Senast i förra kapitlet
Felix tar massor av Egopixs på min mobil och "Instarape:ar" mig och tar kort på sig och sen kommer jag loss från Omars grepp och springer ner till köket där Conrad ska vara och då är det försent! han har visat mamma bilden på när jag och Omar kysstes!! Fatta vad pinsamt!!!
--------------------------------------------------------------------------
Josefins pov
- Jaha, men Josefin varför har du inte sakt något om Omar? retas mamma och jag håller på att dö! Fattar ni hur pinsamt det är att änns egna mamma ser en bild på en själv med en kille och desutom kysstes vi!?!
- Mamma! jag har liksom kanske inte haft tid för jag har liksom legat i koma liksom! men sen vet jag hur du är när jag gillar en kille och du ska skämma ut mig! hela tiden!
- Men Josefin jag har väll aldrig skämt ut dig? skrattar mamma och då kommer ju såklart Conrad inn med en onödig mening, Mamma kommer du ihåg när Josefin var 12 år och han Simon kom hem och vi visade bilder på Josefin när hon var 2 år? jag tror jag aldrig sätt Josefin så arg någon gång, vänta lite nu! jag kom på en utmärkt ide! Jag visar Omar bilderna!
- Nej! Conrad gör du det är du död! Jag ser hur vild blick Conrad har i ögonen och jag vet att när som helst kommer han springa därifrån!
Såklart gör han det och det känns som om han har planerat detta! för fotoalbumet ligger framme i vardagsrummet och dit springer han och sen upp till mitt rum!
- Omar! Omar! Omar! skriker Conrad när han springer upp för trappan och han är mycket fortare än jag så när jag kommer upp så sitter alla killar inklusiv Conrad i en ring på golvet och har öppnat den och jag ser en bild på mig när jag har mat i hela, exakt hela ansiktet och jag är väll 4-5 år där och det är sjukt pinsamt!!
- Men vafan! skriker jag näe jag springer in! Conrad du är så död! sen hoppar jag på honom och sen så vänder det så jag ligger underst i högen med en storebror på mig och han kittlar mig och dom andra killarna viker sig dubbla av skratt för när någon kittlar mig låter jag som en struts som fått något i halsen typ som aaaaakk aaaaaakk så japp jag skulle nog skrattat om det var någon annan som gjorde det.
Sen så ger sig Conrad och mamma skriker från köket "MAT!" Alla springer ner och mamma har gjort Pizza! hon har gjort fyra olika, en hawaii, en kebab, en med oliver och parmaskinka och en vegetarisk.
- Så ta för er! skrattar mamma
Jag och Omar går först och jag tar en Hawaii och en med oliver och Parmaskinka, Omar tog lika.
När vi har ätit klart så bestämer jag och killarna att gå till vardagsrummet och göra något.
- Eyy kan vi inte köra Snurra flaskan? frågar Felix och jag vet vad han tänker! han vill att jag säkert ska säga något Pinsamt eller att jag ska kyssa Omar eller något.
Jag hämtar en tm flaska i köket och vi drar för dragdörren så slipper jag ha en mamma som kollar allt vi gör men jag vet att Conrad kommer stå och lyssna utanför ändå så försäkerhets skull så tar jag på lite musik och jag råkar faktist sätta på Build a girl och då blir jag så röd om kinderna så det går inte att missa,
- Jaha inte visste jag att du lyssna på oss så mycket, skrattar Oscar.
- Jag råka sätta på den! skrattar jag tillbaka och sen så sätter jag på "The other Side av Jason Derulo"
- Okej jag börajar! säger Felix med flaskan redan i handen.
- Okej kör! skriker Omar
Felix snurrade flaskan och den kom såklart till mig.
- Okej, Josefin jag vill att du ger Omar en rejäl Kyss mitt på munnen och den ska vara i minst 10 sekunder! sen så skrattar Omar och sen böjer han sig fram och det är den bästa kyssen jag nånsin varit med om och jag tror att tiden stannade för jag ville inte att den skulle ta slut!
- Oj Oj Oj! ni kanske vill vara själva uppe i rummet! skrattar FElix och jag känner hur mina linder blir röda av att jag blir generad.
- Okej Josefins tur att snurra!
Jag snurrade och den kom på Oscar
- Okej oscar, hm vad kan jag göra till dig. Jo du ska dansa den sexigaste dansen du kan framför Felix! bara för att ge igen!
- Okej, Felix Baby here I come! säger Oscar som ett Peddo till Felix och vi andra håller på att skratta ihjäl oss!
Oscar dansar typ 2 cm från Felix och sen såavslutar han med att gå ner framför och klappa sig själv på rumpan.
- Okej oscar snurra nu!
Han snurrar och den kommer på Felix,
- Okej Felix! Du ska hm, du ska krama Josefin, sen viskar han något till Felix som får han att skratta och jag vet nog vad det är. Omar ser lite orolig att Felix ska göra något men han kan vara lugn jag låter inte Felix göra vad han vill.
Felix närmar sig mig och sen kramar han mig och "råkar" göra så jag ramlar och sen så sätter han sig på mig och kittlar mig så jag skriker av skratt! Omar ser avundsjuk ut men det kan han allt få göra en liten stund! När han slutat så ska han snurra och den kommer på Ogge!
- Ogge, du ska gå till Josefins rum, hitta ett par *Viskningar* och kom ner hit den!
När Ogge kommer tillbaka så har han tagit på sig ett par trosor på huvudet och sen en BH! jag skrattar så jag får ont i magen och då kommer Ogge fram till Omar och säger " Babe, jag är redo! kom så gå vi till sängs och skapar Magi!" och jag skrattar bara mer och mer och sen så orkar jag inte mer så jag måste gå ut och ta luft för det går bara inte att sluta skratta åt vad Ogge nyss sa och ni skulle sätt Omar min! han höll på att dö!!
Jag går ut på verandan och då hör jag någon komma bakom mig, det är Omar jag ser när jag vänder mig om och han kommer fram tillmig och så frågar han,
- Josefin, jag tycker om dig otroligt mycket och jag frågar... Vill...Du...Bli...Min...Flickvän? han står och kollar in i mina ögon och jag drunknar i hans söta bruna ögon!
- Omar! det är klart jag vill! sen kastar jag mig i hans famn.
Omar pov
- Omar! det är klart jag vill! svarar Josefin sen kastar Josefin sig i min famn och sen kysstes vi, länge och det var så herligt sen ser vi killarna där inne stå och banka på rutan att vi skulle komma in igen.
---------------------------------------------------------------------------------------
Nu är kapitel 7. ute! Hoppas ni gillar Storyn och tack för 29 läsare på en kväll+natt! älskar er!!
Ni kan anntingen kommentera eller så skickar ni mail till: el.hedman@outlook.com om det är något ni vill att jag ska ha med eller något ni skulle tycka vara kul om jag hade med i Storyn eller så!
VOCÊ ESTÁ LENDO
My heart is brooken
FanficJag heter Josefin och är 15 år och bor i Stockholm med min mamma Stina och min storebror Conrad. När jag var 3 år så dog min pappa i en bilolycka och sen dess har min mamma fått ta hand om mig och Conrad helt själv. Mitt liv är som vanligt, jag går...