37. Hoćeš, hoćeš.

1.7K 122 21
                                    

Pogledajte trailer ako želite. Hvala




Šta ćemo kad se sretnemo?

Lucas

Kada je lift stao na četvrtom spratu, izašao sam i prišao prvom prozoru. Prvo sam se naravno uverio da li ima nekoga u hodniku. Kada sam video da nema, otvorio sam prozor i stao jednom nogom na lim, pritom se jednom rukom uhvativši za gornji deo prozora.

Zatim sam se odgurnuo tom nogom i podignuo drugu, ujedno se obema rukama hvatajući za prozor. Okrenuo sam se leđima ka spoljašnjosti i postavio ruke na mali deo betonske armature, zgrade. Podigao sam se ramenima, a onda prebacio nogu i podigao - prislanjajući se leđima na zid i ujedno uspostavljajući ravnotežu.

Hodao sam sve do prozora do koga sam video da je u sobi isključeno svetlo a onda se ponovo uhvatio za lim. Odskočio sam malo i uspeo da po sredini udarim u prozor, nakon čega se otvorio.

Prebacio sam se preko prozora i završio u mračnoj sobi koja odiše na buđ. Upalio sam blic na telefonu da bih bolje osmotrio sobu, jer sve sobe su manje-više iste. Nisam zatekao ništa više od jednog kreveta i noćnog stočića sa strane, iako je soba poprilično velika.

Približio sam se vratima, pokušavajući da oslušnem šta se dešava iza vrata. Začuo se grlati smeh i galama, onda udaranje čaše o čašu i vika. Sudeći po tome, očigledno igraju nešto.

Odlučio sam da ne upadnem tek tako, jer ne znam koliko ih ima već kada sam video prozor sa druge strane, otvorio sam ga i stao na lim, pa se malo nagnuo ne bi li video koliko ih otprilike ima u sobi.

I kao što sam i rekao, četvorica su sedela za stolom, dok se peti kretao ka kuhinji a šesti je sedeo sa strane. Vladimir je sedeo u sredini, između nabildovanih i istetoviranih likova. Vratio sam se u sobu, i odlučio da siđem na četvrti sprat i uđem na vrata, odnosno pojavim se kao neki poštar ili nešto.

Baš u tom momentu, pojavio se pica dostavljač što je meni predstavljalo idealnu priliku.

"Hej!", doviknuo sam na šta se čovek srednjih godina okrenuo.
"Je l' to pica za peti sprat?", čovek je potvrdno klimnuo, na šta sam prišao usput vadeći neki sitniš i dodavajući mu. Prihvatio je, a ja sam jednom rukom prihvatio picu i klimnuo mu u znaku da može da ide.

Kada je dostavljač nestao iza ugla, pozvao sam lift i kada je stigao, pritisnuo sam peti sprat. Jeste da se nisam obukao kao pica dostavljač, al' dok oni ukapiraju ko sam ja, već ću ih sve pobiti.

Lift je stao, i otvorio se a ja sam izašao. Pokucao sam par puta na vrata, ali kad se nakon par sekundi niko nije odazvao, pozvonio sam dva puta.

Vrata mi je otvorio omanji tip, sa kačketom na glavi. Izgledao je kao da ga je grom udario, i jednolično me je gledao, očigledno se pitajući šta ja sad hoću.

"Naručili ste picu", rekao sam i na kratko se nasmejao, čisto da delujem kao pica dostavljač. Čovek je klimnuo i podigao ruku, u znak da ovde sačekam, očigledno da proveri da li je iko naručio picu i uzme novac, ako jeste.

The Mafia Princess|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora