Pre svega, želim da se zahvalim mojoj podršci - mojim čitaocima. Hvala!Hvala svima koji su bili uz mene i naravno - Lucasa i El, od početka do kraja. Naravno, verujem da vas je malo, jer sam imala te neke pauze, u kojima sam u jednom trenutku izbrisala watt i jednostavno neki su odustali od priče, ali to nije poenta.
Zahvaljujem se Ivona1950 na divnim koricama koje si napravila da ne mogu bolje da zamislim za ovu knjigu, hvala daya_t koja me je u leto 2016 godine ohrabrila da objavim svoju prvu priču.
Uvod je objavljen 8. jula 2016, a poslednji nastavak 22. decembra 2017, što znači da je priča pisana oko godinu dana i osam meseci, ali - njihova priča nije još gotova.
Moj celokupni plan za ovu priču jeste da bude druge knjige. Imam neku ideju kako bi sve trebalo da stoji ali je još uvek nisam razradila. Druga knjiga bi trebalo da bude objavljena po završetku neke od mojih priča, verujem da će to prvo biti Red Legend.
Najverovatnije će druga knjiga biti objavljena u leto 2018, a možda i pre - sve u zavisnosti od toga kada se jedna od priča završi.
Imam mnogo toga u planu i sve mi je zbrkano, ali ne brinite se - druge knjige će sigurno biti u jednom periodu 2018, znate da ni ja ne mogu dugo da čekam sa objavljivanjem priča.
Moje celokupno mišljenje za drugi deo je da će biti mnogo krvi, mnogo ubistava i mnogo brutalnijih scena. Biće više akcije nego u ovom, prvom delu i naravno, moje pisanje biće ozbiljnije.
Ovu priču za sada neću prepravljati, bar ne u skorije vreme jer zaista imam previše obaveza i - knjiga kojima moram da se posvetim.
U ostalom, mislim da bi trebalo da ostane ovakva kao moj potcenik na moj početak i moje razvijanje umeća pisanja.
U toku ovog perioda posvetiću se mojoj priči Tišina - koja je natprirodna, Red Legend - koja je tinejdž romansa (u kojoj će uskoro biti malo krvi) i Betrayal - koja je romasa sa akcijom naravno, šta sam ja bez akcije.
Ako tražite nešto slično ovome, među mojim pričama je to definitvno Betrayal, samo što je naravno ovde brutalna akcija. ;)
Sve u svemu, očekujte uskoro nastavak i od Red Legenda i od Tišine - koji jedva čekam da objavim i od Betrayal.
U drugoj knjizi TMP biće novih likova, sa ponekim starim, odnosi će zahladneti, znate već da se Eleanorina ekipa raspala kao i njen odnos sa bratom - tako da očekujte mnogo akcije i krvi.
Lucas će biti u jednom novom izdanju na koji još niste videli. Neću previše otkrivati jer ni sama ne znam potpunu razradu drugog dela.
Zahvaljujem svima a naročito kapy97 Purple_Dalek/ Mzanita33 _ellmaa_232 ljepotica_mioc @LovelsShit pandacattycorn
Koje stalno ostavljaju komentare i ulepšavaju mi dan❤
Izvinite ako sam nekok zaboravila, tagujte se😁
Ipak, najveću zahvalnost dugujem svojoj inspiraciji i večnoj ljubavi (sad ako ne mogu da ga tagujem ubiću se) zayn/ u. volim te❤
Svi ste bili uz mene od početka do kraja da ova knjiga bude što lepša. Od kritika do pozitivnih komentara da se moje pisanje popravi i ova knjiga ispadne što bolja.
Puno srdačnih poljubaca😘 i pozdrava😄
Hvala vam puno. Čujemo se kako na ovom, tako i na mom drugom profilu zejnejndzel i idemo u akciju uskoro😉
KAMU SEDANG MEMBACA
The Mafia Princess|✔
Aksi[ Prva knjiga: The Mafia Princess trilogije ] ❝Ljubav, mržnja - tanka je granica.❞ Umesto vina, potećiće krv i uništiće njihovu strast. A kazna teža od oproštaja, rodiće ljubomoru, mržnju i greh. I ništa ne može zaustaviti zločin i osvetu, jer u krv...