1./18.

2.3K 200 29
                                    

- Már száguld is előre - zengte be a fiú hangja az egész pályát.

Angelica látta a szeme sarkából, hogy jönnek utána, de abban a pillanatban ezt teljes mértékben letojta. A szemeivel Aliciát kereste, akit hamar meg is talált.

- Gyönyörű passz Alicia Spinnetnek, ő Oliver felfedezettje, tavaly még csak tartalék volt. Vissza Blacknek, és... ejnye, a Mardekár megszerzi a kvaffot...

Angelica bármennyire is igyekezett, az az átkozott idióta csak kikapta a kezéből a labdát, és a másik irányba repült vele. Éles kanyart vetett, majd a srác után repült, olyan gyorsan, ahogyan csak tudott.

- Marcus Flint, a csapatkapitány már indul is előre. Úgy repül, mint egy sas odafent. Érik a g... Nem! A Griffendél karikák őrzője, Wood egy gyönyörű mozdulattal megállítja!

Oliver kacsintott egyet a három hajtólány felé, majd lepasszolta a piros labdát.

- És máris a Griffendélnél a kvaff. A griffendéles Katie Bell hajtót láthatjuk. Alulról megkerüli Flintet, támadásba lendül... - Angelica ott loholt Katie mellett, és a lány már készült passzolni neki, amikor... - ajajaj! Ez fájdalmas lehetett. Pont a tarkóján találta el az egyik gurkó. A kvaff a Mardekár-csapatáé. Adrien Pucey suhan a karikák felé. De a másik gurkó útját állja! Fred vagy George Weasley küldte oda, nem látom pontosan, melyikük, mindenesetre szép megmozdulás volt a Griffendél terelőjétől! És újra Blacknél a kvaff! Nincs előtte senki! Szédítő tempóban repül! - meg is dolgozok érte! Lihegte magában Angelica. Sikerült megszereznie a labdát. Felmérte a helyzetet. Mindenki mögötte volt. Ha kitudná játszani az őrzőt - Ügyesen kikerül egy gurkót! Közeledik a karikák felé! Gyerünk Angelica, rajtad a világ szeme! - tudom, te agyalágyult!-szidta magában - Bletchley őrző lebukik, elvéti... ÉS GÓLT SZEREZ A GRIFFENDÉL!

Megcsináltam! Az első gólt belőttem! Sikerült - ujjongott magában, de tudta, hogy majd a meccs után kell örülnie, ha már megnyerték. A nézők is üvöltöttek a szerzemény miatt, melybe bele remegett a pálya.

Hirtelen valami aranyló fénycsóva úszott el a feje mellett.

- Mi a... - fordult volna utána, de inkább nem tette.

- A Mardekár kvaffot szerez - folytatta Lee - Pucey hajtó kitér két gurkó, két Weasley és Bell hajtó elől, és már száguld is... várjunk csak, az nem a cikesz volt?

A tömeg szinte egyszerre morajlott fel. Angelica már nem döbbent meg annyira, mint Pucey, aki kiejtette a kezéből a kvaffot. Továbbá a lány a szeme sarkából látta, ahogyan Harry is akcióba lendül.

Már ismét a kezében tartotta a kvaffot, amikor a tömeg egyszerre kiáltottak fel dühösen.

- Szabálytalanság!

Angelica először nem értette, mi folyik nem sokkal alatta, amíg meg nem látta, hogy Flint és Harry egy helyen van. Innen már nem volt nehéz összeraknia, mi történt.

- Nos, ez után az undorító, alattomos csalás után... - vesztette el a pártatlanságát Lee is.

- Jordan! - csattant fel McGalagony professzor. Habár egyetértett a fiúval.

- Úgy értem, ez után a nyílvánvaló és visszataszító szabálytalanság után...

- Jordan, nem szólok többször!

- Jól van, rendben... Szóval, Flint kis híján a mélybe taszította a Griffendél fogójátékosát.. - amiért megátkozom!-gondolta Angelica - de hát előfordul az ilyesmi. Büntetőhöz jut a Griffendél, és Spinnet biztos kézzel értékesíti a szabaddobást. A mérkőzés folytatódik. Még mindig a Griffendél birtokolja a kvaffot.

A fekete kutya lányaWhere stories live. Discover now