med sig Omar och då får jag skrattanfall för Omar gör ingenting utan bara "glider" med i Felix famn.
YOU ARE READING
My heart is brooken
FanfictionJag heter Josefin och är 15 år och bor i Stockholm med min mamma Stina och min storebror Conrad. När jag var 3 år så dog min pappa i en bilolycka och sen dess har min mamma fått ta hand om mig och Conrad helt själv. Mitt liv är som vanligt, jag går...