Šta je ona zapravo mislila o njemu?
Privlačio ju je, provocirao, iznenađivao.
Misli o njemu izvukle su je iz depresije - ali i zapretile da je još dublje povuku u nju.
On je zračio nekom energijom koja ju je odvlačila od tuge.*
Posle sastanka sa Lucasom, otišla sam pod tuš. Hladna voda mi je odvlačila misli, dopuštajući mi da se opustim. Jednostavno, nisam znala više šta da mislim. Sve mi je zbrkano u glavi.
Ogrnula sam se peškirom i izašla iz kupatila, u sobu, u kojoj nisam zatekla nikog. Alex je rekao da mora hitno da ode, zbog isporuke hašiša i oružja. A Nate? Nemam pojma gde je.
Navukla sam maslinaste farmerke i crnu Guns N Roses Lucasovu majicu. Da, Lucasovu - jer je ostala kod mene još kada smo bili zajedno. Obula sam plitke crne starke i sišla u prizemlje hotela.
"Donesi mi ceđenu pomorandžu", rekla sam konobarici u prolazu i sela za najudaljeniji sto.
"Eleanor", rekao je promuklim glasom. Pretpostavljam da je spavao.
"Robin", ponovila sam, za njim.
"Nisam zaboravio, ako me zoveš za...", prekinula sam ga i zbrzala.
"Ne, ne - treba mi nešto drugo", izvukla sam cigaretu iz paklice i zapalila je.
"Slušam", rekao je kada je konobarica prišla i spustila sok na sto. Klimnula sam i odšetala je."Trebaju mi bombe sa jačim detonatorom", stala sam, da bi povezao stvari.
"U redu. Dalje".
"Punjene tečnim eksplozivom i pod naponom od hiljadu i trista volti", otpila sam gutljaj soka.
"Pretpostavljam da to nije sve", dodao je.
"Dvadeset komada", završila sam.
"Hej, hej - jel ti želiš da digneš Maroko u vazduh?", ozbiljno je upitao.
"Samo ti sklopi bombe - za ostalo ću se ja pobrinuti".
"Do kada da budu spremne?".
"Do večeras", rekla sam i prekinula, baš kada se pojavio Alex.Nasmešio se kada me video i prišao mi, poljubivši me na blic a zatim se zavalio u fotelju preko puta mene.
"Gde si bio?", ugasila sam cigaretu u pepeljaru i pogledala u njega.
"Okolo", kratko je odgovorio i podigao ruku, pozivajući konobaricu.
"Točeno pivo", klimnula je i otišla, a on je pogledao u mene.
"Večeras je zabava u centru grada, idemo?", otpio je pivo.Odlično, imam vremena da razradim plan.
"Naravno!", odgovorila sam kada se pozadi Alexa pojavio Nate. Prevrnula sam očima, a kada je video da gledam pozadi njega, okrenuo se.
"Nate!", pozdravili su se muški.
Klimnuo mi je ozbiljno, u znak pozdrava a onda seo između mene i Alexa.
"Večeras je isporuka", dodao je Alex, Nateu - kada je konobarica ponovo prišla da Nate naruči piće.
"Gde?", pitao je Nate, uzimajući gutljaj piva.
"Na Stand Buy-u", Nate je na to klimnuo i u tom momentu mi je zazvonio telefon. Klimnula sam im i odaljila se od stola."Eleanor, ne znam kako da ti kažem ovo...", Blake.
"Šta?", hladno sam upitala i ušla u ženski we-ce.
"Ovaj...".
"Nemam vremena Blake, ispljuni!", povikala sam i naslonila se na beli mermer lavaboa.
"Asher...".
"Šta s' njim?", nestrpljivo sam cupkala u mestu, nogom.
"Ranjen je", mogu da zamislim kako gricka nokte sada.
"Pa? Nije kao da mu je to prvi put".
"U tome i jeste problem! Metak je okrznuo srčanu arteriju, ne zna se da li će preživeti operaciju".Okej, smiri se Eleanor.
Udah - izdah.
YOU ARE READING
The Mafia Princess|✔
Action[ Prva knjiga: The Mafia Princess trilogije ] ❝Ljubav, mržnja - tanka je granica.❞ Umesto vina, potećiće krv i uništiće njihovu strast. A kazna teža od oproštaja, rodiće ljubomoru, mržnju i greh. I ništa ne može zaustaviti zločin i osvetu, jer u krv...