3.

1K 14 0
                                    

Senast i 2.

Omars pov

Jag kunde aldrig änns drömma om att en så söt och snygg tjej skulle sitta bak på min moppe och att det inte är ett galet fan som gör allt för att vara med oss killar i The Fooo. Jag är den lyckligaste killen i världen nu!

----------------------------------------------------------------------------------------

Josefins pov

Vi hade åkt på moppen i ungefär 20 minuter nu och jag har haft mig fast klistrad på Omar hela resan för trots allt är jag vetskrämd! Jag har ju aldrig åkt på en moppe förut! jag tror att Omar redan listat ut det för han frågade om jag frös, guud vad pinsamt! jag svarade bara att lite är jag väll för att inte verka knäpp eller något, vi har nu kommit in till centrum och jag ser säkert 100 personer utanför dörren som måste vara studion där Omar ska till.

- Är det dit du ska, frågar jag Omar och såklart så är det dit! jag vill verkligen inte få allt sånt där hat på mig för alla kommer väll tro att jag och Omar är tillsammans men ändå tanken gör ju mig såklart glad över att bara tänka på hur det skulle vara att vara tillsammans med Omar.

Omars pov

När vi kommer till centrum är det säkert 100 personer utanför porten till Studion, jag ser hur Josefin tvekar att gå med för hon liksom gömmer sig bakom mig, men vad hon inte vet så ska vi ta bakvägen in så slipper vi alla fans och om jag ska vara ärlig så ser Josefin ut som om skulle hoppa på min rygg och gömt sig med ansiktet ner över mina axlar, hon är så söt när hon är nervös! 

Jag tog Josefins hand och vi gick till baksidan och då säger hon, som jag aldrig trodde hon skulle säga

- " Omar, tänk om dom andra killarna däruppe inte gillar mig" så kollade hon ner på marken.

- Men Josefin, det är klart dom gör! du är ju snygg också, sen ser jag att hon får rosa kinder vilket betyder att hon nog gillade att jag sa så.

- Omar, lägg av nu! jag är inte snygg, det är du som är det! se hur många fans ni har! dom avgudar er, får jag som svar tillbaka från Josefin

- Hur ska jag kunna bevisa att du är så snygg då? frågar jag lite sådär flörtigt för det känns som jag snart får Josefin på fötter eller vad nu säger, jag tror hon snart faller för mig.

- Du kan inte bevisa det, för då måste jag ju vara snygg också om du ska bevisa något, skrattar Josefin mot mig.

- Jag kan bevisa det genom att jag kan lägga ut en bild på Instagram när jag tar ett kort på dig oc skriver att du är så snygg att man dör, så kanske du förstår bättre att du är snygg! skrattar jag tillbaka

- Nej! du skulle bara våga! nej snälla gör det inte! nästan gråter Josefin när jag tar fram mobilen

- Okej, men då gör jag väll så här då, vänta lite så kommer jag om 2 minuter! säger jag medans jag springer in i Studion där Felix, Oscar och Ogge sitter väntandes

- Eyy Omar, vad har du varit?! frågar Felix när jag kommer in

- Har du redan skaffat tjej eller? man ser att du är kär, retas Oscar

- Tyst! jag har blivit kompis med en tjej och hon är här ute nu men jag vill liksom göra något för henne när hon ändå är här, är ni på? frågar jag killarna

- Visst, vad heter hon? frågar Felix lite smått intresserad

- Josefin, men jag har paxat! du rör henne inte, fräser jag tillbaka

- Oj oj oj! jag trodde ni bara var vänner retas Felix tillbaka

Vi går ut på baksidan där Josefin står med sin mobil och vi börjar sjunga på Build a girl och då blir Josefin alldeles rosa sådär om kinderna igen och sen märker några fans att vi är ute och Josefin blir en av tjejerna i mängden och vi killar måste springa in igen för att vi ska kunna öva men vi får inte med oss Josefin in.

Josefins pov

Jag står med min mobil och plötsligt så står alla killarna där men när jag ska gå fram för att hälsa så börjar dom sjunga och dansa till låten Build a girl och jag ser hur Omar kollar på mig hela tiden så deta måste vara beviset på att han tyckte att jag var snygg men när dom är i halva låten så kommer fans springandes och jag knuffas och blir stående längst bak istället och jag ser hur killarna får springa in tillbaka till Studion för att inte tjejerna ska få tag på dom, och jag blir ståendes kvar med många fans men jag tar upp mobilen och skickar "  Du var underbar och ni ser verkligen snygga ut nä ni dansar :) kram Josefin, Ps jag väntar vid parkeringen där din moppe står, när är du klar? <3 " när jag trycker på skicka så funderar jag på om det var för mycket att skriva hjärta och så men när jag sen får tillbaka ett sms så står det " Tack, om du inte listat ut det så är du den tjej som är perfekt som vi sjöng i låten, jag kommer om 3 minuter, kan inte sluta längta efter dig, Puss din lille snygga Omar "

------------------------------------------------------------------------------------------------

SÅÅÅÅ nu är kapitel 3 ute!! jag har haft mycket att göra nu under lovet och såmen lovar att jag ska uppdatera så mycket jag kan!

My heart is brookenOù les histoires vivent. Découvrez maintenant