Life asked death:
'Why do people love me
but hate you?'
Death responded:
'Because you are a beautiful lie
and I'am painful truth'.
*
Sedeći na kožnom sedištu crnog Range Rovera i spijajući vodu, čekala sam da izađe čovek koga trebam da ubijem. Izlazio je iz stambene zgrade u kome mu živi ljubavnica i kretao se prema parkingu. Pošla sam za njim nakon što je nestao iza ugla, da me ne bi čuo zbog peska po kojem koračam.
Zbog malog broja automobila na parkingu, naravno odzvanja sve. I ja sam viknula njegovo ime, zbog čega se on automatski okrenuo na suprotnu stranu od koje sam ja. Približila sam se još više njegovom autu i rekla:
„Pogrešna strana, Evane", nakon čega se on instinktivno okrenuo potezajući za pištoljem.
I pre nego što je uspeo da ga uzme, metak u čelo ga je usmrtio. Približila sam se i podigla torbu koju je držao. Unutra sam našla novčanik u kome se nalazila slika neke brinete i deteta. Ujedno i pet hiljada dolara.
„Pa, ovo ti više neće trebati", uputila sam mu, iako je mrtav i pokupila torbu.
Zašto?
Pa, logičnije će biti da ispadne kao da je neka sitna pljačka i da je motiv ubistva bio „slučajan", jer očigledno je da čovek ima novac, nego da povežu da neki „psihopata" ide gradom i ubija imućne ljude.
Samim tim će me izbrisati sa liste osumnjičenih. Navukla sam kapuljaču i izašla sa parkinga.
Nakon što sam sela u automobil počeo je da zvoni telefon.
Nigel.
Prekinula sam mu, da ne bi nešto posumnjali, a ovako će samo misliti da sam naduvana. Jer, svako veče u ovo vreme, duvam travu na balkonu vile.
4.48am.
Moram da požurim. Nakon čega sam dala gas i izgubila se.
***
Probudilo me je glasno brundanje na vratima a nakon toga mogla sam osetiti da se neko bukvalno bacio preko mene, što je izazvalo moju reakciju da se pokrijem preko glave.
„Buđenje!!!". Ko drugi nego moja polusestra. Alissa. Naime, ukoro će proslava, što znači da dolazi i Alissa, Bellina kćerka iz prvog braka.
„A daj! Zar ti nije ni malo drago što sam došla?", rekla je to i predpostavljam prekrstila ruke ispod grudi. Derište.
„Da. Da. Jedino bi mi bilo drago da me ostaviš da spavam", malo sam provirila kroz jorgan ne bi li videla njen izraz lica. Zaškiljila je i pošla ka vratima.
„Zatvori vrata ali pazi da te ne udare pri izlazu", dodala sam nakon čega je glasno zalupila vratima.
Zadovoljno sam se nasmešila jer sam uspela da je iznerviram. Mislim, uvek uspem. Pošto više nisam mogla spavati, ustala sam i pogledala se u ogledalo.
Duga, gotovo plava kosa mi je duža nego inače. Krupne plavo-zelene oči, uokvirene gustim trepavicama su mi sada još izraženije i naravno crvene zbog količine trave koju sam prošle noći, odnosno jutra unela. Noge i stomak su mi zategnuti. Sve u svemu, prosečnog sam rasta, svega 1,65. Nastavila sam ka kupatilu, skinula se, uključila mlaku vodu i pustila je da skine svu prljavštinu prošle noći sa mene.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Mafia Princess|✔
Aksi[ Prva knjiga: The Mafia Princess trilogije ] ❝Ljubav, mržnja - tanka je granica.❞ Umesto vina, potećiće krv i uništiće njihovu strast. A kazna teža od oproštaja, rodiće ljubomoru, mržnju i greh. I ništa ne može zaustaviti zločin i osvetu, jer u krv...