"Ne potcenjuj privlačnost tame, privlači čak i najčistija srca".Ispijajući poslednju flašu Dzeka u još jednoj od mnogobrojnih očevih kuća i uz prejaku muziku, dobila sam nagon za povraćanjem.
I zbog toga sam se okrenula i ispovraćala preko ograde. Podigavši glavu, mogla sam videti, parove u bazenu koji doslovno gutaju jedno drugo, devojke koje se takmiče koja može više popiti na iskap i momke koji se sa sprata bacaju u bazen.
A bilo je i onih koji su posmatrali šta se dešava oko njih. Četiri sata ujutru, a ja? Sedim na balkonu, završavam poslednju cigaretu koju imam pri ruci.
U trenu kada sam upalila svetlo neke sobe, stigla mi je poruka sa nepoznatog broja.
„Sutra u ponoć. Auto - put 012. Kod zaobilaznice".
-O.
Ophelia. Naravno. Nije mi jasno zašto šalje sa skrivenog. Ona i njene predostrožnosti. S' tim mislima sam zaspala.
**
Probudila sam se sa užasnom glavoboljom. I prvo što sam uradila jeste, pogledala na sat.
Otkucavao je 12:44 ujutru. Čudno, uvek spavam duže ali dobro. Oprala sam zube i oslobodila se užasnog smrada alkohola i cigareta.
Dole, za divno čudo nije bilo nikakvih ostataka, za šta su se verovatno pobrinule služavke. Pokupila sam jednu jabuku, sa kuhinjskog stola i uzela ključeve i telefon.
Taman sam bila na pragu kada sam osetila da mi nešto fali.
Našla sam ga ispod kreveta. Mali, crni automatski pištolj sa ugraviranom zvezdom, koja predstavlja obeležje bande. „Bloods", na području LA i šire.
Ja samo izvršavam očeve zadatke, dok on, pa on je krupna zverka. Kriminalna aktivnost je naravno prodaja droge i oružja, ucene, pljačke, naručena ubistva. Sve to samo da bi se vladalo podzemnim svetom.
Neverovatno šta moj otac čini, zar ne? Aktivni smo u oko 35 američnih država i deset drugih. I imamo preko pedeset hiljada članova. Druga po rangiranju, da tako kažemo su Cripsi. Kod njih je pravilo: „Koliko tetovaža, toliko si puta ubio".
Dobri su, ne mogu da ne kažem to, ali ipak mi imamo više članova. Dok sam razmišljala o tome da li bih, kada bi mi se našao na putu jedan od Cripsa, ubila ga ili prvo mučila, stigla sam ispred vile, u koju mi je otac rekao da se pojavim u dva sata.
Ušavši u predvorje, dobila sam pozdrav od spremačice i nastavila prema dnevnoj. Začula sam buku iz Glavne sobe i kako sam se sve više približavala mogla sam da raspoznam glasove.
Gospodin Hopkins i James Black, tačnije moj otac, su imali žešću prepisku. Nonšalanto sam ušetala u sobu i smestila se na crnu, kožnu fotelju.
„Došla si vidim". Započeo je otac.
„Jesam", hladno sam odgovorila i nastavila „O čemu se radi?"
„Radi se o tome da se pojavio", rekao tako kao da bi ja trebala da znam o kome priča.
„Ko se pojavio?", retorički sam postavila pitanje, očekujući neki glup odgovor a umesto toga dobila sam zaprepašćenje.
„Lucas Barker", odgovorio je, kao da je u najmanju ruku, on moj drugar sa kojim sam se družila u školi, dok su cvetale duge i jednorozi. Fuj.
„ON?!", nastavila sam „Onaj kučkin sin koji je kriv za...", ostatak rečenice je ostavljen da visi u vazduhu i već sam zažalila što sam se tako izlanula, jer je propraćen očevim besnim pogledom i Hopkinsovim uplašenim od onoga što bi otac mogao da uradi.
Ne kapiram, zašto se toliko plaši? U jebenoj je bandi, a on cvili kao pseto.
„Znam o čemu razmišljaš. Ne, ne možeš još da ga ubiješ, jer nam treba da izvučemo informacije o...", prekinula sam ga.
„Odlično, izmučiću ga, onako dobro a onda ga ubiti". Očevo negiranje mi toliko ide na živce da bih upravo nekom razbila facu da stoji pored mene. Odmahnuo je glavom i dodao:
„Nije još vreme, moraš da se strpiš. Znaš kako kažu: „Najbolje stvari dolaze vremenom".
„U redu", odgovorila sam već me zamišljajući kako tom kučkinom sinu pucam u glavu.
***
"Tačna, kao i uvek", propraćena rečima, ušetala sam u skladište, koje nije imalo ništa više od jednog stola.
"Kada ja nisam bila tačna?", rekoh Nicku, koji je bio naslonjen na kameni stub, paleći cigaretu.
"Vratio se. Lucas Barker", rekla sam im, što je prouzrokovalo Opheliin iznenađeni pogled, Blackov i Askov pogled "obavešteni smo", Robertov "Ubićemo gada", pogled, dok su mi Nick I Najdzel poslali pogled "Šta imaš na umu?".
"Ovako, James je rekao da sačekamo da se gad pritaji na ovom mestu, pa da ga smaknemo i pošaljemo njegovu glavu Cripsima", rekla sam suvo, dok su me ostali gledali kao telad.
"Ozbiljno? Od kada slušaš naredjenja, Black?" pitao je Nick dok je Ophelia negodovala:
"Nemoj se, molim te pretvoriti u jednog od Jamesovih robota, koji mu služe samo za obavljanje prljavih poslova".
„Naravno da ne. Samo mislim da se treba osećati slobodno, kao da tu pripada. A onda mu to oduzeti". Odgovorila sam, zadovoljna onim što sam već u napred smislila.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Mafia Princess|✔
Ação[ Prva knjiga: The Mafia Princess trilogije ] ❝Ljubav, mržnja - tanka je granica.❞ Umesto vina, potećiće krv i uništiće njihovu strast. A kazna teža od oproštaja, rodiće ljubomoru, mržnju i greh. I ništa ne može zaustaviti zločin i osvetu, jer u krv...