3.

4.1K 223 10
                                    

,,Já už nemůžu Tylere!" volala jsem na něj.Kývl na mě a začal rozdělávat oheň.Vyčerpaně jsem si sedla do písku a hleděla na Tylera.Ten útěk se na nás dost podepsal.Jsme na cestě už čtrnáct dní a je to vidět.Oblečení máme špinavé a vlasy rozcuchané.

,,Katherine?" řekne Tyler. ,,Já nechtěl jsem to říkat ale ..." kývnu hlavou, aby pokračoval. ,,Budeme muset do města "řekl a já si povzdechla. Měl pravdu museli jsme si opatřit nějaké jídlo.Samozřejmě lovili jsme, ale to nestačilo a zvěř se taky nedá jíst pořád.Přikývnu.¨

,,Kousek odtud je malé městečko, jen nakoupíme pár věcí a půjdeme" Řekl Tyler, ale netvářil se nadšeně.

,,Dobře" Říkám a hasím oheň.Vyrážíme v tichosti do lesa.Po několika hodinách zahlédneme město.Něco je, ale špatně.Pochodují tu skupiny Pánovích vojáků.Zmateně se na sebe s Tylerem podíváme.Mám v očích otázku: Poznají nás? Tyler pokrčí rameny a pomalu se přesouváme blíž k městu.Procházíme ulicemi a dáváme si pozor na vojáky.Dojdeme k tržišti.Je tam budova soudu na které je obří televize.Je tam, proto aby pán mohl všem oznámit rychle nějakou důležitou zprávu (většinou zvýšení daní). Chodíme po tržišti a nakupujeme jen to nejnutnější.Najednou si něčeho všimnu na výloze jednoho obchodu.Zatáhnu Tylera k němu.Visí tam moje podobizna a pod ní je napsáno : HLEDANÁ

ODMĚNA : 10 000 ZLATÝCH ZA DOPADENÍ (ŽIVÉ)

Pod tím visí podobizna Tylera s menší odměnou, ovšem u něj je jedno jestli živí nebo mrtví. 10 000 ?! To nemá celé tohle město dohromady! Je to blázen. Celý vykulení odstoupíme od výlohy.Před námi se baví dvě dámy.Asi tak čtyřicetileté.Nenápadně se přiblížíme a posloucháme jejich rozhovor.

,,Je to hrůza.Kvůli jedné dívce rozboří celé království! Slyšela jsem, že ji hledá celá královská armáda!"Řekla ta první.

,,To ano.V každém městě hlídky a hlášení každý den."Ukázala na obří televizi.,,Nechápu k čemu, přece není tak hloupá, aby se ukázala tady ne?" Obě se zachechtaly a odešli směrem k televizi.Vyděšeně jsem se koukla na Tylera.Najednou se z rozhlasu ozvalo:,,Všichni si nastoupí před budovu soudu proběhne hlášení."

Celé město se tam sešlo.Obrazovka se zapnula a objevil se obraz Pána.Začal mluvit tím svým strašidelným hlasem.

,,Vítám vás! Jak už jistě víte čtrnáct dní už pátrám po jisté dívce.Má jistě velkou dávku štěstí, protože mi stále uniká.Kdokoli by ji našel nebo viděl musí to okamžitě nahlásit vojákům.Pokud možno při dopadení jí neubližte.Ten, kdo ano zemře.Stejně jako někdo, kdo by jí pomáhal."Dořekl to a na tabuli se objevili moje fotky z dětství a z mích minulých narozenin, kde se objímám s Tylerem.Kde ty fotky sakra vzal?! Najednou se za námi ozval hlas.

,,To je ona i s tím klukem!Máme je!"

To není dobrý.

Najdu těKde žijí příběhy. Začni objevovat