1./9.

2.9K 212 10
                                    

Másnap ebédnél az ikrek hangjától visszahangzott az egész nagyterem.

Éppen arról beszéltek, hogy Wood mennyire agyon dicsérte tegnap Harryt a tudásáért.

Angelica már éppen végzett, és igyekezett volna a következő órájára, amikor megütötte a fülét egy beszéd foszlány:

- ... ma este. Varázslópárbaj. Csak pálca, semmi ütközés. Na mi van? Sose hallottál még varázslópárbajról? - kérdezte önelégülten Draco. Angelica eleget hallotta már az idegesítő, kis tizenegy éves mardekáros hangját, hogy megismerje.

- Hogyne hallott volna - felelte magabiztosan Ron - Én vagyok a segédje. Ki lesz a tied?

- Crak. Éjfélkor megfelel? A trófeateremben találkozunk, az mindig nyitva van - a fiúnak ebben igaza volt.

Angelica már tudta, mi lesz az éjszakai programja. A Dumbledore-nak tett ígérete miatt a két fiúval kell mennie. Ha meg elkapják őket legfeljebb nagyobb büntetést kap.

Ez már igazán nem nagy áldozat. Kicsapni pedig nem fogják a jegyei alapján.

Nagyot sóhajtott, és elindul a mugliismeret órájára.

***

Angelica késő estig a klubbhelységben ütötte el az időt. Egy darabig az ikrek ugyan szórakoztatták, de miután Fred elaludt az egyik fotelben, inkább felmentek a hálókörletükbe.

Olyan aranyosan alszik - futott át Angelica agyán, de gyorsan elhesegette a gondolatot.

Miután már az ikrek is elhagyták a klubbhelységet, a lány lépteket hallott. De legnagyobb meglepetésére nem a fiúk hálókörlete felől.

Óvatosan a lányok hálóihoz vezető ajtó felé fordult, és elővette a pálcáját, hátha szüksége lesz rá.

Azonban amit meglátta, ki is nyitotta ki azt az ajtót, rögtön elrakta a varázspálcát.

Hermione látszólag még nem vette észre, ezért megeresztett egy mosolyt.

- Szép estét, Granger - szólalt meg halkan, de majdnem elnevette magát.

- Te jó szagú Merlin! - kapott a szívéhez a lány. Angelica nem bírta magát, röhögve fordult le a fotelről - Ez nem vicces, Black! A szívbaj hoztad rám! - pirított barátnőjére Hermione, aki viszont nemhogy elszégyelte volna magát, a könnyeit kezdte törölgetni.

- Mit keresel itt, Hermione? - kérdezte a lányt Angelica, miután kellően lenyugodott a beszédhez.

- Háát... ööö... - vakarta zavartan a tarkóját.

- Várj, kitalálom - emelte fel a kezét Angelica - Tudomásod van Harry és Ron "kis párbajáról" - mutogatta az idéző jeleket.

- Talált, süllyedt - bólintott Hermione nevetve.

Angelica csak kacsintott egyet, majd visszahuppant a fotelba, és megpaskolta a mellette lévő maradék helyet. Hermione leült mellé, és úgy várták a fiúkat.

Hamarosan lépteket hallottak, és beszédfoszlányokat, melyek a klubbhelységbe érve elhallgattak.

- Nem hittem volna, hogy képes vagy erre Harry - szólalt meg Hermione sejtelmes hangon. Amgelicából majdnem kiszaladt egy halk nevetés, de sikerült visszafognia magát.

A fekete kutya lányaWhere stories live. Discover now