5

31.7K 2.1K 351
                                    

Uykumun en tatlı yerinde ağzımdan burnumdan çıkan sularla, etrafa tükürükler saçarak uyandım. Başımda zebani gibi dikilmiş Gencer manyağını, elinde boş sürahiyle sırıtırken görünce bende ipler koptu tabi. Hiç acımayıp tüm sürahiyi üstüme boca etmişti.
Yüzümdeki suları silerken çığıra çığıra ağzıma geleni saymaya başladım.

"Senin uyandırma şekline tecavüz edeyim emi adi pislik! Bir kere kurtardın bin defa canıma kastediyorsun. Prostat olursun işeyemezsin innnnşşşallahhh! Virüs kaparsın da götüne başına koca koca iğneler saplarlar  innnşa-"

Üzerime eğilip elini ağzıma kapatınca  yatakta çırpındım. Beni sakinleştireceğine yaraya tuz basan sözleriyle beynimde şimşekler çaktırdı piçozoğlu..
"Köpeğin duası kabul olsa, gökten kafana kemik yağardı. Demem o ki; Boşa beddualarla nefesini tüketme!"

"Kodoz olmono bokolorso sonon doolor do oskodo kolmos pos kopok" dedim zor bela.

"Ne?!"
Kelimeler net çıkmayınca anlaşılmamıştı dediklerim haliyle. Eline yapışıp hışımla ağzımdan çektim.

"Kuduz olmana bakılırsa senin dualar da askıda kalmış pis köpek dedim"

Bunu zikretmemle bir an da dünyam tersine döndü. Pislik belimden kavradığı gibi beni ters çevirmiş, bacaklarım havada sallanırken tüm kanım beynimde toplaşıp parti yapmaya başlamıştı bile.
"Bıraksana beni be sosyal sakatt!"

Ettiğim hakaretlere karşılık verdiği tehditkar sesini duymadan önce silkelediği bedenimde iç organlarım yerini sapıtmıştı.

"Benimle düzgün konuş! Bir daha bana hakaret ettiğini duyarsam bununla kalmaz, seni çatıdan sallandırırım. Anlaşıldı mı?"

Ses çıkarmadım. Tutamayacağım sözü ne diye vereyim ben canım, salak mıyım?..
Benden tepki alamayınca tekrar silkeledi.  "Anlaşıldı mı dedim?"

Yüzüm, kan toplandığı için uyuşmaya başlamıştı artık. Felç geçirmek üzereyken ciyakladım. "Anladım!"

Yalandan kim ölmüş ki?
Ayaklarımın biri değil ikisi de havadaydı sonuçta, mantıken yalan söylesem başım ağrımaz.

Yatağın üzerine bıraktığında bir süre kendime gelemedim. Pes! Boş mideciğimi bile bulandırmayı başarmıştı. Piç kurusunun yüzüme boşalttığı sürahiyi onun bir tarafına monte edemeden kapıya doğru yürüdü. Çıkmadan önce emirlerini savurmayı ihmal etmedi tabi!

"Bıraktığım paketlerde giysiler var, kendine çeki düzen verip aşağı in. Beş dakikan var! "

Odadan çıktığı esnada ardından salladığım orta parmağımı görmemişti Allah'tan. Kapı kapanınca dolabın önüne sıralanmış poşetlere gözüm çarptı, yanlarına gidip hepsini iki elime sığdırmayı başararak yerden kaldırıp yatağın üstüne yığdım. Paketlenmiş bir yığın giysi vardı içlerinde. Allısı güllüsü her cinsten son moda bluzlar, elbiseler, kotlar, ayakkabılar, iç çamaşırları..
Ohooo! Yok yoktu..
Aldıklarından birkaçını denediğimde potluk yapmadan tam üzerime oturduğunu gördüm.
Herif, kadın anatomisinde çığır açmıştı resmen,pes yani.. Bedenimi ben bile tam tahmin edemiyorum daha, adam iç organlarım dahil her şeyi analiz etmişti çoktan.

Aynı çığırı beynimde açmasına fırsat tanımadan hızla giyinip odadan çıktım. Merdivenlerden aşağı indiğim sırada kapının zili çaldı.
Varlığından habersiz olduğum bir hizmetçinin ,mini eteğinin üzerine bağlanmış önlüğüyle kapıya koşar adım gittiğini gördüm. Hizmetçi de hizmetçi hani.. Manken gibiydi fiziği kadının. Hınzır bir ifadeyle kafamı sağa sola salladım kendi kendime.
Bu Gencer'de az değil he!! Hizmetçisini bile TSE standartlarının üzerinde seçmiş çakal, küresel sınırları zorluyor aklı sıra..

Başına Bela Olurum #Wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin