Kedves, Apa!
Rengeteg dolgot kell elmesélnem, szóval nagyon élesítsd a szemed!
Most zártam le a harmadik évemet a Roxfortban, ami eseménydúsabb volt, mint az eddigi kettő összességében!
Nem vagyok egy minta diák... vagyis de, de az most mindegy!
Lényeg a lényeg, tavaly őrületesen sok bajba kerültem, ami jelentősen megnövelte az adrenalin szintemet!
Kezdjük az elején.
A pályaudvaron láttam meg először Harry Pottert, akiről akkor még fogalmam sem volt, ki lehet.
Dumbledore megkért, hogy vigyázzak rá, amit szintén nem értettem, de végül is, igyekeztem eleget tenni a kérésének.
Utána nem sokkal kiderült, hogy Harry apukája nagy kviddicsjátékos volt, és az elsőévest (!) Wood fel is vette a csapatba, mint fogót. Persze, bizonyított is a srác.
Aztán halloweenkor megtámadott minket egy hegyi troll, persze annak is mi mentünk utána.
Hagridnak lett egy király sárkánya, akit Norbertnek hívnak, és lepasszoltuk Charlie-nak, de emiatt vesztettünk 150 pontot a házversenyből.
Majdnem vesztettünk.
Aztán megtudtam pár érdekes dolgot rólad és anyáról...
Mondd csak, miért is árultad el Jamest és Lilyt?
Miért küldted őket a halálba, és mentél Azkabanba önszántadból?
Azonban mi a legjobban foglalkoztat, miért hagytad meghalni anyát?
Szeretted, nem?
Bár...
Már én sem tudom, mit higgyek rólad.
Majd egyszer, a jövőben, ha találkozunk, agyonváglak, jó?
Most viszont térjünk vissza a sztorira.
Hivatalosan még nem, de animágus lettem, hála a Remustól kapott könyvnek, és az elmúlt három év gyakorlásának.
A nyáron már szegény nevelőapám nem lesz egyedül éjszakánként.
Évvégén voltam olyan szerencsétlen, hogy elraboltattam magam Voldemorttal, de megérte, mert így ott voltam, és segítettem Harrynek megvédeni a Bölcsek Kövét.
Huh, izgalmas évünk volt.
És azt még nem is mondtam, hogy lett barátom, és Wood engem akar kiválasztani, mint a következő csapatkapitányt!
El tudod te ezt hinni?!
Ú, most rohannom kell, a délutánomat Freddel töltöm.
Az évben megtudottak alapján viszont nem biztos, hogy be akarom neked mutatni...
Ölel lányod:
Angelica Black
VOCÊ ESTÁ LENDO
A fekete kutya lánya
FanficHarry Potter történetét valószínűleg mindenki ismeri. Azonban ez a történet eltér tőle. Angelica Black harmadik tanévét kezdi a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában. Fred és George Weasley legjobb barátja, és a Griffendél kviddicscsapa...