21. Dobro došla, nazad!

2.2K 173 44
                                    


Svaka izdaja počinje sa ljubavlju.

-Eleanor Black.

*

"Vidiš li onu tamo?", upitao je, prstom uperenim u najsjajniju zvezdu.
"Mhm", promrmljala sam u njegova prsa.
Ležimo zagrljeni na krovu sveta.
Koja ironija, nije li?
"Severnjača", dodao je.
"A vidiš li onu tamo?", pokazao je prstom južnije od severnjače. Nije čekao moj odgovor, već sam odgovorio.
"To smo ti i ja", prošaputao je i poljubio me u teme.

Eh, kad' bi to samo bilo stvarno, pomislila sam.
Pogledala sam u njega, dok je imao zaključan pogled u nebo.

Posmatrala sam mu crte lica. Nos. Usne. Oči. Srce. Ima sve, sve što je potrebno.

Da smo se upoznali u nekom drugom svetu, u drugoj dimenziji možda bi on mogao da bude taj muškarac. Moj fatalni muškarac. Ali nije. To je realnost.

"O čemu razmišljaš?", i dalje sam držala prikovan pogled za njega, dok je on posmatrao nebo.
"O nama", dao je kratak odgovor, a zatim nastavio.
"Kakvi bismo bili da nismo u svemu ovome. Da li bismo se poznavali i da li bili ovde gde smo sada? Ali ipak, sudbina je imala drugačiji plan za nas", pogledao me je ledenim pogledom, na šta sam reagovala tako što sam sklonila pogled.
"Pogledaj me", baršunastim glasom je rekao.

Par sekundi sam posmatrala predivan prizor ispred sebe.
Sijalice osvetljavaju svaki ćošak.
Ovako kada ih gledam, ima ih milion.
Četiri ujutru. Neki spavaju, neki jedu, neki vode ljubav, neki plaču dok se drugi smeju.
A mi? Mi ne pripadamo nigde.
Pogledala sam ga.
"Volim te", prošaputao je.
"Znam", uzvratila sam i naslonila glavu na njegova prsa.
Zapravo, nikada i nije dobio odgovor.

Opet. Jebeno opet. Da li je moguće. Zašto ne mogu da ga jednostavno precrtam, izbrišem ili šta god?

Možda zato što je bio podrška.
Dodao je unutrašnji glas. Nisam baš sigurna u to.
Zaspala sam, za divno čudo. Okrenula sam glavu ka desnoj strani kreveta i susrela se sa crnokosim dečkom.
Desna ruka mu je ispod jastuka, dok mu kosa u pramenovima pada preko čela. Usne su mu blago rastvorene, toliko da mogu da mu vidim zube donje vilice.
Pogled mi je pobegao ka golim prsima, koja su se spuštala i podizala u normalnom ritmu.

Neka sila me je naterala da noktima pređem preko tetovaža na trbušnjacima do V-linije. Noktom sam pravila bledo crvene tragove. Promeškoljio se, a nakon što se moje češkanje nastavilo, namestio se u boljem položaju.
Nasmejala sam se na to, kada mi je zasvetleo telefon.

From: unknown.

Izađi.
x.

Namrštila sam se. Može biti samo jedna osoba.
Sklonila sam pokrivač sa sebe, dohvatila pantalone i jaknu. Navukla sam martinke i izašla.
Nakon što me je lift spustio do prizemlja, produžila sam niz hodnik boje kajsije sa crvenim tepihom.
Pogurala sam vrata koja su u obliku slova "O" i izašla.
Nedaleko od ulaza, uočila sam crni jeep Mercedes X3.
Brzim koracima sam došla do auta i otvorila vrata, pri čemu me je zapljusnuo miris muškog parfema, pomešanim sa mirisom novog auta.

Naslonila sam se na kožno sedište, kada je upalio grejanje i pokrenuo auto.
"Šta te dovodi meni?", upitala sam posmatrajući mrak oko nas.
"Isporuka oružja i hašiša je u subotu", gledao je ravno ispred sebe.
"U vreme konferencije?", uh, nisam trebala ovo da kažem.
Trebalo je da bude "iznenađenje".

The Mafia Princess|✔Onde histórias criam vida. Descubra agora