Senaste i förra kapitlet
- Du, när jag var som du ungefär så var jag jätte kär i en tjej som heter Camilla, å så kär jag var! men hon hade en pojkvän men jag kämpade för att få henne och till slut så blev det vi! så jag tycker att du ska kämpa för henne om du vill ha henne till din!
- Tack för hjälpen Daff! det hjälpte och jag vet vad jag ska göra!
-----------------------------------------------------------------------------
1 vecka senare
Omars pov
Till: Josefin
Hej babe!
ville bara kolla vad du gör och att jag har en sak till dig här hemma! <3 SAKNAR DIG, PUSSS
.......
ååå vad jag saknar Josefin! Vi har inte sett varandra på två dagar! Hon har varit i Malmö för att träffa på hennes släkt för att hon har fått en till kusin och jag har inte varit med dom andra heller för jag kände inte för det. Jag vill bara vara ensam nu när jag inte har Josefin vid min sida för jag är nog usel på att umgås med någon när jag saknar något mer.
RIIING
mobilen ringer och jag tar upp den och det är Josefin!
- HEEJ BABE!! skriker jag när jag svarar
- Hej på dig med babe! hör jag Josefin men hon verkar konstig
- Hur har du det? frågar jag
- Sådär, jag älskar min lilla kusin men det är jobbigt när man inte får sova på nätterna för att ungen skriker och gråter hela natten! åå vad jag saknar att vara med dig och kunna sova brevid dig och värmen och dig! jag vill komma hem!
- Men babe! jag saknar dig såå mycket jag med! jag vill ha dig nära mig så jag får kyssa dig och kittla dig och att bara vara med dig! och jag kan inte fatta att du kommer hem om 2 dagar! du får komma hem nu!
- Jag älskar dig så mycket! babe jag vill inget annat änn att komma hem tilldig och ge igen på alla gånger du kittlat mig! skrattar Josefin
- ååå jag ska kittla dig så du inte orkar stå emot sen ska jag kasta mig över dig och sen ska jag kyssa dig överallt! och så ska jag ge dig en present också!
- Men omar du behöver inte köpa något till mig!
- Men jag vill! svarar jag tillbaka
Vi lägger på och säger godnatt och sen går jag och lägger mig men först så ska jag kolla om min kusin är inne på Skype från USA som fyller år idag och ja goch hon är riktigt nära ändå om hon bor i ett annat land så är hon en nära vän och jag vill gratta henne, hon var inne och vi sitter och skypar i 1 timme sen måste hon gå.
--Morgon--
- OMAR! kom ner och ät! ropar mamma från köket.
- Jag kommer! skriker jag tillbaka
Jag springer ner till köket och så ser jag mamma sitta vid bordet med min storebror och ta världens största trårta som det står Grattis Omar på 15 års dagen!
-WOW! tack!
- Grattis Omar! säger min brosa och ger mig ett ganska stort paket, jag öppnar det och där är det ett kuvert och när jag öppnar den så är det två stycken flygbiljetter till London! Jag som tjatat och tjatat på mamma att jag vill åka dit!
- Asså OMG! TACK så jävla mycket asså! men vem ska jag ta med mig? frågar jag men jag hoppas på att Josefin får följa med mig
- Asså det får väll du bestämma men skulle det inte vara konstigt att inte ta med Josefin? svarar brosan med ett skratt.
- Jo! när åker vi? frågar jag
- Den är bokad den 15 november så ja om 3 dagar då!
- Okej, då är Josefin hemma också!
Jag springer upp på mitt rum och så kollar jag mobilen:
14889 nya kommentarer på Instagram
2467 nya inlägg på din twitter
1935 inlägg på din facebook
..
jag tar ett kort på mig med tårtan brevid som jag nu har på mitt rum och så hashtaggar jag: MY BIRTHDAY! but you are not here! I miss you <3
det tar bara 2 sekunder innan jag får massor av likes och sen lägger jag ifrån mig mobilen.
DING DOONG!
Jag springer ner för trappan och där står...
---------------------------------------------------------------
SPÄNNINGEN ÄR OLIDLIG! HAHA MEN JAG HAR JU INTE SKRIVIT VAD SOM HÄNDE MED FELIX MEN I NÄSTA KAPITLET FÅR NI VETA!
PS. tack för 131 läsare!! TACK TACK TACK!! älskar er!
VOUS LISEZ
My heart is brooken
FanfictionJag heter Josefin och är 15 år och bor i Stockholm med min mamma Stina och min storebror Conrad. När jag var 3 år så dog min pappa i en bilolycka och sen dess har min mamma fått ta hand om mig och Conrad helt själv. Mitt liv är som vanligt, jag går...