İstek üzerine motor taktım ve yeni bölümü hazırladım.Aynı cömertlikle vote ve yorumlarınızı beklemekteyim..
Heyy!!Sıralamada #25 olmuşuzya,acayip mutluyum sayenizde bela saçmaya devam ediyorum.Sizi seviyorum ben ya hepinize bol selam ve sevgiler..😍😘
Bu arada kitap kapağımı hazırlayıp emeklerini esirgemeyen ve harikaa bir iş çıkaran değerli okuyucum
@lazuribozo180886 ya çokkk çok teşekkür ederim.
Bu bölümü ona ithaf etmek istedim.Seni seviyore laz kızım..😍😘☆☆☆
28.
Harputlu'ların gelişi fark edildiğinde salonda derin bir sessizlik oldu.Nefesler tutulmuş,herkesin gözü Arslan Amca ile Yılmaz Harputlu arasında gidip geliyordu.
National Geogrape'nin şu an burada olmaması büyük talihsizlikti bence.
Birazdan aslanla sırtlanın kapışması olacaktı ve bunu çekseler değil günlük, yarı sezonu kapatacak kadar yayın çıkartırlardı kendilerine eminim,yazık oldu.Arslan Amca,yüzünden nefret akarak adım attığı an Gencer ile Gencay da aynı anda harekete geçti.Onların peşi sıra Yiğit ile Cihan da arkalarından gidince ben durur muyum?Hızla peşlerine takıldım.
Yanlarına vardığımızda piçlerin tanrısı Olimposlu deyus bana bakarak sırıttı.
Yanına sokulduğum Gencer'in kasıldığını hissettim.Piç herif beni süzüp,gevşek ağzıyla laf atmaktan geri kalmadı.Arkadaş boş zamanlarında yürek yiyordu galiba.Boş konuşmak yerine sussa ömrü uzayacaktı,haberi yok..
"Hasta ziyareti yaparsın diye umuyordum Afitapcığım.."Adımı öğrendiği yetmiyormuş gibi hastalıklı beyniyle üzerine basa basa telefuz etmesiyle dellendim.
İçerde acaba ilahiyat okuyan biri var mıydı?Her lafıyla cinlerimi tepeme çıkarmayı nasıl başarıyordu bu herif ?Bilgili birine bir danışsaydık..Altta kalır mıyım,"Tüh bak görüyormusun ben de zil almakla meşguldüm.Şenlikler içinde cenazene hazırlanıyordum."diye cevabı yapıştırdım.
Gencer ne zaman konuşsa benim kapı baca kaçıcak yer aradığım ses tonuyla üzerine eğilerek onu tehtit etti.
"Beni iyi dinle Harputlu!Bir daha onunla değil konuşmak,adını andığını görürsem ikinci bir nefes alacak zamanın olmaz."Bunun karşılığında deyus tam bir şey söyleyecekti ki Arıza Bey'in gelişiyle susuldu.
"Burada ne işin var Harputlu?
Davetli değilsin!"Hay yaşa be Arıza,işte şimdi sana kanım kaynadı!!
Gayet kısa ve en netinden defol demişti.
Ben zaten net insanları daha bi seviyorum canım..
Brüt olunca çok kafa karıştırıcı oluyor,
niyetlerini hesaba dökemiyorum bir türlü.Kovulmasına aldırmadan konuşmaya başladı pişkin..
Olabildiğince sert ve yükselttiği sesiyle "Tahbmoursin demem davetiye için yeterli bence.Haberlerim var!"
dediği an Arıza'nın gözleri kısılıp şüpheyle ona baktı.Hay Allah!Meğer hata bizdeymiş.
Adam işini yapıyor.Köyün PTT müdüründen başka ne beklenirdi ki zaten?!Az evvel Tahmursin mi dedi O?
Aa a!O neydi öyle be,ilaç ismi gibi..
Teramisini biliyordum,mikrop kapmasın diye yaraların üzerine sürülüyordu.Bu da onun hap şeklinde tasarlanmış şekli miydi acaba?
Şayet öyleyse ilk kendi içsin o zaman pezevenk,kendisi başlı başına mikrop zaten,içer de kurtuluruz.Onun bu sözleriyle bir hareketlenme oldu.Korkutucu bir grup adam aralardan çıkıp bize doğru yaklaşınca korkudan altıma etmemem için türlü sebep aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başına Bela Olurum #Wattys2022
Ficción GeneralHiç tanımadığı annesini,babasının ölüm döşeğinde sayıkladığı isimle arayan,gözü kara,kaybedecek bir şeyi kalmamış, babasının tahtına yeni geçen genç bir mafyaydı GENCER KARAN. İstediği belgelere ulaşacak tüm engelleri yok etmeye,herkese bela olmay...