Lucas special

2.1K 94 17
                                    

/obavezno procitajte zahvale, kada budu izašle jer ću objasniti ceo plan u vezi ove priče. uživajte/

Ako uđeš u rat u kome nema pobednika, ne možes ni da izgubiš.

Oronuli zidovi starih zgrada, isprana farba oljuštena sa zidova ispisanih grafitima su bili u mom okruženju, a škripanje ulaznih vrata napuštene zgrade oglasile su moj dolazak.

Koračao sam prašnjavim hodnikom, nakon čega sam produžio ka stepenicama koje su vodile na krov zgrade. Par minuta kasnije bio sam na potkrovlju, čiji je vidik prikazivao samo krovove građevina periferije grada.

Pri ulasku mogao sam da primetim krupna muška ramena čije je prisustvo odavalo smirenje. Držao je ruke u džepovima, dok je crna aktovka stajala pored njega na prašnjavom podu.

Moji koraci su odali moje priaustvo i muškarac koji me je prezirao - ispravka - verovatno i dalje prezire, se okrenuo i skinuo naočare za sunce. Mrki pogled me je posmatrao sve dok sam prilazio, dok je on ukočeno stajao pored jednog od popucalih prozora.

To me je vratilo u prošlost, kada je pre tri meseca on došao na ideju da ne mora sve da ispadne tako kako James želi. Tačnije, da Leen ne mora da me ubije.

Tog dana mi je objasnio, da ne čini to zbog mene, već zbog nje - jer citiram njegove reči, "budeš li nastradao zbog nje, nikada to sebi neće oprostiti". Verujem da je tako.

Naslonio sam se na betonski ram od prozora i spustio ruke na isti. Bezizražajno posmatrao sam osobu pored sebe, koja je trenutak kasnije dohvatila poslovnu torbu, nameravajući da je otvori.

 Bezizražajno posmatrao sam osobu pored sebe, koja je trenutak kasnije dohvatila poslovnu torbu, nameravajući da je otvori

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

"Kako je ona, Blake?", je bila prva stvar koju sam rekao. To me je zapravo i zanimalo i zbog toga sam i došao.

Blake je prestao sa radnjom i ukočeno me pogledao. Posmatrao me je hladno dobrih par trenutaka nakon čega je promuklo progovorio. Hladnoća i mržnja se nazirala u njegovom pokretu, govoru tela i glasu.

"Biće bolje", je bilo jedino što je rekao, nakon čega je nastavio da otvara aktovku.

Metalni magneti torbe su načinili tup udarac, nakon čega sam imao pogled na unutrašnjost torbe. Blake je striktno objasnio čemu šta i time obavestio konkretnost radnje.

"Neupotrebljeni telefon sa dve kartice kome policija ne može da pristupi i locira te, tri različita pasoša sa različitim imenima i slikama, potrebna dokumenta o tome da si državljanin druge države i jedan neregistrovani napunjeni pištolj sa rezervnim mecima - za svaki slučaj", dodao je.

Na kraju je iz prednjeg džepa izvukao ključeve od auta i dodao da bi tim autom trebao preći granicu.

Prstom sam prešao preko glatkog pištolja, malog kalibra koji mi najviše paše.

"Nemoj previše da se oslanjaš na to, uvide li da si neki mafijaš - ideš na proveru - a onda propada sve", naglasio je.

"Koristi to u slučaju nužde", kratko sam klimnuo, nakon čega je on brzim i lakim pokretima zatvorio aktovku.

Još jedan, poslednji potez koji sam napravio jeste uklanjanje tetovaža. Čovek od poverenja mi je uklonio više od polovine tetovaža, zbog čega moram ponovo da odem da bi uklonio u potpunosti. Sve to, samo da bi se uklopio u sredinu.

"Čuvaj je", osetio sam vibracije u glasu pri posmisli na Leen. Nisam mogao da joj izgovorim ime jer je previše bolno.

Siguran sam da je do sada shvatila da je ovo jedini način da oboje preživimo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Siguran sam da je do sada shvatila da je ovo jedini način da oboje preživimo. A to je da naučimo da živimo jedno bez drugog.

Leenin brat oštro je klimnuo glavom, time davajući odbojni utisak.

"Uradio si pravu stvar. Izašao si iz njenog zivota, a zauzvrat smo poštedeli tvoj. Ovde su ti sve potrebne stvari da zauvek nestaneš", potapšao je tvrdu aktovku, "nemoj da zasereš to", opomenuo je, a zatim je brzo dodao, "biće ona i više nego dobro".

Sada sam ja klimuo kratko i odsečno, grabeći poslovnu torbu. Kratko sam klimnuo muškarcu preko puta mene, a zatim krenuo ka izlazu ove zgrade, ovog grada i ove države.

"Uzgred...", prisetio sam se i iz profila okrenuo, na izlazu.

"Moje saučešče", rekao sam ironično, nakon čega sam se brzim pokretima kretao ka mom jaguaru. Sada kada je vođa jedne od najvećih bandi usmrćen, samo je pitanje kada će buknuti rat za prevlast. Ovo je savršen tajming za moje zatišje.

Naše zatišje, pomislih.

Srećan kraj su nedovršene priče, a Leen i ja smo istina koja se jednog dana mora ostvariti.

Srećan kraj su nedovršene priče, a Leen i ja smo istina koja se jednog dana mora ostvariti

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
The Mafia Princess|✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz