26. Prokleto mi se sviđaš!

2.2K 169 60
                                    


She fell in love with the stars and the moon and the boy with chocolate brown eyes.

*

Lucas P.O.V

"Stvarno? To je sve što možeš?", upitao sam Alex-a, dok sam lancima zavezan kao životinja.
Cinično se nasmejao i klimnuo čoveku iza mene, što je ovaj shvatio kao znak da me udari po leđima još jednom, na šta sam kriknuo. Osećam krv koja mi se sliva niz leđa, do pantalona. Bez majice sam, što otežava situaciju.

"Odveži me i bićemo ravnopravni", promrmljao sam.
Satima ovo radimo i čak sam brojao koji je ovo udarac po redu.

Četrdeset i treći.

Više ne osećam fizičku bol. Leđa su mi utrnula, glava mi krvari, lice mi je u modricama, a ipak evo me, na nogama.

"To je sve što možeš?!", ponovo sam ga isprovocirao.
"Oo, umalo da zaboravim! Moraš da vidiš ovo", okrenuo se i rekao čoveku da pusti nešto i u tom trenutku se uključila kamera, koja prikazuje Eleanor.

Trenutno se ne čuje zvuk ali u sledećem trenutku, Alex govori čoveku da pojača i čuje se njen glas.

"To je sve što možeš?", govori krvava Eleanor. Lice joj je u modricama i ima posekotinu preko cele lakatne kosti.
U tom trenu, gromada pokušava da je udari u stomak, ali ona blokira udarac i odbacuje ga od sebe.

"Ti mala kučko!", prosiktao je i krenuo ka njoj, a sve što je ona uradila je bilo smejanje.
"Čekam. A ja ne volim da čekam", uzvratila je.

Izvadio je nož, a ona je u tom trenutku neverovatno sporo podizala glavu ka kameri. Poslala je podli smešak, a čovek ispred nje se okrenuo. Baš tada je iskoristila priliku i izbila mu nož iz ruke.

Krenuo je ka nožu, koji se nalazio nedaleko od njegove noge ali je ona bila brža i bacila se na pod, pritom uzimajući nož. Trenutak pre nego što se bacio na nju, neočekivano se okrenula na leđa i nož je završio u njegovom stomaku.

U pozadini sam se zacerekao, dok je Alex zaprepašteno posmatrao.
Prostreljao me je pogledom, kada je Eleanor progovorila, pogledom uprtim u kameru.

"Hej, ljubavi, gledaš ovo zar ne?", i dalje drži krvavi nož u ruci
"Naravno, da gledaš", promrmljala je više za sebe.
"Dobio si bitku, ali ne i rat", a onda je nestala iza ugla.

Zadovoljno sam se nasmešio.
"Sranje!", u bradu je opsovao.
"Držite ovog", pokazao je na mene.
"Idem po nju", krenuo je unazad.
"Ali gazda...", počeo je jedan od dvojice čuvara.
"Rekoh idem ja po nju", naglasio je i izleteo iz sobe.

Eleanor P.O.V

Trčala sam niz hodnik, kada me je zaustavio glas.
"Pošla si negde?", okrenula sam se ka njemu i bacila nož.
"Tu si!", krenula sam ka njemu i zagrlila ga. To ga je iznenadilo. Lagano je izvadio ruke iz džepova i proslonio ih na moja leđa.
"Slušaj", započela sam.

Ako želim da ostane živ, moram ovo da uradim, zar ne?

Ipak, moje je da ga ubijem.

"Dugo sam razmišljala i...", stala sam, pokušavajući da nađem prave reči.
"Ja nisam ista bez tebe", teškom mukom sam prevalila preko usana.
Podigao je obrve i nasmejao se.
"Ne zajebavaj me", sada se uozbiljio.
"Dopusti mi da ti dokažem", zacvilila sam.
"Ne verujem ti".

The Mafia Princess|✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang