24. Al Hamra.

2.3K 148 35
                                    


I kada se osobe sretnu
i njihovi pogledi se ukrste,
sva prošlost i sva budućnost gubi svaki značaj
i postoji samo taj trenutak.

*

Lucas P.O.V

Posmatram je kako spava. Potpuna suprotnost od ubilačkog pogleda, kada je budna. Jedna ruka joj je na mom torzu, dok joj je glava na mojim grudima.

Sklonio sam joj ruku i ustao. Dohvatio sam paklicu Marlboro cigareta i izašao na balkon.

Izlazak sunca je na strani ostrva.

"Da?", javio sam se na telefon, ne gledajući ko zove.
"Jesi li sredio to?", hladan grubi glas je progovorio.
"Jesam", nastavio sam.
"Subota, ponoć", rekao sam i prekinuo.

Odjednom, osetio sam ruke oko torza i bradu na ramenu.

"Ko je to bio?".
"Niko bitan", okrenuo sam se ka njoj. Beli prekrivač je bio obavijen oko njenog tela.
"Mhm", promrmljala je, kada sam joj gricnuo ušnu resicu.
"Zvao si nekoga?", okrenuo sam se ka njoj sa zbunjenim pogledom.
"Ne, zašto?".
"Imamo goste", pokazala je glavom ka napolju.

Ispred dvorišta su parkirana tri crna Range Rovera.

"Sranje! Ovde su, spremi se", povukao sam je za ruku i uveo u sobu.

Dok je pakovala stvari, navukao sam pantalone, majicu i dohvatio pištolj.

"Na zadnji prilaz", rekao sam joj, u trenutku kada se čuo pucanj.

Bacio sam pogled ka njoj, kada je navukla pantalone i strpala pištolj u pojas.
Sjurio sam se niz stepenice, a iz sobe je izašla crvenokosa devojka.

"Šta je ono bilo?", podigla je masku sa očiju, koju stavlja da joj ne smeta svetlost. Nasmejao sam se.
"Ne brini se ti ništa. Mi idemo. Pratiće nas", klimnula je i vratila se u sobu.
Nastavio sam ka zadnjem prilazu i seo u crni mat Porsche.

Išao sam u rikverc i okrenuo se, a onda na prilazu je uskočila Eleanor u kola. Na izlasku iz dvorišta, Nate je stajao pored belog sportskog automobila.

"Ja ću ovo da rešim", nisam uspeo da je zaustavim, već je izjurila iz automobila

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

"Ja ću ovo da rešim", nisam uspeo da je zaustavim, već je izjurila iz automobila.

Eleanor P.O.V

"Batice!", sarkastično sam dobacila prilazeći mu.
"Kako noga? Mislim da bi trebalo i drugu da ti ranim, bićeš u kompletu", stala sam preko puta njega, dok je stajao naslonjen na haubu automobila.

"Rekla sam ti već: Ne želiš da me vidiš kada sam ljuta", naglasila sam.

"A šta će se desiti?", provokacija mu je uspela i posegnula sam za pištoljem. Naciljala sam ga njemu u glavu, ali pre nego što sam opalila, pomerila sam pištolj par milimetara od njegove glave i pucala. Trgao se.
"Jesi li i dalje tako siguran da te ne bih ubila? Za tebe me ne veže ništa, osim krvi. A porodična krv je toliko puno puta prolivena od strane mene...", ostatak rečenice sam ostavila da visi u vazduhu.
"Hajde da napravimo dogovor", stavio je ruke u džepove i približio mi se.
Podsmehnula sam se i krenula prema Lucasovom autu.

The Mafia Princess|✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon