35. Šta će njegova slika ovde?

2K 121 14
                                    


Pomerala je ona kontinente.
Za nju su granice država bile sitnice.
-Lucas Barker.

Usputni? Hvala. 😊

Lucas P.O.V

Probudilo me je kucanje na vratima. Trgnuo sam se, kada sam osetio da mi je druga strana kreveta prazna. Neko je bukvalno nastavio da lupa na vratima, dok sam se osvrtao po sobi tražeći pištolj.

Našao sam ga ispod kreveta. Kako je tu završio? A da, Leen mi ga je izvukla iz pojasa bacila na pod. Uzgred, gde je ona?

Ponovo se čulo lupanje, na šta sam preokrenuo očima i doviknuo 'Idem!', a zatim proverio pištolj da li ima metaka, i kada sam video da ima, narepetirao ga.

Prišao sam vratima i otvorio ih blago, čisto da bih video ko je. Devojka, obučena u plavu suknju sa uredno upasanom belom košuljom je držala par peškira u rukama.

Nakon što sam je odmerio, širom sam otvorio vrata i preuzeo peškire dok me je ona posmatrala. A onda sam shvatio da sam samo u pantalonama, bez majice.

Usiljeno sam se nasmejao i zalupio vrata pred nosom. Kada sam shvatio da je Eleanor otišla, pronašao sam na noćnom stočiću hartiju na kome piše:

Predivno je bilo, ali posao me čeka.
-E.

Spustio sam papir na sto, i dohvatio majicu pa je navukao. Pokupio sam ostale sitnice, odnosno pištolje iz komoda i strpao ih u torbu a onda shvatio nešto.

Zašto su mi doneli peškire, kada sam najavio boravak samo za noć i ujutru odlazim?

Prišao sam peškirima i podigao par njih, a onda naišao na plastičnu kutijicu iz koje su vireli kablovi, dok je crvena lampica treperila a brojčanik označavao 20 sekundi do eksplozije.

"Sranje!", prosiktao sam, dohvatio torbu i izleteo iz sobe. Pištolj sam stavio oko pojasa, dok sam silazio požarnim stepenicama, koje su vodile do podzemne garaže.

Kada sam sišao, prošao sam silne automobile i u tenutku kada sam se sagnuo da bih prošao rampu za ulazak u garažu - bomba je eksplodirala.

Nalegao sam i zaklopio uši.

Za dlaku.

Nakon par sekundi, ustao sam, otresao pantalone i popravio frizuru. Stavio sam kapuljaču od trenerke i nastavio ka gradu.

Ruke sam stavio u prednje dzepove, i sagnuo glavu onda sam naišao na trafiku, kupio vodu i cigarete a zatim zaustavio prvi taksi i rekao da me vozi na aerodrom.

Eleanor P.O.V

Colombia, Baranquilla
4.53 ujutru.

"Vidi!", povikala sam i pucnula prstima Escobaru ispred nosa. Trgnuo se iz polu-sna i pogledao me sanjivo.
"Daj, jebote ostavi to za sutra. Odnosno danas. Kako god", mahnuo je rukom u vazduhu i ponovo klonuo glavom a pre toga postavio ruke na sto, da bi se naslonio.

Preokrenula sam očima i nastavila.

"Dobro, onda ću ja da nađem sve podatke a ti ćeš da rešiš sledeći zadatak", istog trenutka kada sam spomenula da će morati sve sam da radi, podignuo je glavu, protrljao oči i uzdahnuo.

The Mafia Princess|✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ