28. Nema pobede, bez krvi.

2.1K 153 80
                                    


Najlepše si zlo koje sam za života upoznao.

-Lucas Barker.
17.8.2016.

*

Stavila sam bubicu u levo uho i pustila kosu da je prekrijem. Okrenula sam se ka ogradi, posmatrajući grad i ljude u njemu, koji se vesele.

"Sve spremno?", progovorila sam i pričvrštila bubicu.
"Jeste, čekamo tebe", rekao je Robin, u momentu kada mi je zazvonio mobilni.
"Da?".
"Eleanor, gde si?", Liam.
"Na vrhu Strage-a".
"Čuo sam za plan i čekam te na granici", odgovorila sam mu sa jednim kratkim "okej", pa prekinula.

"Hej!", začula sam pozadi sebe.

Alex je ubrzao korak i stao pored mene, stavivši jednu ruku preko mog ramena.

"Uživaš?", klimnula sam i otpila gutljaj vina.
"Jedva čekam da se ovo završi i da...".
"Alex!", povikao je neko, priknivši ga u daljem razgovoru.
"Odmah dolazim", opet sam klimnula i nakon što se izgubio u masi, progovorio je glas.

"Zašto si postavila tolike bombe?", upitao je Robin, dok sam posmatrala okolinu i nakon što nije bilo nikog sumnjivog, nastavila sam.
"Poznajući Alexa, može u poslednji čas da sazna za bombu ali neće na vreme uspeti da pređe granicu, pre nego što ga raskomada neka bomba", pustila sam da mi pramen iza uha, padne preko lica, prekrivajući ga.

"Još pet minuta", progovorio je nakon malo duže pauze.

Nigde nisam za ovih poslednjih sat vremena uočila Nate-a, a sada nema ni Alexa.

Spustila sam polu praznu čašu, na limeni sto, pa produžila do vrata, gde sam uočila dva čuvara koji sada već idu ka meni.

"Tri minuta", nagovestio je, kada me jedan od njih uhvatio za lakat, a meni se tada upalila crvena lampica u glavi.

Odgurnula sam ga i pao je preko stola, za kojim su stajale tri devojke. Vrisnule su u vreme kada je ustao i krenuo ka meni ali baš tada sam osetila grubo i naglo povlačenje za kosu.

Nate.

"Znam za plan, kučko!", tako jako je povikao da je privukao svačiju pažnju.

Krenuo je ka meni, dok sam ja i dalje bila na podu i kada je prišao, udarila sam ga u cevanicu što je izazvalo da poklekne i iskoristila sam to, vadeći suzavac iz torbe. Prišao je i naprskala sam mu direktno u oči. Trajalo je par sekundi ali kada sam nameravala da iskoristim to i na jednom od čuvara, prazan je.

Bacila sam ga u stranu i u sekundi izula štiklu, čekajući da priđe i momenat kada je njegov dlan dotakao moj ručni zglob, zabola sam mu štiklu u oko.

Opako zar ne? Pa, da budemo iskreni ako se radi o životu i smrti i vi biste to napravili.

Zatekla sam Nate-a na podu, kako se drži za oči u momentu kada je uleteo Alex.

"Šta si jebeno...", počeo je ali sam ga prekinula.
"Žao mi je Alex, ali ovde se naše putovanje završava", nakon čega sam dohvatila pištolj sa prigušivačem, koji mi je zataknut za levu nogu i pucala mu ravno među oči.

The Mafia Princess|✔Onde histórias criam vida. Descubra agora