11.

2.8K 183 23
                                    

Rychle ke mně dojde a natiskne mě na zeď.

"Ty šaty....Ty.." Šeptá jako šílený a jeho oči mě propalují pohledem.Dívám se do nich tak dlouho,dokud mě políbí.Není to jako minule.Předtím to byl jen jemný polibek a teď ke to plné vášně.Jeho rty byly horké a přesně zapadaly to těch mých.Ráda bych řekla, že jsem ho odstrčila, ale opak byl pravdou.Ruce jsem mu jen zamotala do vlasů a líbala ho zpět.Z mých rtů se přemístil na krk, který též začal líbat.Jen jsem slastně přivřela oči.Nepřemýšlela jsem.Nepřemýšlela jsem,že je to člověk,kterého pravděpodobně na tomhle světě nesnáším ze všech nejvíc.Že vězní mého nejlepšího přítele.Bylo mi to jedno.Jediné co mě v tu chvíly zajímalo byly jeho rty.

"Pane já..." Ozval se hlas a já v tu chvíly otevřela oči.Za Justinem stál jede ze strážných.Odtlačila jsem Justina od sebe a on ode mně ustoupil.Své plné rty měl červené a napuchlé.Jeho oči se na mě upíraly a byly opět tmavé.Díval se na můj obličej jako by ho měl vidět naposled.

"Pane" Ozval se znovu voják.

"Co chceš?" Zavrčel Justin s pohledem stále upřeným na můj obličej.

"Je tu problém"Řekl vystrašeným hlasem voják.

"Počkej na mě přede dveřmi"Rozkázal mu.Voják se jen uklonil a zavřel za sebou dveře.Justin se na mě usmívá.

"Neměl si to dělat"Řeknu,ale nepodívám se na něj.

"Možná,že ne"Zvedne mi hlavu a donutí mě se na něj podívat."Ale kdybyses viděla v těch šatech tak pochopíš, že jsem mohl udělat i horší věci"Jen na něj překvapeně koukám.Odstoupí ode mne.

"Promiň,dneska ta večeře asi nevyjde.Ale neboj se vynahradím ti to"Mrkne na mě a opustí pokoj.On na mě doopravdy právě mrknul?Jsem v šoku,že se stále oblečená lehnu do postele.Přemýšlím nad vším,co se stalo.Dovolila jsem mu to.Tyler je ted ve vězení a já se s ním líbám.Neumím si představit jeho zklamaný pohled.Když se,ale snažím usnout nemůžu přestat myslet na plné rty,které bohužel nepatřily nikomu jinému než Justinovi.

No nová část...Doopravdy se omlouvám,že je tak pozdě a navíc krátká!Mám ale u všech příběhů napsáno několik částí dopředu takže budou častěji

-A

Najdu těKde žijí příběhy. Začni objevovat