18.

914 14 0
                                    

- Å sluta nu! jag grinar ju mycket redan! säger hon med tårar som rinner och jag ställer mig nära henne och sjunger lite smått, If a can build a girl, I build it just like you! sen kysser jag henne och fär står vi i en klädaffär och myser och kysstes en lång stund innan vi bestämmer oss för att gå tillbaka till hotellet.

-------------------------------------------------------------------------------

Omars pov

Jag tror att Josefin gillade det jag köpt till henne, för hon har suttit i den stora hotell sängen i över en timme och bara kollat i korgen som hon fick med alla dom där "The Body Shop" grejerna. Tjejer är helt hopplösa som kan asså sitta i timmar och bara lukta på sånt! kan dom inte göra typ något vettigare som att spela fifa? Fast vad vet jag, jag är ju helt galet kär i henne.

- Babe, kan du lägga ner det där för typ 1 sekund? frågar jag

- Men älskling, jag älskar det jag fick och det doftar så gott! kom själv och kolla! svarar Josefin från korgen

Jag går dit och sätter mig brevid och tar upp en flaska som det står " Hand and Body cream " och öppnar locket och luktar, den var faktist ganska okej för att vara en tjejgrej. Vissa sånna där saker luktar anntingen typ för mycket eller typ bajs, men Josefin har aldrig haft något som inte doftar gott. Hon har dom där Victoria's secret parfymerna i typ 500 olika dofter.

Vilket påminner mig om något, vad jag hittat i hennes påse där ifrån. Jag vet inte om jag ska fråga eller så får jag som svar "Omar jag har PMS! sluta prata med mig!" vilket kan hända ibland och ja som kille får man vara man och fråga sen " Jag förstår, vill du ha choklad?" 

När ensflickvän har PMS så ska man vara perfekt HELA tiden så att man inte retar upp henne eller något och du får inte kittla henne och om hon säger något till dig som att dra åt helvete så ta det inte seriöst för sen när hon ångrat sig och fortfarande har PMS kommer hon stor gråta och du måste sitta med henne i ditt knä hela dagen tills hon vill något annat du ska göra, en killes första regel " När din tjej har PMS så är ditt ansvar för att hon mår bra och du är med henne!"  Gör du inte det, ja då kan du dra åt helvete :D

- Kan jag få sån där krämgrejs? frågar jag för att avbryta den pinsamma tystnaden

- Omar du e kille, detta är tjej saker som inte är till för killar, får jag som svar

- Men bara lite? snälla? jag tycker den lukta såå gott så jag vill ha pytte lite? frågar jag medans jag plutar med underläppen.

- Okej, men bara lite, det får inte ta slut! 

Hon tar en liten burk, skruvar av locket och tar lite på fingret och sen så tar hon och smetar ut det på min arm.

- Jag känner mig lite som en tjej nu faktist, skrattar jag

Josefins pov

- Va bra då, skrattar jag som svar

- Men du det är inte så långt kvar till din födelsedag nu och jag undrar vad du skulle vilja göra då? frågar Omar efter en liten stund av tystnad

- Det är ju typ 2 månader kvar babe, men jag är nöjd om jag bara får vara med dig då och att vi kanske kan gå ut och äta på en romantisk restaurang och att vi sen är hemma och har lite godis och kollar på nån bra film, det skulle vara världens bästa födelsedag nånsin.

- Okej, jag ska spara det i huvudet så ska jag nog komma på något till min babe också, skrattar Omar, och jag vet att han har något annat han tännker på så jag får vara lite smart och komma på innan vad han ska göra för att som förra gången så visste jag ju inget och han och dom andra killarna hade en "konsert" på torget och Omar sjöng till mig på Build a girl, vilket var romantiskt men efter det fick jag ganska mycket hat mot mig men också en stor del av " Josse-fans" och när jag är på stan så kommer det fram säkert typ 25 fans och ger min saker och vill ta kort och lite saker till Omar också, jag tycker det är jätte roligt men när det blir typ en stor ring runt mig och jag har stått där i över en timme och skrivit autografer eller tagit bilder så blir det för mycket, så därför ska jag smöra lite för Felix tänkte jag för gör jag det kommer han säga allt, gud vad lätt det är att få Felix att prata! 

- Men jag ska gå in och duscha nu så kommer jag om typ 10 minuter, säger jag påväg ner från den stora hotellsängen.

- Okej, får jag göra dig sällskap? frågar Omar och plutar mecd underläppen.

- Kommer du ihåg vad Felix sa på sjukhuset? att jag skulle akta mig för dina oroväckande tafsande händer? skrattar jag 

- Jo, det gör jag men jag lovar, du kan hålla mina händer så dom inte gör något annat skrattar Omar tillbaks

- Okej, men du ska ha badbyxor och jag ska ha bikini för jag litar inte fullt ut på dig skrattar jag tillbaks

- Okej då, spring du in först så kommer jag sen

- Okej babe, men ta inte för lång tid! 

Jag går in mot badrummet och sen tar jag av mig, sträcker mig efter bikinin och sätter den på mig, just när jag är klar kommer Omar in.

- Du spinonerade inte på mig när jag byte om va? frågar jag med ett skratt på läpparna

- Nejdå, jag letade efter mina badbyxor bara

- mm visst! snusk-Omar! 

Jag sträcker mig efter en hand duk och när jag fått tag i den så är det något den fastnar i, en rosa påse och jag vet precis vad det är... Min victoria's secret påse! men när jag väl kommer på det är den på golvet och ALLT som var i den åker ut.

- Vill du ha hjälp att ta upp? frågar Omar bakom mig, och jag hopppas att han inte ser vad som mer ligger på golvet.

- Nej! kan du gå in i duschen bara en liten stund? nu! svarar jag och försöker gömma undan det som också låg i påsen.

Men det är försent, jag hittar dom inte och när jag väll ser dom är det försent, Omar tar upp dom och ger dom till mig.

- Här,dom låg under bänken, Omar ger mig dom och verkar helt normal. 

- Asså Omar det är inte som du tror! det är Felix som la dit dom när jag handlade på den affären på flyggplatsen, och såklart så lägger han dom i min påse och ja nu är det otroligt pinsamt.

- Men babe, jag visste det redan, för när jag packade upp så såg jag dom och jag vet att det var Felix för han ringde och frågade om du fått damp på honom ännu.

- Va bra, skrattar jag och sen börjar Omar skratta åt saken och vi går in i duschen.

----------------------------------------------------------------------

så där fick ni en liten "pinsam" stund där med Josefin och Omar men det kommer mer :D längtar till Jsoefins födelsedag som kommer bli den bästa med bästa killen! och fler överaskningar kommer också! ha det så braaaa!

My heart is brookenWhere stories live. Discover now