43

18.6K 1.1K 584
                                    

Selam cana bela yüreklerim..

Yazma aşkımı,sizin beğeni ve yorumlarınızla perçinliyorum.O yüzden yazarınızın ricasıdır,sessiz kalmayın lütfen..

Yorumunu,beğenisini eksik etmeyenlere sonsuz teşekkür ederim.İsteğim yeni belacanları da aramızda görmek..

Hak ettiğini düşünüyorsanız kitabımızın sesini duyurmak için sizin de desteğinize sonsuz ihtiyacım var.

Size hep gülmeler yaraşır..
Canınızın istediği gibi yaşayın hayatınızı,çünkü canınızın istediği zaman ölemeyeceksiniz.
Sizi seviyorum..Sizi gerçekten benim dünyamı paylaştığınız için çok seviyorum...

Eksik veya kusurlarım varsa affınıza sığınırım 💋❤❤

Ehh..Çok konuştum be,hadi bölüme geçelim..

Keyifli okumalar..

                             43.

"Cin olup bildiğin şeytanı çarpmış piç Harputlu.."

--------

Babamın beş bilinmeyenli denkleme eşdeğer sözlerinin ardından dudaklarından dökülen her bir kelime denklemi sollamış,şeytana ise tur bindirmişti.

Şeytan bunları izlerken "Benim aklıma gelmeyenler senin aklına nereden geliyor ulan?"diyerek yaygarayı basmadıysa ne olayım!
Yenir yutulur cinsten değildi gerçekten..

Odama çekildiğimde sabahın altısıydı.
Yatağıma uzandığımda öğrendiğim sırlardan hangisini önce sindirsem diye içimden o piti piti yapmaya başladım.
Bir türlü karar verememiştim de..

Dünyaya geliş sebebini anlayamadığım bir sürü insan vardı cidden.Yani vardır elbet bir sebebi ama belli ki gizliydi,
kendileri bile bilmiyordu yani o derece gizli..İşte bu gizli cemiyetin içinde artık başı Yıldırım Harputlu çekiyordu.

Ah!Junior olan uçkuru düşükler tanrısı Olimposlu'dan değil,babası olacak o deyus cinden bahsediyorum.
Büyükbaş Yıldırım Harputlu'dan..
Cemil cümleye Arslan Karan öldürdü diye iftira attıkları herif yaşıyordu.

Yeraltı dünyasında geleneksel bir törendi galiba ölüp ölüp dirilmek.. Neyse,buna artık o kadar da şaşırmıyordum açıkçası.
Heleki diğer sırlarından sonra gözümde bayat haber bile sayılabilirdi.

Hoppaa deyip bunu sindirdi bünyem.
Hadi onu geçtik.
Şimdi kalan sırlardan diğerini sindirme:Etap 2..

Jasmine'nin anası olacak Amelia denen o aşifte ile işi pişirip,Jasmine'nin babası çıkmasını bünyem sindirse de midem nasıl sindirecekti işte orası meçhul!
O caaanım güzel fındık kurdu kız, bildiğin Olimposlu piçin üvey kardeşi çıkmıştı..

Durun durun!!
Yuh seslerini boşa sarf etmeyin.Zira şeytan çarpma voltajında bu bilgi listenin alt sıralarında kalıyor.
İhtiyacınız olacak o yüzden yuhları bol kepçeden dağıtarak heba etmeyin diye uyarmak istedim.

Hadi bir şekilde bunu da sindirdik varsayalım.Gelelim etap 3'e..

Öldü haberi yayıldıktan sonra sırra kadem basan büyükbaş Yıldırım, Jasmine'nin annesi ve dayısı ile bir olup öyle bir tezgah ayarlamışlardı ki şeytan hiç düşünmeden ayağını uzatıp pabucu ters giydirmelerine ses çıkartmamıştı sanırım..

Bir yıldan fazla bir süreçte estetik cerrahinin imkanlarını zorlayıp -beni baştan yarat- kısmını fazlasıyla tüketen büyükbaşın,bir dizi ameliyatla yüz değiştirme operasyonu geçirdiğini söylendiğinde giriş gelişme delirme etaplarının üçüncüsüne sınırlarım dayanmıştı.

Başına Bela Olurum #Wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin