33. Nemoj je izgubiti zbog gluposti.

2K 147 44
                                    


Sometimes two people have
to fall apart,
to realize,
how much they need
to fall back together.

*

Lucas P.O.V

Sidney, Australia
02.45h posle podne.

U stedištu Sidneya, na vrhu zgrade od pedeset i osam spratova nalazi se apartman u vlasništvu Sie Saipinga.

Obogatio se na vađenju minerala. Malo ljudi zna da je bogatstvo prvobitno zaradio trgovinom ljudima. Specijalizovao se sa maloletnim seksualnim radnicima. Štiti ga dosta ljudi, ali to je najmanji problem.

Prisećao sam se, dok sam fotografisao Siu. Onda sam produžio ka mom stanu.

Pokupio sam opremu za penjanje i dvadesetak minuta kasnije, našao sam se spreman ispred zgrade.

Unutra sam ušao kao radnik. Klasični čistač prozora. Pritisnuo sam dugme u liftu, za sprat dvadeset i četiri.

To je otprilike polovina zgrade. A onda ću od te polovine, da nastavim ka gore, kroz prozor.

Ušao sam u slobodnu kancelariju, u kojoj nema nikoga i skinuo pantalone sa tregerima, ostajući u gumenom odelu, koje se delimično lepi za staklo.

Od Siine paranoje, veći je samo njegov ego. Prvi primer: njegov bazen. Zidovi i podovi su betonski i debljine od devedeset i pet centimetara.

Svaka vrata napravljena su od nikal-krom čelika, debljine petnaest centimetara. To je poput dvanaest oklopa. Biometričke senzore i pristupne tačke, gotovo je nemoguće hakovati. To je tvrđava na nebu.

Premotavalo mi se.

Znam kako ću ovo da sredim.

Prikačio sam dve uzice, uz obe strane prozora i povukao spravu koja je spojena sa tim, a postavljena na drveni stub na sred sobe.

Stakleni prozor se otvorio i stao sam na mesingovani produžetak, koji služi da me podigne - da bih lakše se popeo. A zatim se odupreo i zalepio se na prozor. Pre toga sam vezao gumeni kanap oko struka.

Prisećao sam se momenta kada sam pravio supstancu koja razbija staklo.

U obe ruke mi stoje dva metalna predmeta, koja stavljam u deo kipovanog prozora. Penjao sam se do bazena, a onda gumeni deo koji služi da me podupre - zalepio na bazen. Isto to sam uradio i sa desnom rukom.

Onda sam skočio i uhvatio se za držače, a zatim se zanjihao, pustio desnu i istom tom se uhvatio ponovo. Ponovio sam to i sa levom.

Tako sam išao sve do polovine bazena, gde sam pustio jednu ruku i pogledao na sat.

03:34h.

Tačno na vreme.

Izvadio sam malu bušilicu, za stakla i počeo. Kada sam izbušio rupu veličine oko dva centimetara, izvadio sam bušilicu i stavio gumeni čep i ubrizgao supstancu od koje ubrzano puca staklo.

U momentu kada je Sie, zaplivao i zaronio toliko da može da me vidi - staklo je naprslo. Podmuklo sam mu se nasmešio i uhvatio gumene držače, odgurnuo se od stakla, dok me je kanap povukao ka zgradi.

Klizio sam sve do kancelarije u kojoj su mi stvari i u momentu kada sam zakoračio unutra - voda je počela da pada iz bazena. Što znači da je pukao skroz.

The Mafia Princess|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora