senast i förra kapitlet
Han har gjort minnen på mig som jag kommer ihåg just den kvällen hela tiden när jag ska ta av mig byxorna eller när jag ska sätta på mig byxor, det är därför jag aldrig har en kjol som är kortare än 10 cm ovanför knänen. Ingen vet detta för jag döljer att jag igentligen inte mår bra för jag vill inte ha Jack på mig igen...
----------------------------------------------------------
Omars pov
Jag har precis tagit påmig jackan och snart är skorna på också, jag hör Felix och dom andra skratta och sen ropar Oscar att jag ska nog gå ner till Josefin nu för det är en annan kille där nere med henne, jag springer fram till fönstret och ser att Josefin står där nere med en annan kille, han är ganska lång, mörkt hår och det ser ut som om han vill henne något men hon inte vill.
- Eyy Grabbar kom! skriker jag från hallen
- Vad är det? kommer Ogge och snart kommer dom andra två också
- Lite avundsjuk att någon pratar med din livs stora kärlek eller? retas Ogge sen gör han "Give me five" med Felix
- Nej men allvarligt så ser det ut som om han gör henne något hon inte vill
- Ey hon gråter ju för fan! nästan skriker Felix
Vi springer ner för trapporna och sen ut på baksidan och sen springer vi fram till Josefin och den främande killen som också står där och håller fast Josefin i armarna, hon gråter.
-Va fan! släpp henne skriker jag
- Omar! gråter Josefin och försöker komma loss men han håller för hårt
- Josefin, ta det lugnt vi ska hjälpa dig viskar Oscar i hennes öra när han går förbi
- Åå har dina små hjältar kommit nu också, säger den främande killen
- Sluta Jack! släpp mig bara! gråter Josefin
- Kan du vara så snäll och släppa henne! skriker jag
- Vad ska du göra då om jag inte släpper henne, du är ju en liten pojke skrattar killen som visst heter Jack
Oscar och Ogge hoppar på honom och slår ner honom och jag och FElix försöker få bort hans händer som håller fast Josefin.
- Vafan! lägg er inte i!skriker Jack och kommer sen fram och slår ner Josefin framför våra egna ögon.
- Aah! skriker Josefin innan hon landar på den hårda asfalten, ne nu jävlar skriker jag och sen hamnar jag och Jack i slagsmål.
Jack är mycket starkare än jag men då kommer Oscar och dom andra och håller fast Jack och då slår jag till honom allt jag har på käften så han börjar blöda i munnen.
Josefin ligger medvetslös på gatan och Felix har precis ringt ambulansen och snart hör vi surrener på långt håll. När den kommit så lastar dom in Josefin i bilen och kör iväg i högsta fart. Vi killar står bara däroch sen märker vi att Jack är försvunnen...
--------------------------------------------------------------------------------
så nu är del 2 ute:D allvarligt så när jag skrev den här var jag faktist lite rädd, haha men tänk om man kunde ha en Felix nära sig och bara mysa lite nu i det tråkiga vädret! en ren dröm asså, men istället får väll "Josefin" vara med om något extremt dröm liknande och jag får skriva det! haha vota gärna och kommentera om det är något ni vill ha med eller om ni vill att något ska bort, vill som sakt gärna ha respons!
YOU ARE READING
My heart is brooken
FanfictionJag heter Josefin och är 15 år och bor i Stockholm med min mamma Stina och min storebror Conrad. När jag var 3 år så dog min pappa i en bilolycka och sen dess har min mamma fått ta hand om mig och Conrad helt själv. Mitt liv är som vanligt, jag går...