Parmağımın ucunda sallanan dantel bez parçasını incelerken gördüğüm şeyin anlamsızlığıyla kaşlarım çatılmıştı. Külot muydu bu şimdi cidden? Giysem neremi kapatırdı ki bu? Hani tutup malum yerlere yaprak yapıştırsam bundan daha işlevsel olacağına kalıbımı basardım.
Kendini külot sanan bezi giysi yığının üzerine koyup, diğer parçayı elime aldım. Çatık kaşlarım daha da derinleşmişti şimdi. Benim ikizleri bu sutyen parçasına mı emanet edecektim yani?Kendine hayrı yok gibi duruyordu karşımda. Bu adam bunları nereden buldu Allah aşkına sorusu jet hızıyla zihnimden geçti. Tabi cevabı da ardından..
Hımm.. Kesin manitası falan vardı bu zalimin, ondan kalmaydı bunlar.Yazıktı kadına be!Onunla başa çıkabilmek için bu bez parçalarına kim bilir ne kadar para bayılmıştı.
İçimi çekerek neyse ne deyip güncel zalim tekrar banyoyu basmadan verdiklerini bir çırpıda üzerime geçirdim. Verdikleri de siyah renkli göğüs hizasında v şeklinde duran askılı bir tişört, altıma da saten kumaştan kısa şort ..
Aynadan kendime baktığımda yansımadan gördüğüm kişiye istemsiz selam çaktım.
Yabancı geldim kendime ama napayım. Gözlerim detaylarda gezinirken
Offf diye isyanla soludum. Şu hale bak ya!!Her yerim meydandaydı. Ben bu kıyafetlerle buradan çıkamazdım ki..Klozetin üstüne kederimden göçmüş halde oturuverdim. Bu zalimin her yönden insafına kalmıştım iyi mi?
Aklıma söyledikleri geldi. Borç ödemekten kastı neydi ki bunun? Yediklerimi kussam fitleşir miydik acaba?Saçmalama skorum rekor kırmak üzereyken kapı yumruklandı. Keza çıkan ses normal bir tıklatma değildi. Bunun ardı sıra peşinden gelen kükremeyle yerimde sıçradım.
"Merasimle mi giyiniyorsun kızım sen? Bekletilmeyi sevmem!!"
Gözlerimi devirdim.
Benim sevmediklerimi saysam buradan Bağdat'a yol olur be paşam, kapıştıralım istersen..
Bunu ona söyleyemesem de yine de ters ters "Geldik be patlama.." diyerek yerimden kalktım. Kendime bakmamaya çalışarak kapıya doğru yürüdüm ve Allah'ım güç ver bana deyip yapıştığım kapıyı çat diye hızla açtım.Kapıda Gencer kollarını kavuşturmuş bekliyordu. Beni görünce kaşları kalktı önce.
Tepeden tırnağa süzgeçten geçirirken, ben sinirden tepinme kıvamına gelmiştim.
"Tarla bitti şimdi de deney faresi muamelesi mi yapıyorsun bana?!"diye saldırgan çıkan sesimle bir öfkelenip üzerime yürüdü. Geriye doğru kaçamadan çenemi sertçe kavradığı gibi yüzüne bakmaya zorladı.
"Yerinde olsam benimle o ses tonuyla konuşmazdım farecik. Tabi ölmek istemiyorsan!"O kadar sıkmıştı ki çenemi, zaten istese bile ağzımı oynatıp cevap veremezdim.
Yüzümde gezdirdiği öfkeli bakışlarının ardından "Düş önüme!" deyip atar gibi çenemi bıraktı.Öldürücü bakışları eşliğinde koridorda ilerlemeye başladım. Merdivenlerin başına geldiğimde kafamı ona doğru çevirdim. Gözlerinin yüzüme değil daha aşağılara güneye doğru baktığını görünce "Kıçımı mı dikizliyorsun sen?!"diye kızgınlıkla karışık bastım feryadı.
"Dünyaya kıran girip de bir tek sen kalsan belki o dediğin olabilir." deyip alaylı bir sakinlikle devam etti. "Ama umudunu kaybetme farecik!"
Bu cinsi bozuk, bu ırzı kırık herif, gördüğüm şeyi inkar edip üstüne üstlük beni yerin dibine sokmayı başarmıştı.
Umudumu kaybetmeyecekmişmişim! Hah!! O umudu senin güneş görmeyen yerlerine sokmasını bilirim ben Gencer Bey! Çok yanlış kişiye çattın, çok..
Aşağıya indiğimizde salondaki büyük koltuğa zıplayıp, büyük puf bir yastığı bacaklarımın üstüne siper etmem saniyelerimi almıştı.
Az önce ki olay hiç yaşanmamış gibi düz bir sesle konuya girdim. "Sorularım var!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başına Bela Olurum #Wattys2022
General FictionHiç tanımadığı annesini,babasının ölüm döşeğinde sayıkladığı isimle arayan,gözü kara,kaybedecek bir şeyi kalmamış, babasının tahtına yeni geçen genç bir mafyaydı GENCER KARAN. İstediği belgelere ulaşacak tüm engelleri yok etmeye,herkese bela olmay...