,,Ahoj Katherine" Usměje se na mě můj nejlepší kamarád.
,,Ne" Zašeptám. To přece nemůže být pravda. On ne.
,,Taky tě rád vidím" Poznamená předtím než přejde k Justinovu otci.
,,Máš štěstí, že tu není on. Ale ani já jsem s tebou ještě neskončil" Řekne mu než svůj zrak přesune zpět na mě. Kdo on? Něco mi říká, že to nechci vědět. Najednou uslyším, jak Justin bolestně zasténá ze spánku a rychle ve mně narůstá vztek.
,,Jak jsi to mohl udělat? A proč to stále děláš? Myslela jsem, že jsme přátelé" Zakřičím na něj.
,,Jsme přátelé" Odpoví mi potichu a já v jeho očích nevidím ani stopu lítosti.
,,Ne. Ty už nejsi můj přítel. Jsi jenom další zrádce" Řeknu mu tichým hlasem plným znechucení. Jeho oči tmavnou a já vidím, že je naštvaný. Hodně naštvaný.
,, Zrádce? Já že jsem zrádce? To ty jsi si na tom útesu vybrala jeho! Myslel jsem- nebo jsem alespoň doufal, že je tu šance, že jsi to třeba udělala, protože jsi se bála. O mně nebo o sebe, to už by bylo jedno. A pak jsem tě viděl v jeho posteli. Byla jsi nahá. Ale nebrečela jsi nebo něco podobného. Jen jsi natáhla ruku na prázdné místo vedle sebe a zašeptala jsi jeho jméno. Jeho jméno! A v tu chvíli mi to došlo. Ty jsi nikdy nechtěla odejít. Nevím, co ti udělal, ale tohle není stará Katherine" Z jeho počátečního křiku je ke konci už jen tichý hlas. V jeho obličeji vidím smutek, zklamání, ale především zlost. Takže se mi to nezdálo. Opravdu mě někdo pozoroval. Ani ve snu by mě nenapadlo, že to bude Tyler.
,,Dobře, byla jsem to já, kdo se na tebe vykašlal. Kvůli tomu, ale přece nemusíš ubližovat jemu! Nemá s tím nic společného!" Řeknu mu rázně. Vůbec nechápu, jak se to stalo. Můj nejlepší přítel je vůdcem povstalců a snaží se zabít jediného muže, kterého jsem kdy milovala.
,,On s tím má společné úplně všechno" Odpoví mi Tyler tajemně. Dlouhou chvíli se vzájemně koukáme do očí, než on oční kontakt přeruší, když se na chodbě ozve nějaký hluk.
,,Běž zjistit, co se to tam děje" Řekne nebo spíše přikáže, Tyler Justinovu otci.
,,Zajímalo by mě, jak se to stalo, že mi teď dáváš rozkazy ty" Řekne Justinův otec ironicky, když opuští místnost.
,,Není jediný, koho by to zajímalo" Ozve se vedle mě slabý hlas. Justin. Probral se. Rychle si k němu klekám a pomáhám se mu posadit. Vypadá strašně, ale přesto se dokáže posadit a propíchnout Tylera nepřátelským pohledem. Podívám se zpět na Tylera, který mu pohled oplácí snad s větší nenávistí. A pak promluví.
,,Tím, že jsi si vybrala jeho, jsi zařídila, že mě do hodiny hledalo snad celé královské vojsko. Věř mi, že když jsem skákal z toho útesu, velká část mě doufala, že zemřu. Ale nestalo se tak" Začíná vyprávět Tyler.
,,Bohužel" Ozve se Justinův otec, který se náhle objevil ve dveřích. Přejde k Tylerovi a něco mu začně tiše říkat. Já ani Justin nezaslechneme ani slovo, což je zřejmě účel. Nevím, co mu říká, ale Tyler se mračí čím dál víc. Nakonec Justinův otec domluví a Tyler se podívá na mě.
,,Vypadá to, že vás usilovně hledají" Říká po chvilce a mě poskočí srdce. Hledají nás. Možná se odsud dostaneme.
,,Tady vás ovšem nemají šaci najít" Říká Tyler, jakmile si všimne naděje v mých očích. Probodnu ho pohledem, ale mlčím, protože chci vědět, jak je možné, že tu dnes stojí jako vůdce povstalců.
,,Když jsem po několika kilometrech vyplaval z té řeky na břech, přišlo mi jako by můj život ztratil smysl. A pak přišel on. Jeden muž. Věděl přesně, kdo jsem. Odvedl mě k jeho vlastnímu vojsku povstalců a vojáků. Bylo jich dost. Ne víc než má královská armáda, ale na vloupání do zámku to stačilo. Věděl, že ten den bude obrana zámku oslabena. Věděl, jak se dostat dovnitř. Co mě, ale překvapilo nejvíc bylo to, že mi přenechal vedení. Prý obdivuje někoho, kdo se dokáže vloupat do zámku a sebrat královi jeho nejoblíbenější hračku, bez povšimnutí" Říká. Moc se mi nelíbí, že mě někdo nazývá hračkou. A zajímalo by mě, kdo je ten tajemný muž. Kdo proboha předá velení někomu koho zná jeden den? A proč by si navzájem tolik věřili? Myslím, že je tu část příběhu, kterou nám Tyler neříká.
,,Nic za ty vojáky nechtěl. Jen slib, že neprozradím jeho totožnost. Popravdě je snad jediný člověk, který krále nenávidí víc než já.Pak už se stačilo spojit s místními povstalci a největší povstání v dějinách mohlo začít." Dořekne Tyler.
,,Proč tohle všechno děláš Tylere? Proč tak nenávidíš Justina?" Ptám se ho zoufalým hlasem, protože nechápu smysl toho všeho.
,,Copak to nechápeš? Je do tebe zamilovaný Katherine" Ozve se vedle mě po dlouhé době Justinův hlas. Hledám v Tylerově tváři stopu po tom, že by to nebyla pravda, ale on se to ani nesnaží popírar. On je do mě zamilovaný. Tyler, můj nejlepší přítel je zamilovaný do mě. Teď už slova Justinova otce z minulého dne, dávají smysl. "Upřímně nechápu, co na tobě oba vidí."
,,Poznal jsem to hned, když jsem s ním poprvé mluvil. Nenenávidí mě proto, že jsi si mě vybrala, nenávidí mě, protože mě miluješ tak jako jeho nikdy nebudeš" Říká Justin a zasměje se. Vidím, jak Tylerovi znovu ztmavnou oči a vydává se k Justinovi. V pohybu se zastaví až když se za jeho zády ozve smích. Je to Justinův otec, na kterého jsem úplně zapomněla, protože za celou dobu neřekl ani slovo.
,,To se mi snad zdá. Oba mí synové zamilovaní do té stejné holky" Říká ironicky a směje se dál. S Justinem se na sebe podíváme. Slyšel to, co já?
,,Řekl jsi synové?" Ptá se Justin, dříve než to stihnu já. Je to, ale Tyler, kdo mu odpoví.
,,Přesně tak... bratře"
Tadá. 😂No, původně se to v téhle části mělo rozzuzlit a nakonec se to ještě víc zamotalo. 😂🙆No , jsem zvědavá, co si o tom budete myslet.😏 Komentáře u minulé části byly tak hezké, že jsem se rozhodla vám sem tu část dát dříve. ❤❤Tkže Justin má ještě jednoho bratra! Tak by mě zajímao, jestli to někdo z vás čekal. Doufám, že ne. 😁A kdo je ten tajemny on?😱Těším se na vaše reakce😍
-A