Ishiyou nandesuka - What's wrong?
Ishiyou nandesuka, anata wa tazu? Subete! Subete, Asai Kyou-san! Watashino kokoru tsubureru desu! - What's wrong, you ask? Everything! Everything, Kyou Asai-san! My heart is crushed!
Gomen'nasai - Sorry
Gomen'nasai tarinai dearu - Sorry isn't enough!
Sore wa watashi ga motte iru subetedesu! - It's all I have to give!
Daikirai, Asai-sama - I hate you, Asai
Nande? Nande, Natsumi-chan? - Why? Why, Natsumi?
Iie! Sore o yonde wa ikenai! - No! I won't let it go!
Watashi wa anata ga ko no tame ni shinu koto o nozomu! - I wish you were dead!
tomare - stop
seppuku - ritual suicide
Keshite nai - never
Sodesune - That's right, isn't it?
Tabun, demo... Osoraku nai - Maybe, but... Probably not...
Goutan, Hiroshi-kun. Hiyowa mamoru. - Courage, Hiroshi. Protect the weak.
Daiboju desu. - I am okay.
Sayounara, Hiroshi-kun to Natsumi-chan - Goodbye, Hiroshi and Natsumi
Shikashi, nande watashitachi wa anata ga surubeki shinrai mata tsukau? - However, why should we use you?
Nihonjin - Japanese
さようなら - Goodbye
協 - Kyou
Gomen'nasai, min'na... - I'm sorry, everyone
Yurusareru, Asai Kyou-sama - You're forgiven, Kyou Asai
Shimasu... Shindeshimau... - I will... I will die...
Iie! Uso... Uso... Kono wa jyanai shiyatsutai! Jyanai... - No! No way... No way... This isn't happening... It's not...
Oniisan... Oniisan... Iie... Iie... Nande? Nande? - Older brother... Older brother... No... No... Why? Why?
Oniisan, nande? Nande anata wa kore ga nasuta yurusuka? Watashitachi wa anata ga iru... - Older brother, why? Why did you allow this? We need you...
Gomen'nasai, shiyoumai - I'm sorry, little sister...
Nande kare wa shine desuka? - Why did he die?
Kore wa nanigoto anata no sensou motara desu! Zetsumetsu! Zetsubou! Sekibaku! Tsumari, anata wa ureshii desuka? - This is what your war brings! Destruction! Despair! Desolation! Are you happy?
Choto maate! Imoto! - Wait a minute! Sister!
YOU ARE READING
Author's Games: Samurai
RandomThe year is 1560. Japan is divided into clans, thrown into war by ruthless warriors called samurai. One man, Nobunaga Oda, is determined to take over and unite the entire country. To do so, he must conquer it all through war. The other clans must ei...