Igen, elég régen volt rész, tudom, de most itt van, dupla olyan hosszú, mint az eddigiek, és egy kis kawaii pillanatot is csempésztem bele. Remélem, ezzel elfogadható a késés.
A következővel már jobban fogok sietni 😉❤
Hagrid szintén kiszólt, vagyis megkérdezte, ki van az ajtó mögött, mire a már várt három elsőéves elsorolta a nevét.
- Angie, te mióta vagy itt? - kérdezte meglepődve Harry, mikor betoppant a másik két gyerekkel az oldalán.
Hagrid gyanúsan hamar zárta be az ajtót, ismét.
- Nem olyan régen. Most viszont kezdődjék a kivallatás - húzta ismét óvatos vigyorra az ajkait Angelica.
- Igen. Arra volnánk kíváncsiak, hogy mi őrzi még a bölcsek kövét Bolyhoskán kívül. Légy szíves, mondd el nekünk - tért a lényegre Harry az óriás felé fordulva.
- Eszemben sincs elmondani - húzta ki magát Hagrid - Először is azért, mert halvány lila gőzöm sincs róla. Másodszor: már így is túl sokat tudtok, úgyhogy akkor sem árulnám el, ha tudnám. A kő nem véletlenül van itt. Kis híjján ellopták a Gringottsból. Bár erre biztos, magatokról is rájöttetek. Csak azt nem tudom, honnan tudtok Bolyhoskáról...
- Ugyan már, Hagrid - vetette elő Hermione a behízelgő hangját - Lehet, hogy nem akarod elmondani, de azért biztosan tudod, hiszen te mindent tudsz.
Az óriás elmosolyodott, és úgy hallgatta az elsőéves lány további dícsérését.
- Minket igazából csak annyi érdekelne, hogy ki gondoskodott a kő védelméről. Azt szeretnénk tudni, hogy Dumbledore kiben bízik meg feltétel nélkül. Úgy értem, rajtad kívül, természetesen - tette gyorsan hozzá.
Hagrid büszkén húzta ki magát, míg Angelica, Ron és Harry elismerő pillantásokat vetettek a lányra.
- Hát ennyit talán elárulhatok nektek - kezdett bele az óriás - Lássuk csak... tőlem kölcsönkérte Bolyhoskát... aztán néhány tanár védő varázslatokat csinált... Bimba professzor, Flitwick professzor, McGalagony professzor... - számolta az ujján az elhangzott neveket - Mógus professzor... és persze maga Dumbledore is bűvölt ott valamit. Egy pillanat, volt ott még valaki: Piton professzor.
Angelica hirtelen köpni-nyelni nem tudott. Ugyanis, ha Piton tényleg parádézott, akkor könnyűszerrel kijátszhatta a többi tanár varázslatát. És úgy tűnik, már csak Mógus és Bolyhoska tartja a frontot.
A három elsőévesnek is hasonló dolgok jártak a fejében, ugyanis szinte egyszerre szisszentek fel.
- Piton?!
- Bizony... Hékás, még mindig az a badarság jár a fejetekben? Na tessék, erre feleljetek: miért segített volna Piton megvédeni a követ, ha el akarná lopni?
- Hagrid, ugye, senki nem tudja, hogyan lehet kijátszani Bolyhoskát? - tette fel a kérdést Angelica.
- Persze. Csak én és Dumbledore - felelte kissé értetlenül az óriás.
- És nem is mondanád el senkinek, ugye? Még a tanároknak sem - folytatta Harry.
- Dehogy mondanám. Egy lélek se tudja rajtam és az igazgatón kívül - vágta rá büszkén Hagrid.
- Ez is valami... - morogta az orra alatt Ron.
- Hagrid, nyisd ki az ablakot. Mindjárt meghalok ebben a melegben - hajtotta a karjára a fejét Angelica.
- Sajnálom, Angie, de nem lehet - pillantott az óriás lopva a tűz felé.
- Na ne... - nyögött fel a lány, amint követte Hagrid pillantását a lángok felé, ahol egy nagy, fekete tojás pihent.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A fekete kutya lánya
FanficHarry Potter történetét valószínűleg mindenki ismeri. Azonban ez a történet eltér tőle. Angelica Black harmadik tanévét kezdi a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában. Fred és George Weasley legjobb barátja, és a Griffendél kviddicscsapa...