17.

923 15 0
                                    

Jag går ut och sätter mig på sängen och tar upp första Body misten, Love spell, jag öppnar den och luktar, asså gud vad gott! sen tar jag nästa och gör samma sak med sen så tar jag påsen och häller ut allt och då se jag vad den jävla Felix har lagt i! Fan jag hatar han! och det är inte det värsta, Omar har ju packat upp och han ställde ju den på hyllan i badrummet! han måste ju tro att jag bara är ute efter sex. Fan ta dig Felix.

---------------------------------------------------

Felix pov

Här sitter jag, helt ensam i studion. Forever alone killen-som-inte-kan-få-en-tjej-utan-att-någon-annan-redan-har-henne killen är jag just nu.

PANG

- Hallå är någon här? hör jag en tjej ropa från hallen.

- Aah här inne! ropar jag tillbaka

Jag hör hur det går någon i trappan upp och närmar sig mig där jag sitter.

När tjejen väl är uppe så ser jag en vacker tjej som ser snäll ut och har brunt långt hår och gröna ögon.

- Hejsan! Jag heter Vanessa och jag ska spela in en låt här i studion och jag kom typ inte änns in hit för det var så mycket Foooers utanför så jag visste att någon av er killar var här, sen skrattar hon och det är nog det mest perfekta skrattet jag hört på länge!

- Ja, ibland kan det vara lite jobbigt med allt klängande men dom är underbara annars, men du kom in allafall, det är tur det, svarar jag 

- Jo det var tur för annars kan jag ju inte spela in min låt heller

- Kul, vad heter den?

- Den heter My heart is brooken, med två o för det är liksom min speciella sak i låten att jag drar ut lite på just o så då passar det att ha det i låttiteln också.

- Shit, den vill jag höra skrattar jag

- Du kan väll sitta kvar här så ska jag gå och köra? frågar hon

- Ja gärna, jag sitter här, på millimetern tills du är klar skrattar jag

Vanessa går in i "båset" och låten börjar,

-Hon är grym! hon har världens bästa låt och hennes röst, shit! asså hon är en riktig babe i mina ögon, men fan hon är säkert upptagen. Fan fan fan!

Josefins pov

Jag och Omar har gått ut för att kolla på köpcentrummet brevid hotellet och jag har fortfarande inte vågat prata om vad som Felix, nej förlåt min jag menar Idioten la ner i min påse och han visste att något sånt här skulle hända!

Vi går ut på gatan och tar en taxi till det stora köpcentrummet som ligger en liten bit bort än det som ligger vid hotellet men det var så litet med kanske 10 affärer, vilket inte är kul.

- Så babe vad ska du köpa idag då? skrattar Omar i taxin när vi satt oss ner

- Jag vet inte babe kanske någon snygg top eller kanske ett till mobilskal? fnissar jag tillbaka

- Jag ska allafall kolla på en sak till dig, men du får inte veta vad, dels för jag vill inte att du ska veta för det ska vara en present och två, jag vet inte vad det är ännu skrattar Omar

- Då ska jag inte fråga då ser jag, skrattar jag tillbaka

Vi kommer fram till Köpcentrummet och jag går ut efter Omar och vi går in.

- Babe, jag ska bara gå och kolla en sak i dom där affärerna så du kan väll gå in där borta så kommer jag sen? 

- Aa visst svarar jag tillbaka

Omars pov

Jag går åt den affär jag tänkt köpa något i och sen tänkte jag köpa röda rosor också sen men först, The Body Shop! Jag hade tänkt köpa en sån där korg med typ 100000 olika tjej grejer i som jag tror hon vill ha och så vet jag att hon gillar Pink grape fruit så den tar jag!

Jag går och betalar och då frågar hon i kassan

- Oh well, this is for any girl that you like? She must be very happy if she has a guy who buy these kinds of things like this to her! You're a good boyfriend! sen skrattar hon och jag svarar 

- Haha, yes it is a very special girl who I love very much and I want her to feel special! I love her, svarar jag 

- Bye bye! ropar hon sen när jag går ut med den stora korgen och hon var snäll så hon tog lite rosa och vitt papper runt så den blev väldigt fin som Josefin gillar, gud jag älskar att köpa saker till min prinsessa!

Jag går mot den affären som hon ska vara i och kollar var hon e sen går jag och köper dom röda rosorna så hon blir extra glad och sen så går jag till henne! 

Jag har nu köpt allt och ska gå till henne, jag ser henne kolla på en vit lång klänning med brunt flätskärp och den går en volang ner till och går ner på baksidan och den ser väldigt snygg ut också.

- Hejsan babe, den borde du köpa! säger jag när jag kommer fram och hon har ännu inte märkt rosorna eller korgen som jag har bakom ryggen.

- Tycker du? den kostar bara 60 euro! den är på rean, men var har du bakom ryggen då? frågar hon förväntansfull

- Jo detta är till min älskade och här, varsågod! sen ger jag henne det jag har och hon får tårar i ögonen

- Men Omar! du hade inte behöft köpa allt detta till mig! gråter hon.

- Men detta är du värd! jag älskar dig och jag kommer göra det tills mitt hjärta slutar slå! Jag älskar dig!

- Å sluta nu! jag grinar ju mycket redan! säger hon med tårar som rinner och jag ställer mig nära henne och sjunger lite smått, If a can build a girl, I build it just like you! sen kysser jag henne och fär står vi i en klädaffär och myser och kysstes en lång stund innan vi bestämmer oss för att gå tillbaka till hotellet.

---------------------------------------------------------------------------

Så där fick ni ett lite romantiskt slut för detta kapitlet allafall och det är ju en ny som kommit in, Vanessa, den rollen är till en av mina kompisar Linnéa som ville vara med, haha men hon ville att den nya rollen skulle heta Ahmed (stavning) och vara kille och att Felix skulle tycka om han och ja, ni fattar men jag tyckte det var mer vettigt att hon heter Vanessa och så! eller vad tycker ni? haha

My heart is brookenWhere stories live. Discover now