16. Šta ću kada sam izbirljiva kučka.

3K 183 52
                                    


Kada se jedna stvar završi,
nešto drugo počinje.

*

Buljila sam u plafon motela kada se začula vibracija telefona. Poruka. Dohvatila sam ga sa stočića pored i otvorila poruku.

Izađi. Čekam te.

Napokon! Sklonila sam Lucasovu ruku sa mog struka i zbacila prekrivač. Zašto sam ga u opšte pustila da mu ruka sklizne preko mog boka? Pa, da sam je sklonila ili nešto, posumnjao bi. Otvorila sam vrata kupatila i došetala do tuš-kabine.

Pre toga sam dohvatila patike i ne skidajući Lucasovu majicu, navukla sam crne farmerke i preskočila preko uskog prozora kupatila. Našla sam se na prohodnoj stazi, dok je preko puta bila bašta. Pomerajući grane drveća, stigla sam do sporednog puta gde trebam da se nađem sa njim.

"Dugo je prošlo", razbio je tišinu, ispuštajući uzdah i time sam osetila hladni decembarski vazduh na vratu.
"Nate, brate", okrenula sam se ka njemu i blago ga zagrlila oko vrata a on mi je uzvratio.

Odaljila sam se i bolje ga osmotrila. Brada stara možda tri do četiri dana, svetlo braon gotovo plava kosa, kao moja i zelene oči. Naravno, da ne zaboravimo razvijeno telo i dobar osećaj za prevare i mućke, zbog toga je jedan od mojih ljudi.

"Trebala si me?", naslonio se na crni Range Rover i stavio ruke u maslinasti kaput sa krznom na kapuljači.

Kada uporedite mene i njega, smešno. Na sebi imam tanku sivu majicu kratkih rukava, Lucasovu i kratku crnu kožnu jaknu.
"Duga priča", naglasila sam, naslanjajući se pored njega, na automobil.
"Imam sve vreme ovog sveta da saslušam moju dragu sestricu", blistavim osmehom je dodao dok je otvarao vrata auta.
"Upadaj", otključao mi je vrata i krenuli smo.

***

"Znači, trenutno si u motelu sa Lucasom Barkerom, da napomenem tvojim večitim neprijateljem dok si sklopila neki uvrnuti đavolski ugovor sa bivšim dečkom, Alexom Langeom? Pritom, otac ne sme da sazna za to, jer će te ubiti?", rekao je sve to u jednom dahu, ispijajući gutljaj Coca-Cole i prisećajući se šta sam mu još prepričala.
"Zaboravio si ugovor sa ocem", dodala sam.

Trenutno smo u nekom jeftinom restoranu brze hrane, odmah izvan Hongkonga.

"Ah, da! I pomaže ti Robin u zaveri protiv oca, što si oslobodila jednog od izdajica", klimnula sam na to, uputivši mu na to izraz "Dobro pamćenje".
"Kako ti ja mogu pomoći?", uzbudljivo je upitao, očigledno znajući da se sprema akcija.
"Prvo: Neće me ubiti otac, jer sam mu previše potrebna i ko zna više tajni i mućki od mene?", uputio mi je očigledan pogled "Pa, niko".
"Drugo: slušaj me pažljivo", kada sam to izgovorila, odložio je staklenu flašu na stranu i stavio ruke na sto.
"Poslaću ti Donalda Rutha, onog što je "preživeo" i podigla sam dva prsta u vazduh.
" I vodi računa da ne pobegne ili nešto, jer neće izaći živ iz ovoga", nastavila sam.
"Moraš ubaciti nekoliko ljudi, poželjno je od deset do petnaest među Bexe". Bex je jedna od sitnih grupica koje predvodi Alex.
"Među njima neka budu četiri do pet devojaka, koje znaju da rukuju oružjem", naglasila sam mu a on je upijao svaki pokret i reč.

"One će mu skretati pažnju", pojasnila sam, jer mi je upitio pogled koji govori "Zašto devojke?". Klimnuo je na to.
"Svaki od njih će te obaveštavati o kretanjima svakog pojedinca grupe Bex, pa čak i o tome kad idu u ve-ce i kad jebu. Pogotovo, neka prate Alexa, on je ključan u ovome". Skrenula sam pogled ka ulaznim vratima, gde je ušetao kinez.
"Među ostalom, oni će biti ti koji će ti teretnim brodom preko Atlantika isporučiti ostalu polovinu oružja i trećinu novca", nastavila sam.
"Pitaš se da li vršim krađu? Ne, samo uzimam ono što je moje", njegov pogled je govorio da ga čitam kao knjigu.

The Mafia Princess|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora